Suunnittelemme kevätmatkaa toukokuun viimeisenä viikonloppuna Maarianhaminaan.
Osaisiko kukaan kertoa onko Maarianhaminassa yleensä sillon kovakin hulina ja paljon ihmisiä, koska se on koulujen viimeinen viikonlopppu sekä Yo- ym. juhla.
Kannataako mennä Maarianhaminaan?
7
460
Vastaukset
Koulujen päätös on täällä vasta 5 kesäkuuta, joten se ei haittaa. Kauneinta aikaa tuo touko-kesäkuun vaihde minusta on, joten tervetuloa tänne vain silloin!Suurin hulina täällä on heinakuussa kun on Rockoff-tapahtuma, se ei ehkä ole paras aika lapsiperheen Ahvenanmaan vierailulle.
- Mantan perhe
Kiitokset tiedoista. Majotus & matkat on varattu ja tulemme rauhallisin mielin nauttimaan merimaisemista.
- automatti
Varokaa, jos menette omalla autolla. Siellä sattumoisin suomalaisrekisterissä olevat autot ikäänkuin naarmuuntuvat helposti!
Olen ajanut täällä paljon suomalaisessa rekisterissä olevalla autolla. Kertaakan ei ole raaputettu,mantereella kylläkin.
- niin yleensä
autot ikäänkuin naarmuuntuvat helposti !!
Siis VAROKAA naarmuja jos ajatte kännissä...myöskin Ahvenanmaalla !! - suomea?!?
ahvennainen kirjoitti:
Olen ajanut täällä paljon suomalaisessa rekisterissä olevalla autolla. Kertaakan ei ole raaputettu,mantereella kylläkin.
Ei raaputettu, hyvä ahvena. Ei raaputettu vaan NAARMUTETTU - kysy poliisisedältä. Jos nyt niitä suomalaisten tekemiä ilmoituksia edes ottavat vastaan, kun eivät oikein jummarra sååmi!
- ahvenassa
niin yleensä kirjoitti:
autot ikäänkuin naarmuuntuvat helposti !!
Siis VAROKAA naarmuja jos ajatte kännissä...myöskin Ahvenanmaalla !!Siis kamaan. Kuka naarmuttaa? Puhalluttaako ne ensin ja sitten naarmuttaa?
Anteeksi, en oikein ymmärrä tuota hurlumheilogiikkaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h372917- 1302468
- 422147
- 1582094
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue201798- 401399
- 511047
- 861015
Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."
Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To24992- 114934