säpsähdyksiä pimeässä valon nälkää odotusta vaikka unessa oli kylmä heräsin huoneeni lämpöön kukkaistuoksuun ja kesäaamun hyväilyyn ihollani käsi piirtää ääriviivoja ilmaan kirjaimia, nimeäsi hiustesi vaimeat laineet mu…
kymmenen sormea varvastakin mutta vain yksi sydän se osa minusta haavoittuvin joskus sitten kun olen ehyt, kokonainen vaali minua ja kerro olen ihminen, enemmänkin
tunne kuinka kesä tulvii avoimista ikkunoista sisään kuuntele tuulta kuin Vivaldin säveliä oksistoissa tänään tarvitsen niin vähän illassa näkinkenkien kohinaa korvissamme ankkuroitumisen kanssasi valkeaan polttavaan hi…
jos astut yli kynnyksen maailmaani olet osa hiljaista piiriäni tyyneyden ja myrskyn rajaa olen käpertynyt itseeni täynnä odotusta jostain ennen kuin elämä kulkee ohi olen itkenyt kipuni ehyeksi ja olen tänään joku muu k…
kirjoitan rakkaudesta rakkaudesta kukkuloihin ja vuoreen vuoreen joka ei ole vuori kuiskiville kanerville polkuni varteen uusiin aamuihin jolloin aurinko nauraa ja vinkkaa silmää ja minä venyttelen unet silmistäni Sinuu…
minussa yhdistyy kauriin arkuus kipujen hallitsematon viluinen sielu enkä osaa sanoa hyvästejä milloinkaan on helpompaa lausua näkemiin tai hei jättää huulille salaisuuksia en ole myöskään itsestäänselvyys vaan haluan e…
sanoit joskus ’ enkelini ’ vaikka emme milloinkaan kohdanneet koskettaneet toinen toistamme et tiedä mitä minulle tänään kuuluu olen kokoelma unelmia ja umpikujaa hiljaisten sävelten lähde et sitäkään kuinka monen helve…
kehoni muodostuu lohkeilleista osasista murusista ja tarvitsen niihin elämän suurta taiteilijaa dreijaajaa ihmistä joka pyörein, hyväilevin liikkein muodostaa minusta vielä kokoNAISEN herättäen olemukseni eloon antaa so…
päivä on hidas enkä nähnyt kuinka se syntyi en kuullut parkaisiko se puhjetessaan aamuun kuin lapsi takana yö ajelehtivat levottomat ja kirjoittamattomat unet joissa näin syvyyksissä meritähtien jättämät jäljet nyt valo…
tule puhalla nämä muukalaisten varjot minusta pois pue hengitykseesi ja kapaloi saalistajilta turvaan ota ota yössä silittäen tämä kipu minusta pois puhu varovaisin huulin itsesi minuun anna anna kasvosi, kätesi kaikki …
minussa on jäljellä enää nämä luvattomien hetkien ajatukset merkitsemättömien katseiden silmäniskut piiloteltu katkeruus mutta huulilla aistien väri syke suudelman kutsu ja minä itken ilosta vartaloosi kun kipittävät so…
sielussa vuosien puheet rikkinäiset tavut lauseet vierain äänin lauletut laulut mutta miten edes voisi surra itkeä nyt ? tässä lehtivihreässä puhjenneiden silmujen viidakossa sinisten neitsyiden silmikkoa katsellessa mi…
sitten kun minua ei enää ole se loppuu tuntojeni runokirjo mutta niin kauan kuin olen jätän jälkeni valkoiseen arkkiin ristiriidat ja rukouksieni hiljaiset äänet rakasta heikkouteni rakkaudeksi anna sylisi olla turvaisa…
älä kysele tiedän että haluaisit tehdä sen kuitenkin joten anna olla se kielesi alla kuuntele kuuntele rintalastani alla olevaa ääntä luulen sen läpättävän kuin tuulessa purje pitävän kyljissään kyyneleitä niitä eilisiä…
pitäisi antaa nimi tyhjyydelle odotukselle ja epävarmuudelle joka minussa asuu ihmesalva se olisit Sinä pyyhkimällä sen kaiken pois levittäytymällä tuoksullasi minuun naurattamalla silmät kyyneliin ilmentämällä kiihkeyd…
en aina oikein tiedä mihin kaikkeen minun pitäisi riittää ja siksi kivulias versoni kapea kuin linnun luu yrittää takertua Sinuun pidä minut kyynelissäsi tuoksussasi, hymyssäsi koska pelkään pelkään että lopulta tämä on…
on liian usein hetkiä jolloin hymy unohtuu mykkien huulien taakse enkä muista yhtäkään uinuvaa unelmaani joiden siivin jaksaisin lentää kun käperryn yön hiljaisuuden kohtuun se tuntuu tule tule silloin ja silitä se pois…
kuinka tästä kaikesta voisi saada eheän kokonaisuuden hajallaan olevista vajaista ja täysistä lehtiöistä lyijykynällä kirjoitetuista pyyhityistä, pyyhityistä uudelleen korjatuista ja muka tehostetuista arkeista ? tämähä…
aika ei pysähdy kello takoo kylmiä sekunteja seinään ja hiljaisuus muodostaa varjoja kaikki sanat on takertuneet sisimpääni kädet puhuu runsain sanoin tavoittelee unieni tulta jotka haluaa muistaa hellyyden ummistettuje…
en voi tuntea hänen tuskaansa käsitellä kaipausta enkä hoitaa hänen avoimia haavojaan loukatun miten voisin kirjoittaa rakkaudesta kun osa minusta on hänessä itkeä hänen puolestaan kyynelehtiä kun omat itkuni on itketty…