Vapaa kuvaus

35 -vuotias neljän lapsen äiti, työskentelen kerho-ohjaajana lasten parissa. Harrastan vatsatanssia, käsitöitä, lukemista ja kaikenlaista pientä puuhastelua. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

23

Kommenttia

128

1. KESÄKUNTOON 2008

Heippatirallaa vaan taas kaikille ketkä viel mukana on! Mites meni viikko? Itsellä pudotusta tuli vain -400g, mut paremp
    Laihduttajien tukiryhmä
    11
    785
  2. KESÄKUNTOON 2008

Moikka taas! Uusi viikko vierähti käyntiin ja ihan hyvin tuloksin. Pudotusta viime viikkoon -800g eli paino tällä hetkel
    Laihduttajien tukiryhmä
    7
    893
  3. KESÄKUNTOON 2008

Heippa kaikille ja hyvää vkonloppua. Mites teillä sujuu? Itellä on tulossa vissiin flunssa kun paikkoja kolottaa, nenä o
    Laihduttajien tukiryhmä
    6
    570
  4. KESÄKUNTOON 2008

Moikka! Missä te kaikki ootte? Ilmotelkaa ny hyvät ihmiset itestänne jotain. Mulla pudotusta viime viikosta -600g. Olen
    Painonhallinta
    3
    676
  5. Ennen joulupukin tuloa

Heippa vaan kaikille ryhmäläisille? Missä te muuten kaikki ootte? Jouluhässäkkäkö pukkaa jo päälle vai mikä? Mulla on pu
    Laihduttajien tukiryhmä
    3
    255
  6. Äidit rantakuntoon 16.vko

Heippa taas! Mites teillä on menny? Itellä on nyt pieni motivaationpuute ja se näkyy vaakalukemissaki. Ei innosta liikku
    Laihduttajien tukiryhmä
    4
    626
  7. Äidit rantakuntoon 15.vko

Heippa vaan taas kaikille! Mitenkäs vappu meni? Tuliko syötyä munkkeja ja simaa? Täytyy tunnustaa et tuli syötyä ja juot
    Laihduttajien tukiryhmä
    3
    471
  8. Äidit rantakuntoon 14.vko

Huomenta taas kaikille ja aurinkoista viikon alkua. Herätys nyt kaikki ryhmäläiset missä te oikein luuraatte? Viime viik
    Laihdutus
    6
    522
  9. Äidit rantakuntoon 13. vko

Heippa taas! Mites pääsiäinen meni? Tuliko syötyä suklaamunia ja mämmiä? Ite söin yhden munan ja mämmiä hieman, pashaa e
    Laihduttajien tukiryhmä
    2
    336
  10. Äidit rantakuntoon 12.vko

Heippa vaan taas kaikille! Taas on viikko vierähtänyt. Mitäs teille kuuluu? Mulla jumittaa nyt tällä hetkellä, aamupaino
    Laihduttajien tukiryhmä
    3
    360
  11. ÄIDIT RANTAKUNTOON RYHMÄ 11.VIIKKO

Heippa vaan taas kaikille! Laskeskelin tossa et tämä on meidän 11. viikko painonpudotuksessa. Mitäs teille kuuluu? Tänne
    Laihduttajien tukiryhmä
    6
    545
  12. Painonvartijoiden cd

laihduttaako teistä kukaan tällä hetkellä paikkarien syö ja nauti -ohjelmalla? Olis kiva tietää toimiiko se teillä.
    Muut dieetit
    2
    630
  13. Omenaviinietikkatableteista

onko kellään mitään tietoo. Kuinka usein niitä otetaan ja ennen vai jälkeen ruokailun ja kuinka monta kerralla, kuinka m
    Laihdutus
    11
    975
  14. ÄIDIT RANTAKUNTOON RYHMÄ

Heippa kaikille! Uusi viikko alkoi taas. Kamalan nopeesti nää viikot menee. Aamupaino oli 83,2 edelliseen viikkoon -400g
    Laihduttajien tukiryhmä
    9
    442
  15. ÄIDIT RANTAKUNTOON RYHMÄ

Taas alkoi uusi viikko. Mites ryhmäläisillä menee? kovin on kutistunut tää meijän porukka. Mihin te ootte kadonnu? Aloti
    Laihduttajien tukiryhmä
    7
    513
  16. ÄIDIT RANTAKUNTOON RYHMÄ

Hello kaikille ryhmäläisille. Mites teillä viime viikko meni? Itellä putos 600g, mut se on sitä hiihtoloman tuomaa kiloa
    Laihduttajien tukiryhmä
    12
    1899
  17. ÄIDIT RANTAKUNTOON RYHMÄ

Heippa kaikille! Tämän viikon osalta ei mulla ole tapahtunut MITÄÄN! Junnaa paikallaan. Huomen aamulla lähetään Lappiin
    Laihduttajien tukiryhmä
    16
    1120
  18. Paljonko pisteitä

Jyväshyvän Paussi välipalapatukassa on? Entä välipalakeksissä? Tietääkö kukaan? Mulla on itelläni vanhentunut ostajan op
    Laihduttajien tukiryhmä
    2
    375
  19. äidit rantakuntoon ryhmä 3.vko

Heippa ja hyvää viikon alkua kaikille. Mites meni? Mulla ei kovin hyvin, pudotusta vain -200g, mut sekin on parempi kuin
    Painonhallinta
    10
    705
  20. läskinlähdetysmanaus

Sula läski lyllymästä, liha liika lellumasta, ihra kaikkoa kavala, suksi suohon selluliitti. Makeassa on majasi, virus
    Laihduttajien tukiryhmä
    2
    385