RakkausrunotVastattu 18v

Kuuletko minua ?

Mieleni piirtää hahmoa Sinusta ja hopeisena hohtavaa merta merta mistä elämä alkaa. Tunnen sisälläni maagisen virran. Sinä olet etkä ole täällä, ja syleily jonka huulillani tunnen on vain hiljaisuuden synnyttämää suudel…
RakkausrunotVastattu 18v

Tänään

Niputan kirjeitä niitä joilla minua rikastutit joilla sait ihoni kihelmöimään kaipauksesta ja joita kyynelin kostuttelin. Käteni ovat kylmenneet silmänikin kyynelistä jo kuivuneet ja tiedän jos astuisit ovesta sisään ol…
RakkausrunotVastattu 18v

Ansaittua ?

Raudanmakuinen päivä kuin eilinen. Kaikki se jonka olet päälleni kaatanut ja heittääntynyt muistamattomaksi sen jälkeen. Olenko minä ansainnut tämän kaiken ? Tiedän etteivät kyyneleenikään kosketa Sinua enään etkä tunne…
RakkausrunotVastattu 18v

Kova maa

Haluaisin olla lintu lentää vapaana yli välkkyvien vetten, hipoa onnellisten taivaiden kaarta vailla tuskaa. Kuitenkin tämä maa on kuljettava joskus niin epävarmoin askelin kuin irtirepäistynä itsestään. Mutta tänään il…
RakkausrunotVastattu 18v

Kirjoitan Sinulle

On pakkasaamu kuuraisassa ikkunassa siiveniskujen jäljet. Minun ajatukseni vellovat Sinussa ja tiedätkö ajan siipeen on nimesi kirjoitettu olet tuskallisesti kaikkialla läsnä. En sanonut milloinkaan hyvästejä suoranaise…
RakkausrunotVastattu 18v

Tuttu ja niin vieras

Katseesi välittävät viestejä katsomattakin tunnen ne selässäni mutta minun pitäisi olla minä kokonainen voidakseni vastata ja antautua niille. Yhä kauenpana olen Sinusta eikä armahda ajan ratas se kuluttaa ja kuluttaa v…
RakkausrunotVastattu 18v

Taikaa

Flyygelillä Sinun kapeat sormesi koskettimilla hapuilet jotakin ajatuksissasi - huomaan. Minun on tässä hetkessä suljettava sanani keskityttävä kuuntelemaan mitä sielusi sävelin tänään kertoo. Kiitos että tässä haikeude…
RakkausrunotVastattu 18v

Yhden yön jälkeen

Olen jättänyt oven auki Sinun tulla sytyttänyt polulle lyhdyt ja lämmittänyt pirtin. Toivon että saatat minut Jouluun avaat haat sydämesi sulkeutuneet ja sytytät kynttilän sille tärkeimmälle syntymälle Jeesuslapsen. Odo…
RakkausrunotVastattu 18v

Joulukortti

Istuin muistojeni ääreen avaten sen vanhan meripihkaisen arkun kirjeitä Sinulta rakkaudestasi kertovia. Pohjalla nippu kortteja kuluneella kumilangalla yhteenkiedottuna joukossa joulukortti wanhanaikaisen piparkakkureun…
RakkausrunotVastattu 18v

Heidän ja meidän tehtävä

Mikä olisi yhtä puhdasta yhtä täydellistä joka koskettaa Sinua koskettamatta ja valvoo jokaisen askeleesi väsymättä ? Ei mikään Sikstuksen madonnaa tai hänen hymyileviä sisariaan taivaallisia sanansaattajia, jotka ilmoi…
RakkausrunotVastattu 18v

Se, mikä silloin jäi

Elämä muuttuu mutta minulla on lupa haaveilla vaikka tiedänkin että aamun hämäryys rikkoo kaikki nämä lämpimän kauniit uneni pois. Istuessani saunan lauteilla kostea höyry kasvoillani noruen nousi suloinen mielleyhtymä …
RakkausrunotVastattu 18v

Kysymys Sinulle

Olen kuullut hänen asuvan vaahtoavien aaltojen kätköissä kultakylkisten kalojen tyyssijoilla auringon säteet liekkeinä hiuksillaan. Sellaistakin olen kuullut että kun hän merestä nousee valkoiselle hiekalle lepäämään oj…
RakkausrunotVastattu 18v

Sinä vastaan minä

Tälle suojattomalle seisakkeelle olen unohtunut jäisten tuulien tuivertamaksi etkä Sinä tiedä siitä mitään. Sinun kokonaisuutesi sekä myöskin heikkoutesi minun pirstaleista sieluani vastaan ovat minulle liian voimakkait…
RakkausrunotVastattu 18v

Epätodellista

Haluni palata minuksi siksi joka kerran olin näiden leimuavien aseiden ristitulessa on suurenpi kuin tiedät turhuuden tummissa öissä. Tämä raudankarvainen vastavirtaan kulku uuvuttaa äärettömästi ja kasvojani uurtaa sär…
RakkausrunotVastattu 18v

Tango d´amour

Kivisten katujen ja harmaan usvan täyttämässä kaupungissa kävelit kadulla vastaani, sinä hetkenä olin valmis unohtamaan kaikki elämäni hiertymät. Miten kaksi vierasta ihmistä voi niin täysin unohtua toisiinsa ja täyttää…
RakkausrunotVastattu 18v

Matka muistoihin

Voin vakuuttaa että katsoessasi minuun olet erehtynyt siitä mitä näet. Voin hymyillä Sinulle yhtä salaperäisesti kuin maalauksen väsymätön Mona-Lisa mutta vain kipeimmän peittääkseni. En tartu ryöppyäviin lauseisiisi ku…
RakkausrunotVastattu 18v

Kuvitteluako kaikki ?

Minä muistan mutta muistatko Sinä vielä ajan kiiruhtamisen sitä oli aina liian vähän. Mutta nyt se on kääntänyt selkänsä pysähtynyt ja kaikkialla on vain menneisyys. Olemmeko ajautuneet jäädäksemme tämän aution rannan m…
RakkausrunotVastattu 18v

Siellä se on

Sinähän tiedät nämä riittämättömyyden hetkeni ne hetket jolloin olen sokeutunut ja kaikelle turta. Lumikiteiden kimallukselle tai korkeuksien kedolle jolla minulle kerrot sieluttomien hattara-alusten uivan. Niinä hetkin…
RakkausrunotVastattu 18v

Inventaario

Kun kaikki sanat on kulutettu loppuun ja kahdet kädet ovat kangistuneet peittojen päälle. Aika on kuluttanut kynnykset ja halpahallien lautaset singottu sirpaleiksi viiltävien sanojen tanterereilla. Jäljellä on enään se…
RakkausrunotVastattu 18v

Sinusta ja minusta

En tiedä mistä tulit elämääni, enkä antanut sydämelleni lupaa Sinun sitä asuttaa. Sillä pelkäsin pois lähtöäsi ja sitä että jättäisit sieluuni parantumattomat haavat. Nyt etsin juuria kasvaakseni Sinuun lähettääkseni vi…