tunnistatko kuka?

nosferatu........

-ei koulutusta
-menestynyt huonosti koulussa ja työelämässä
-ei kunnon työtä
-ei kunnon autoja
-asuu vuokralla
-käyttää alkoholia
-tupakoi
-kuuluu alempaan sosiaaliluokkaan
-jatkunut teini-ikä
-harvemmilla jälkikasvua (onneksi)
-hassut vaatteet
-hassut hiukset
-pitää itseään muita parempana
-pitää ajatuksiaan ja mielipiteitään ainoana oikeana
-ei ymmärrä muitten mielipiteitä
-laumaeläin
-tatuoitu
-yleensä läski
-fattan asiakas


kuulostaako tutulta?

20

922

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näyttää

      Ihan tyypilliseltä ylioppilas narkomaanilta. Taidat olla varsinainen mestariyleistäjä?

      • tuo

        kuvaus sopii pitkätukkiin.ja muihin tribaali tatuointi pelleihin,mitkä kulkee harrikka takit päällä vaikkeivat ikinä mitään kaksipyöräistä tule edes omistamaan.


      • sijoitusnhtrdh
        tuo kirjoitti:

        kuvaus sopii pitkätukkiin.ja muihin tribaali tatuointi pelleihin,mitkä kulkee harrikka takit päällä vaikkeivat ikinä mitään kaksipyöräistä tule edes omistamaan.

        Jos nyt yleensä mietitään rockabillyjen sijoittumista yhteiskunnassa niin...montako rockabillyä on eduskunnassa? Siellä on hämyn ja punkkarin risteytys velttovirtanen ja "ituhippi" Paavo Arhinmäki ja Oras Tynkkynen joka on...

        Mutta missä on billyedustaja?


      • eihän
        sijoitusnhtrdh kirjoitti:

        Jos nyt yleensä mietitään rockabillyjen sijoittumista yhteiskunnassa niin...montako rockabillyä on eduskunnassa? Siellä on hämyn ja punkkarin risteytys velttovirtanen ja "ituhippi" Paavo Arhinmäki ja Oras Tynkkynen joka on...

        Mutta missä on billyedustaja?

        ne voi olla punkkareita ja hippejä,noilla palkoilla,rahahan ei ole niiden valuuttaa,vai miten se punkkareilla meni sanonta muinoin.ja hippejähän ei palkkatyö kiinnosta.ne on niin hinteliä ettei ne jaksa.


      • -------------
        eihän kirjoitti:

        ne voi olla punkkareita ja hippejä,noilla palkoilla,rahahan ei ole niiden valuuttaa,vai miten se punkkareilla meni sanonta muinoin.ja hippejähän ei palkkatyö kiinnosta.ne on niin hinteliä ettei ne jaksa.

        "ja hippejähän ei palkkatyö kiinnosta.ne on niin hinteliä ettei ne jaksa."

        Taiteen alalla ovat saavuttaneet enemmän kuin sinä koskaan tulet möhömahasi ja siilitukkasi kanssa saavuttamaan. Hieman siis katkeruutta ilmassa. Eikö äiti antanut tissiä riittävästi?


    • jtk1

      ...ketjun aloittaja "tunnistatko kuka" > Olipas harvinaisen idioottimainen lista > swiddu mikä uuvatti!!!

      • alalla"

        "saavuttaneet" just joo.punaviini taiteilijat ennenkään mitään saavuttaneet.tai no sai ne itsestään veronmaksajille taakan.niin kuin hipit kaikki,taiteili ne tai ei.ne ei muuten käytä edes deodoranttia!


      • ......
        alalla" kirjoitti:

        "saavuttaneet" just joo.punaviini taiteilijat ennenkään mitään saavuttaneet.tai no sai ne itsestään veronmaksajille taakan.niin kuin hipit kaikki,taiteili ne tai ei.ne ei muuten käytä edes deodoranttia!

        "Taiteen alalla ovat saavuttaneet enemmän kuin sinä koskaan tulet möhömahasi ja siilitukkasi kanssa saavuttamaan. Hieman siis katkeruutta ilmassa. Eikö äiti antanut tissiä riittävästi?"

        Hih, joku tais ottaa vähän itteensä? Jospa osu arkaan paikkaan. :D Parempi vaan kun pitkätukat sossunelätit keskittyy progen kuunteluun ja liimanhaisteluun.


      • taitaaa olla
        ...... kirjoitti:

        "Taiteen alalla ovat saavuttaneet enemmän kuin sinä koskaan tulet möhömahasi ja siilitukkasi kanssa saavuttamaan. Hieman siis katkeruutta ilmassa. Eikö äiti antanut tissiä riittävästi?"

        Hih, joku tais ottaa vähän itteensä? Jospa osu arkaan paikkaan. :D Parempi vaan kun pitkätukat sossunelätit keskittyy progen kuunteluun ja liimanhaisteluun.

        Liimanhaistelu taitaa olla kyllä rockabillyjen juttuja. Ja spiidi. Ellissä kuulemma valkoset pussukat vaihtavat tiuhaan omistajaa.


