Mistä löytää oikean näköisen kalakukon?
Kalakukko: löytyyköse Savosta?
11
1001
Vastaukset
- Nalle Puhhh
Hei!! kysy mynthiltä .Se vastoo heti; siis tarkotan BADIA!!Kaallaakuukkoospesiaaliistii!!
- Dallas-Gay
Kalakukkoina myytäviä onttoja taikinaplönttejä myydään ja syödään Kuopion torilla. Ja näitä sitten pidetään kalakukkoina !!
- Iltamyöhä
Kuopiosta Kasarmikadun ja Tulliportinkadun risteyksessä olevasta Hanna Partasen leipomosta.
- kaapunnipoeka
Mutta entäs kalakukko.
- sivuilla olet
tehnyt itsesi täysin huuhaa-ukoksi.Milä pirua tänne tulet löriköittelemään jonniinjoutavoo pettuleipäpaskaa.
- Tahvo-tunari
ossoo ite ehtiä kalakukkoo turpaas? Kohta oot kyselemässä sitten paskapaperin perrään.VTU!
- kaapunnipoeka
Tahvo-tunari kirjoitti:
ossoo ite ehtiä kalakukkoo turpaas? Kohta oot kyselemässä sitten paskapaperin perrään.VTU!
niit suap Reikasta ku ne onnii kerättävä taltee koskapa vanahat ahtaat viemärputket muute tukkeetuu.
- Testattu on
Tutut kuopiolaiset muikku- ja ahvenkukot löydät varmimmin kauppahallista ja kauppatorin myyntipisteistä. Perinteitä huokuvan Kalakukkoleipomo Hanna Partanen Oy:n myyntipiste on avoinna ma-pe klo 7-20.30, la 7-14. Kesällä 1.6. - 31.8.2006 avoinna ma-la 6-21.
Kalakukkoleipomo Hanna Partanen Oy
Kasarmikatu 15
FI-70100 Kuopio- kaapunnipoeka
Onkoon se Pena vielä elossa vae mänköön Kupsiin?
- Anonyymi
Kaupasta jos ostaa kalakukon niin sehän on raaka sisältä ja aika suolaton.
Sisällä jotain silavaa mikä ei ole sulanut ja kalan ruodotkin vielä suussa tuntuu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026933
- 594602
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354055- 703189
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161935Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271676- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341429
- 1431217