kun huorittelevat naista,nää moleemmat bb
poijjaat.Meneekö se keskenkasvusuuden syyks vaiko
jotain muuta.
Pohojalaas poijjaat
4
1024
Vastaukset
- ne on...
tuskin tietävät mitä sana tarkoittaa
Mikä on loppujen lopuksi huora? huorana pidetään perinteisesti naista, joka rahaa vastaan antaa seksiä. Kuitenkin jos nainen menee rahan takia naimisiin, niin onko se huoraamista? Jos nainen saa julkisuutta ja sitä kautta lisätuloja nushaisemalla, niin onko se huoraamista? Huoraaminen on veteen piirretty viiva ja siksi sen käyttö on niin ylimalkaista. Pojat ei vaan ymmärrä, ettei huoraksi saa nimitellä eikä etenkään julkisesti, koska siinä pitää olla massi kunnossa, jos tytöt vetää oikeuteen.
- ....jumala...
Ootko huomioinuyt bb talon naisia tai nykynaisia yleensä, huora on aika osuva sana. Ennen käytettiin sanaa kevytkenkäinen mutta huora kuvaa paremmin.
- onhan niitä
Minä olen huomioinut ja ajattelen vähän samaan
malliin. Varsinkin nuoret naiset kohtelevat
nuoria miehiä tosi ikävästi. Naisia
on kasvattamassa siihen useinkin oma äitee.
Äitee ,joka asettaa vävy-kriteerit.
Kyllä mun käy sääliksi monia maaseudun poikia,
jotka halajavat itselleen elämänkumppania aivan turhaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614428KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523291Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?552560Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492554- 1102285
- 241893
- 241681
- 301626
- 1691540
- 361275