      • -------------
        alalla" kirjoitti:

        "saavuttaneet" just joo.punaviini taiteilijat ennenkään mitään saavuttaneet.tai no sai ne itsestään veronmaksajille taakan.niin kuin hipit kaikki,taiteili ne tai ei.ne ei muuten käytä edes deodoranttia!

        Turhaan huudat. Kävisit vaikka Kaliforniassa joskus katselemassa vanhojen hippiaristokraattien kartanoita. Siinä sitä billyllä on miettimistä tasajalkaa "twistaillessaan".


      • kartanoita?
        ------------- kirjoitti:

        Turhaan huudat. Kävisit vaikka Kaliforniassa joskus katselemassa vanhojen hippiaristokraattien kartanoita. Siinä sitä billyllä on miettimistä tasajalkaa "twistaillessaan".

        miten hippi voi olla aristokraatti?eikös aristokraatit ole enemmän näitä porvareita ja yleensäkin vanhoillisesti ajattelevia vanhoista rikkaista suvuista peräisin olevia?meinaan,hipinhän olisi vähintäänkin pitänyt jakaa omaisuutensa köyhille.


      • viänä
        kartanoita? kirjoitti:

        miten hippi voi olla aristokraatti?eikös aristokraatit ole enemmän näitä porvareita ja yleensäkin vanhoillisesti ajattelevia vanhoista rikkaista suvuista peräisin olevia?meinaan,hipinhän olisi vähintäänkin pitänyt jakaa omaisuutensa köyhille.

        ainakin omaisuudesta kiinni. kun olen näitä hippejä. Muuten yanks sux.


      • ...... kirjoitti:

        "Taiteen alalla ovat saavuttaneet enemmän kuin sinä koskaan tulet möhömahasi ja siilitukkasi kanssa saavuttamaan. Hieman siis katkeruutta ilmassa. Eikö äiti antanut tissiä riittävästi?"

        Hih, joku tais ottaa vähän itteensä? Jospa osu arkaan paikkaan. :D Parempi vaan kun pitkätukat sossunelätit keskittyy progen kuunteluun ja liimanhaisteluun.

        Minä ainakin kuuntelen sekä rockabillyä, että metallia. Ja muutakin, skaala pitää olla laaja.

        Parhaat sävellykset löytyvät monen eri musiikkityylin alueelta. Jos haluaa löytää kaikki parhaat biisit tyylisuunnasta riippumatta, on kasvatettava musiikkimaku riittävän laajaksi.

        Se, mikä on paskaa, se tietenkin automaattisesti jää syrjään, riippumatta tyylilajista.

        Ulkonäköni taas ei sovi mihinkään kuvauksiin, vaan olen vain tavallinen "perusjuntti" ulkonäöllisesti.


    • vienä

      mää oon rockabilly billy miäs:))

    • Liikalihava ja vähän koulut...

      että tää on provoilua, mutta täähän onkin ihan tosissaan karsinoimassa ihmisiä ulkonäön, vyötärönmitan ja sosiaaliluokkien (!) ja ties vielä minkä perusteella. minähän tuo itseään oikein pitää... ei vaikuta edes bättrefolkelta. Jotenkin kait sitä on reppanan häntänsä nostettava, kun ei sitä isi ja äitikään tee. Toivottavasti tajuaa olla lausumatta ääneen ajatuksiaan kaveriseurassa; saattaisivat pitää suorastaan tyhmänä. Kaikkea sitä ihminen uskaltaakin noin anonyyminä julki tuoda. On se hurja.

    • JReb

      ..sinä,nörtti nyhverö..?
      Tarja Halonen?
      Johanna Tukiainen?
      Isäsi tai Äitisi?

      • mene niin

        että liikalihava hyvin palkattu henkilö / liikalaiha huonosti toimeentuleva henkilö.

        selvät erot, kellä on varaa paisuttaa vatsaansa. Mr.Twist on rikas mies.


    • sopii sopii sopii

      sopii lähes kaikkiin tuttaviini!

    • niin että joo

      kuten joku kirjoittikin että rokkabillyjä ei ole missään yhteiskunnalliissa asemissa, ei päättäjissä, eikä missään missä vaaditaan koulutusta, tietoa, taitoa ja älyä! Suuria taiteilijoitakaan ei näistä piireistä ole koskaan tullut. Eikä tulekaan.

      • oikein ovat..?

        ^ Tämän kirjoittaja varmasti on lapsi mutta siitä huolimatta kysyisin, että mitä ihmettä ne sellaiset "rockabillyt" käytännössä ovat? Lapsilla sekä teineillä on tietenkin aina ollut noita musiikkigenreen liittyviä ihmisten kategorointeja.

        Ihmettelen kuitenkin, että miten/miksi jollakin teinillä on mielenkiintoa postailla tällaisia "rockabillyihin liittyviä kannanottojaan"?
        Kapinoitko isääsi kohtaan vai mistä kysymys?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      686
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe