Ensin mietit sitten seuraavaksikin mietit yskähtelemttä heräät hitaasti kylläkin. Aivan outo naamavärkki ja minusta tuntuu siltä että Sinuun en taida päästä sisälle sitten lainkaan. Häntäsikin jöpöttää kummallisen sivus…
Biisi joka autoradiossa soi voi miten se koskettaakaan. Ja Sinä ajat ymmärtämättä minua tai luultavasti mitään muutakaan vallitsevaa. Oikeastaan vain hyvä ettei tarvitse itse nyt ajaa. En näe ohikiitäviä maisemia kyynel…
Ajatuspysähdys ja suljen ikkunan kylmän loitolla pitääkseni. Metsän sydämessä kuolleet lehdet, jäätyneet valkorungot ja rosoiset jäänhyhmäiset kalliot puhuvat omaa minulle sanatonta kieltään. Enkä tiedä mitä eniten täss…
Haluan enemmän kuin teetä ja sympatiaa tehdä aluevaltauksen Sinuun, ja jättää käsieni kuvajaiset ihollesi kihelmöimään. Tähyän taivaan näkymätöntä kaarta ja kultaisena tuikkivaa merta kuunnellen takkatulen kotoisaa räis…
Kevyesti leijailevat lumihiutaleet taivaan koristautuessa tähtiin, ja illan taittuessa yöksi täällä pirtissäni savu on pureutunut hirsien rakoihin se tuoksuu. Ikkunaan kuvastuva kynttilänliekki valaisee jääriitteen henn…
Iltanuotiolla kauan sitten kätesi kiedottuna ympärilleni olimme nuoria silloin, mutta yhä vielä muistan levottomat kuiskauksesi. Sen jälkeen ovat tuhansien öiden tuulet puhaltaneet ja tuulikello helähdellyt yksinäisille…
Noukin apothekestani Sinulle jotain sellaista jonka vuoksi luulen joudut hieromaan älynystyröitäsi pitkään. Mieti ja saavu kiirehtäen. Offisiinini on varattuna vain ja ainoastaan Sinulle tänään. Ja tiedätkö salainen med…
Kuinka suloisesti hiuksesi vaeltavatkaan ihollani ja kuinka katkonainen hengityksesi pysähtyy, pysähtyy korva kuunnellen takovan sydämeni päällä. Näytä rakas kasvosi ja anna poimuillesi vapaus painua uurteisiini, tässä …
Raidat mykistyneinä valvovat kanssani näinä pitkän pimeinä marraskuun öinä. Näinä joissa uneni armottomasti suovat vain hetken levon raskaille luomilleni. Tämä tapahtumattomuus mahtuisi niin pieneen tilaan, lausumattomi…
Hiekkamyrskyn tavoin pyörteilin vartalollasi, sokaisin silmäsi ja varastin sydämesi. Äitisi varoitti Sinusta ja tavoistasi mutta olin antanut jo pirulle pikkurillin se vei koko käden. Tänään, kun aamuisin ovi perässäsi …
Vieläkö muistat sen sateisen juhannusyön Pietarissa jossa kastunut mekkoni, piirsi silmiisi minut ja Sinä kutsuit minua Nataliksi. Hetkeä myöhemmin juhannusruusujen tuoksu vai oliko se viinin huuma ja suudelmani, jotka …
Ystäväni et tavoita minua tänään tummien nuottieni riveiltä joihin minut on kirjoitettu. Älä kutsu minua nyt sillä haluan hetkeksi kätkeytyä, avaruuksien taakse kaiken hetkeksi unohtaakseni. Ehkä huomenna tulen luoksesi…
Sormeni laulavat lauluasi ja ajatus Sinusta vierelläni polttaa uumiani halu herätä Sinusta, Sinuun vyöryy ylitseni. Poissaolollasi lyöt minua laimin mutta kasvosi näen jäänviileänkin veden kuvastimessa. Tiedät odotan he…
Ei vois vähempää kiinnostaa notkutko baaritiskillä promillet paukkuen metsästäen silmilläsi kohdetta, joka olisi oiva kampittava. Sen paremmin koska aiot kotiutua kompuroida sänkyyn rojahtaen viereeni tietäen kuinka huu…
Trakedia joka eilen tapahtui synnytti äärettömän surun. Kymmenissä sadoissa kodeissa koettiin kauhunhetket pelättiin henkien menettämistä. Viereisessä päiväkodissa samoin, ovet lukittiin kaaos henkilökunnan keskuudessa …
Älä sammuta vielä kynttilää pysäytä hetkeksi aika, anna kuulla vaatteidesi kahina laskiessasi ne taiten jalkojesi juureen. Ja nähdä vartalosi ääret kuulla hengityksesi kiihko, tässä syksynraikkaassa illassa. Viereeni tu…
Olen kylvänyt kylliksi kyyneleitä käpertynyt suruni alle iho ja silmäni kaikelle nukahtaneena. Yhä epätoivoisemmin olen yrittänyt unohtaa kipuni tainnuttaa tilkalla tai kannullisella harhauttavaa vettä. Mitä helvetin vä…
Rakkaani ikkunaan nojaten olen Sinua odottanut jykevien käsivarsiesi kiertymistä värisevälle uumalleni. Silti tietäen jotain olen kadottanut, avaimen maailmaasi. Sinä syysiltana istuessamme vastakkain kun katseemme eivä…
Pysähdy luonani anna minulle yksi elämänmaikuinen yö, niin kuin ei huomista olisi kuin kaikki mahdollinen rakkaudessa olisi sovitettava siihen. En vaadi polttavia katseita toivon vain Sinulta hetkellistä heikkoutta vart…
Millä mä jaksan tän huushollin koiran karvoja tukuttain ja pölyiseen pintaan teeveen päällä voisi vaikka piirtää. Ikkunoista ei näe läpi ja taulujen välissä kulkee hämähäkinseitti. Perunat odottaa kuorimista jääkaappi p…