Viime syksynä seurakunnan saarnamiehet tulivat kotiini puhumaan kuinka paha syntinen olen. Ihmisiltä varastamisen vielä ymmärtää, mutta Jumalalta varastaminen on kammoksuttava teko. Pikku hiljaa minulle aukeni, mistä on kyse. Verotietojen julkistamisesta oli kulunut viikko. Minulta jäi epähuomiossa 100 euroa maksamatta kymmenyksistä vuonna 2009. Nyt seurakunnan miehet tulivat karhuamaan tätä Jumalalta varastamaani osuutta.
Kun tajusin, niin maksoin sen samantien ja korkoa vielä 100 euroa päälle. Tuloni olivat siis 59230 euroa, joten jouduin maksamaan kymmenyksiä 5923 euroa ja olin maksanut epähuomiossa vain 5823 euroa viime vuodelta. Jumala lähetti sanansaattajansa heti korjaamaan virheeni ja sain hyvittää syntini.
Kymmenykset
j. hellgren
2
190
Vastaukset
Vaativatko jehovat todella kymmenyksen tuloista? Eikö lahjoittaminen ole vapaaehtoista?
- höpönlöpönpöpön
Todistajilla lahjoittaminen todellakin on vapaaehtoista.
Kymmenyksiä maksetaan ihan muissa uskonyhteisöissä,mutta trollithan siitä vähät välittävät.
Kunhan kirjoittavat tänne huvikseen ja nauravat kun joku uskoo :D
Valtakunnansalin lahjalaatikkoon tulevissa rahoissa ei ole nimilappuja, joten KUKAAN ei voi tietää, paljonko joku on lahjoittanut- tai onko lahjoittanut lainkaan.
Melko huima mielikuvitus aloittajalla, tai sitten vain
EREHTYNYT FOORUMISTA :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713095
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51328Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181250
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232