RakkausrunotVastattu 18v

Kysyn ...

Ei kukaan voi tietää kuinka karvas vesi on huuhtonut sieluni seinämiä kipu kirveltänyt jokaista jäsentäni. Rakkaani antaisitko minulle takaisin sen tunnevyöryn jossa jokainen hermosoluni tietää tarkoituksensa. Enkelten …
RakkausrunotVastattu 18v

Tule luo ...

Jokaisen koetun tuskani jälkeen valvottujen öiden varjojen vaelluksen pitkissä öissä on minun lohtuni; ikuistaa Sinua viimeisten lumihiutaleiden kyynelissä mustarastaan muuttuvissa lauluissa ja tuhansien puhkeavien silm…
RakkausrunotVastattu 18v

Tuntematon

Hahmo joka katsoo minua peilistä ei ole omani vaan vaillinaisten vieraiden kasvojen kuva. Kaikkea sitä mitä minä en ole kenellekään enkä edes tahdo olla. Haluan takaisin tunteet joissa minua ei pakoteta mihinkään ei rii…
RakkausrunotVastattu 18v

Köyhyyteni, rikkauteni

Olen viipynyt lohduttomuuden laaksossa matkannut janoisena läpi aavikon rohtunein janoisin huulin ja kantanut kirvelevää kaipausta sydämessä. Pala palalta sieluani kuitenkin hoidettiin korvieni kuulla, silmieni nähdä ku…
RakkausrunotVastattu 18v

Oodi aamulle

Se että suuni on mykkä aamuiselle luodolle laskeutuvan sinisen usvan aikaan. Kertoo vain eksyneestä kulkurisieluni harhailusta keväisen metsän huminasta jonka läpi yritän kuulla sydämeni rummutusta. Sinulle toiveeni mor…
RakkausrunotVastattu 18v

My heaven

Punon eletystä runon lukemattomien murheideni määrästä kolhuista jotka jättivät sieluuni painanteita. Merestä autiosta satamasta joka oli kotini kauan. Mutta maailma muuttui tuska lävistettiin ja murheeni murennettiin. …
RakkausrunotVastattu 18v

Läsnäoloa ja olemattomuutta

Pidän eilisen hetkistä kiinni huomisen halutuista unista sellaisista joissa ikävä on puhuttu puhki rypyt on oiottu hyväilyin ja surut on surtu loppuun. On unia joissa nuoruus tuoksuu tuska on tuntematon ja elämän manees…
RakkausrunotVastattu 18v

Kiertokulkua

Järjetön kuvitelma että minussa olisi sisäistä saati ulkoista kauneutta vuosikymmenten vastoinkäymisten jälkeen. Kevät puhkoo tuhansia silmuja auki koski jylisee ja pauhaa silti minun sieluni on piilossa rikkirevittynä …
RakkausrunotVastattu 18v

Katsot ohitseni

Sinä sanoit ” silmäni kostuvat Sinuun niin uskon ” Tietäisitpä vain päivieni karhean kiertokulun muistojeni intohimon huikaisevat hetket jotka tänään ovat vain haalea muisto. Vartaloni oli Sinun ja minun sieluni syvin h…
RakkausrunotVastattu 18v

Avoin kirje

Kansieni väliin on piilotettu kyynelten lehto rakkauden arpiset haavat unenomainen uupumuskin. Ei en minä nyt itke ripsilleni putoaa kevätsade joka jatkaa huulilleni uurteita pitkin. Kyllä minä kerran olin ja jos jaksan…
RakkausrunotVastattu 18v

Minussa ...

menneisyyteni kivuliaat muurit kaadettiin kauan sitten mykkä huutoni kuultiin ja sain tuntea elämän eliksiirin nyt aika kulkee kirskuen ja minussa puhkeaa yhä uudelleen kaipaus eiliseen yöttömän yön suudelmiin suudelmii…
RakkausrunotVastattu 18v

Sinä et tiedä ...

Tiedän että ihmisyyteni heikko minuuteni Sinulle riittää mutta tarvitsen orvon yönsydämen. Hetken jolloin hiljaisuus laskeutuu latvuksiin harhailevat tähdet himmenee ja kello käy aamua kohden. Syvässä levossasi et kuule…
RakkausrunotVastattu 18v

Mysille 02.04.2008

Mää pyydän antteks etten Sun giältäs oikken taida mut kutkutti niin vallan gauhiasti yrittää tehdä täst näköses. Niin pal mää tykkään Susta hersyvästä naurustas puhees pulppuamisesta ja runoistas eri tote. Mut tärkkein …
RakkausrunotVastattu 18v

Odotuksessani

Tiedän kyllä mitä on olla haluttu kaivattu ja päiväunien hekumallinen Afrodite. Mutta kaikkea tuota paremmin tunnen ja koen hiljaisuuden rikki revityn sieluni haavat demonien ilkkuvissa öissä. Raahaan itsessäni arkea aa…
RakkausrunotVastattu 18v

Eilisen rakkaus

Vaarallinen kosketus lupauksia, suloisia kuiskauksia joiden hurmassa unohdin öiden ja päivien eron. Tapasi puhua rakkaudesta sormiesi suudelmat hiuksillani kaikki oli niin erilaista. Kunpa vielä lomittuisivat sormet sor…
RakkausrunotVastattu 18v

Usko, toivo, rakkaus

Ethän ohita minua nyt vaan muistuta siitä kuinka puhutaan, rakastetaan ja rytmitetään epävireiset sydämet yhteen. Pitele minua lujasti anna virrata käsieni lävitse suoniesi kuuma virta. Anna vaipua yksinäisyys sylisi sy…
RakkausrunotVastattu 18v

Ihana, kipeä rakkaus

Kerros kerrokselta minut asutettiin jään viileys särmä särmältä suloisesti sulatettiin. Unenhorre jossa nyt kuljen heittää ylleni varjojen vanan eikä kukaan, kukaan tiedä mitä mukanani kannan. Hämärän hämyyn kätken kyyn…
RakkausrunotVastattu 18v

Haihtuvaa

Epätoivoisesti pidin hetkistä kiinni niin että nyt kun ei ole eilistä eikä huomista syli täynnä unohdusta on hiljaisuuden humina satuttavin. Nyyhkytykseni Sinulle vieras ikävän ehtiessä iltaan minä kurkotan kaukaisuutee…
RakkausrunotVastattu 18v

Päästäiskukolleni

Järisytän taivaita pajuja taivuttelen tullessani kun noitana luudalle hyppään ja luoksesi lennän. Suklaasta tykkään kai sitä on kun luoksesi ennän ja tuokkosissa mustaa magiaa. Tipusia kai on ruohikossa narsisseja malja…
RakkausrunotVastattu 18v

Naamion takaa

Huijaan päivät maailmaa mutta pimeästä pimeään on sieluni särky sammumaton. Vasta iltalampun valjussa valossa öisin luon itseni omaksi itsekseni kirjoitan koskettavimmat kolhut sekoittaen fiktiota joukkoon. Lohtuni, roh…