RakkausrunotVastattu 18v

En pyydä paljon

En ole sama kuin eilen ja mietin kuinka paljon raudanmakuisena sielu voi ottaa ja antaa. Kuin minua ei olisikaan eikä paljon puhuttua luvattua maata. Sarastaa läpi tummien luotojen aamu-usvaiset patsaat murtuu tuuli her…
RakkausrunotVastattu 18v

Ei tänään ...

Joskus astuu vanhuus suljettujen ovien takaa askel lyhenee ja väsymys asettuu hartioille. Puhe verkkaantuu sielussa asuu eletyn elämän viisaus hopea ankkuroituu ohimoille mutta niiden aika ei ole vielä. Haluan että puhu…
RakkausrunotVastattu 18v

Yksinäisen savun säkeet

Haluaisin olla hänen merensä hiekkaa aaltojensa hyväiltävänä ja hukuttautua vaahtojensa valkoisiin kupliin. Kun vetensä hyytyy maa, hiekkansa routii sulata, sulata kylmän kämmen kuule nyyhkytykseni sen alla. Fortuna, Af…
RakkausrunotVastattu 18v

Mustattuja haaveita

Ei se ollut yön itkevä tuuli pihlajien verenpuna eikä vesi joka koversi kosken kivet. Se oli viileä katse joka ohitti tänään koskematon satuttava hetki. Helvettiin unelmat vartaloilta ihojen kieli viivaksi oienneiden hu…
RakkausrunotVastattu 18v

Aseeton taistelu

On minua sivallettu henkisesti molemmille poskilleni haavoitettu sieluun asti. Syyskuulaissa päivissäni siivekkäiden hyvästijätöissä tunnen olevani kuin riisuttuna altis tuulien tuutuun. Kuiskaan hiljaa kipeydessäni iha…
RakkausrunotVastattu 18v

Avoin kirje Sinulle ja Sinulle

En sanonut hyvästejä vain äänettömän näkemiin surin kyynelettömin kasvoin ja toivoin että vielä kohtaisimme. Hiljaisia huokauksia kaipausta kodikkaaseen tunnelmaan rikkaisiin elämänmakuisiin hetkiin. On vaikeaa katsoa k…
RakkausrunotVastattu 18v

Timantti kaikkeudessa

Silloin kun minut autettiin kohdun turvasta ja lämmöstä maailmaan taistelin elämästä ja olin tietämättäni ihme. Koitti aikanaan päivä jolloin sain syliini sykkivän timantin punaisin, ryppyisin sormin ja varpain rahalla …
RakkausrunotVastattu 18v

Tänään ei ole SE päivä

Ihanaa kun kannattelet rintojani toisinaan hankaat ja kiristätkin mokoma. En halua yöllä aamullakin olen mielusti ilman mutta päivissäni olet pakko myötäilet ihoani niin suloisesti ihastuttavat, vihastuttavat rintaliivi…
RakkausrunotVastattu 18v

Pinnan alla myrskyää

Ne ovat vielä raskaita vihreydessään mutta ennen kuin huomaan ovat muuttuneet varisevaksi kullaksi hehkuviksi verisuoniksi joka ainoa metsäni puu. Verkkaan tyyntyy kosken kuohu hiljaisuus, autius kiertää kaikuu kuin sie…
RakkausrunotVastattu 18v

Äidin monologi

Siitä on jo ihmisikä kun olen pitänyt lasta rinnoillani tuntenut pienten sormien puristuksen ja vauvan tuoksun sieraimilla. Päivien kultaisesta helinästä lapsen kasvusta ja kehityksestä mutta niin Luoja on sen tarkoitta…
RakkausrunotVastattu 18v

Koska tähdet muuttuivat timanteiksi ?

Oli niin vaikea tiedostaa mistä ja kuinka paljon koski kun sielu oli tukahtuneita tunteita tulvillaan olla selätysten varoa vahingossakaan koskettamasta. Ei mitään strategiaa mutta ehkä sittenkin otsassani oli leima ' t…
RakkausrunotVastattu 18v

Paha, hyvä maailma

Lapsena kivi oli niin lämmin ja sileä istua talot kuin linnoja silmissäni ahomansikat makeita makeimpia kuin tänään. Nyt aikuisena vältän istumista kivellä rakennukset ovat kummasti kutistuneet ja jokikin puroksi kuivun…
RakkausrunotVastattu 18v

Saavuttamaton ?

Hetkinä jolloin kipeydessäni olen joutunut avaamaan ovia eilisten haavoihin ja yhteys muuhun maailmaan jää suljettujen ovien taakse silloin uskon että kukaan, ei kukaan voi nähdä piilossa säröistä sieluani. Syvin minuss…
RakkausrunotVastattu 18v

I miss You

Tähän maahan ja mantuun tuhansien askeleidesi jäljet painuneena hirsien huokosiin kuivuneena on jo hikikarpaloidesi suola. Petäjien rungoissa pikku siivekkäiden kodot istuttamasi puut ja pensaat kaikki kertovat uutteris…
RakkausrunotVastattu 18v

Mayday, mayday

Toivon että edes hetkeksi olisin jäänyt katseeseesi unelmiisi unohtunut ja käsiesi uurteiseen kaarnaan. Sinun jäljiltäsi mikään minussa ei muuttunut ja silti kaikki. Liekutit kuin lasta sylissäsi ja luomet puoliavoimina…
RakkausrunotVastattu 18v

Sinun kanssasi, Sinua ilman

Öiden, aamujen päivien ja iltojenkin halki ihoni ilkamoi kanssasi. Mutta mieleni syksyn karikot ne kannan sieluni sopukoissa hehkuvien haapojen hyväilyissä. Hengität samaa ilmaa taivas on meille yhteinen mutta hämärä se…
RakkausrunotVastattu 18v

Sokeutunut sydämesi

Varmaankin kuvitelmaa että olisin Sinulle jotain erityistä pohjattoman kaipauksesi kohde uniesi enkeli ja keijukainen. Harmaa hiirulainen niin huomaamaton olin vaikka hiukseni hopeaa jo välkkyy ja joille tuultasi toivoi…
RakkausrunotVastattu 18v

Kyllä äiti tietää

Sovitaan niin että unohdetaan kaikki ihan kaikki korkeaveisut rakkaudesta myytitkin. Katsotaan toisiamme silmiin riisuudutaan, hämmennytään Sinä kuitenkin ainokaistasi punastellen piilottelet ja minä pulleita rintojani …
RakkausrunotVastattu 18v

Kypsää viljaa

Kaipaus se on kuin suonissa huumaava viini sammumaton jano huulillani. Täyttymys sieluni pienuudesta se kasvaa jyvä jyvältä itää. Niin että huokaus huokaukselta samoihin uniin haluun ja ihoon mereesi Sinun kokoiseksesi …
RakkausrunotVastattu 18v

Kesäyön unelmaa

Katson illan laskeutumista lehvistöön kuuntelen taivaallista rauhaa ja näen kuinka hämärä hiipii heinänkorsiin ja kaislikkoon. Miten lapsen iloinen nauru helmeilisikään tässä täyttäisi tyhjien kotiloiden sielut jotka ov…