Neuvos tänne kirjoittanut? ota selvää ja kerro vastauksesi kaikille myös ne nimimerkit, mitkä katsot Neuvoksen nimimerkeiksi "Neuvos"
Monenko nimimerkin takaa on
7
481
Vastaukset
- Kössi-eno
nimimerkkiä taitaa kätkeä sinut taakseen.
- turhuus
Neuvos on tuhatkasvoinen henkilö.
tuhat kasvoinen henkilö, siinä osuit naulan kantaa heti aaamusta, siitä sinua haluasinkin onnitella, "Neuvos"
- päättelykykyä
tuon asian ratkaisemiseksi paljon tarvita.ei mene neuvos soolossa shokkiin,ikävä kyllä.kaikki rantaneuvosvarakiantovanhapoika soolot on tehty neuvoksesta neuvokselle neuvoksella neuvokselta neuvos.
- kyläpoliisi
neuvos on myös nykyinen Vanha Poika, asiaa poika ei ole vielä saanut sanotuksi.
- kehu hankkineensa
tietokoneen ,niin luulenpa kaikkien näiden nimimerkkien olevan se ihan ite,joka kirjoittelee tänne tällä hetkellä ja kyläpoliisina itse tutkii asiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381