Tule muusakseni Ilotar, pyyhi nämä surun juonteet kasvoiltani synnytä huulilleni mesi rakkaani juoda. Murra sydämeni suljetut portit Hänen sisään käydä, niin että viimein kirjoittaisin janoni kauneimmat laulut unohtaisi…
Eroan sinusta päivittäin, ylitän kivuliaita kynnyksiä irtautuen tuskastani levoton eksynyt sieluni säkenöiden. Niin kuin kovertaa kiveä vesi, syövytät itseäsi sykkivin kielin polttavin huulin, minuun. On yhä vaikeampaa …
Ylitin tummia vesiä löytääkseni vakaan maan jalkojeni alle. Luoja, kuinka kaipasinkaan jokaisella hengenvedollani elämää. Sinä tulit täytit sieluni tyhjät huoneet. Tänään kullattuja muistoja kaikki, kaikki rakkaani neki…
Rakensit sillan tunteittemme kulkea yli kaikkien kuohujen, nytkö on luopumisen aika ? Haavani haluavat unohtaa, mistä syntyi tämä tunteiden myrsky. Silti enemmän kuin myönnät olet kasvanut minuun, kunpa vain palaisit mi…
Elokuun kuutamossa tuhlaamme toisiimme illan. Seikkailemme ahnaasti, intohimoisemmin kuin koskaan. Veden syleilyssä elämän kolhimat rakkauden hoivaamat polot. Unohdut timanteiksi kutsumiisi. Tiedä niiden hehku ei sinull…
Ennen aamun sarastusta olin vapautunut tuskastani. Rakkaani herään elämään aina kun kutsut minua enkeliksi. Käteni kädessäsi kasvot vielä kosteina kyynelistä, käy ylitseni hellyys. Sinä todensit minulle pilvien kultaise…
Anna minulle voimaa jaksaa nämä valveilla olemisen tunnit. Sisimpäni ollessa ääriään myöden täynnä. Anna tuntea jokainen pusertuva kyyneleeni. Ja jos katsot ne unohduksesta syntyneen, senkin hyväksyn. Nyt jo haluaisin n…
Jätit jälkeesi yksinäisyyden, elämän kovan hedelmän mitään ymmärtämättä. Muuta enemmän toivoin että hoivaisit minua nyt, ajettuneiden käsieni sykähtelevää kipua viilentäen. Väristen aistin vieläkin merentuoksuisen ihosi…
Kaipausta, koskettavaa kaipausta murtuvien salpojen avautumista kyyneltyvin silmin. Kunnes kivettynyt sydämeni, vapautuen löytää sielusi syvimpään maisemaan ihoni ihosi kiihtymykseen.
Vain aavistus kuiskauksestasi korvanlehdelläni muuttaa orvon hiljaisuuden tietoisuudeksi, ettei ole unohdusta ainoastaan odotus jälleennäkemisestä. Kyntäessäsi merta olet ja et ole täällä, enkä minäkään ole minä sinua i…
Vaunun vanhat pyörät kolkkaa kaviot katuun kapsaa, yön hiljaisuus rikkoutuu. Verkkaan lipuu vaunu taittaa matkaa hepo uljas. Ohjastaja, harmaapää suitsia vaieten pitää. Harteillansa taakka, vuodet ohitse soljuneet. Kyyn…
Näinä olemassaolon vaikeina hetkinä muistan, kuinka kauan sitten kertoilit kaukaisista matkoistasi. Vuoripurojen välkehdinnästä lakiensa lumista ikuisista. Kunpa vielä kerran ottaisit minut, uniisi yhdeksi yöksi yhden y…
Olen nähnyt kevään lempeän sylin tuhansien silmujen avautuvan. Silmät suljettuinakin luen käsiesi aran aallokon laskeutuvan sykkivien suonieni levottomuuteen. Aamukasteen vielä pisaroidessa rakkauteni sinuun ääretön mer…
Kutsut minua Natali´ksi ja Rakkauden Jumalattareksi lumoutuneena. Ojennat vapisevin sormin viinimaljan ” anna huulillesi mystistä vettä ” katseesi kirkastaessa yön.