On kyllä surullista nähdä palstan tila:(
Miten on mahdollista että ylläpito on aseeton tuon pilkun-nussijan edessä? Heillä on varmasti aseet asian korjaamiseen mutta miksi mitään ei tapahdu? Tuo 'pilkkuterrorismi' on niin yksinkertainen juttu suorittaa että jokainen meistä voi siis vesittää haluamansa avauksen halutessaan.
Olen laittanut ilmiantoja kyseisistä pilkkuviesteistä ylläpidolle mutta asiat eivät näköjään korjaannu edes päivien viiveellä:(
Onko teillä vakkareilla ehdotuksia kirjoitusalustoista missä valvonta toimii, toisin kuin täällä tapahtuu? Mielelläni häivyn täältä mutta en ilman teitä... Hallinnoikoon ressu sitten palstaansa. Lukijoita jää kyllä vain hänen lisäksi luomansa 'ressunkaverit' ja muut keksimänsä hahmot.
Taitamaton ylläpito
31
171
Vastaukset
Elä ny lannistu tonttu..Kyllä toi uuno saa lähöt ku tarpeeks kauan jatkaa.Mä en ainakaa lähe minkää pilkunpanijan takia.Iski kyllä semmonen uhma..
- olis_asiaa
eipä oo meistäkään kukaan häipymässä et nussikoot saatana pilkkujaan vaikka maailman tappiin asti..
- olis_asiaa
tehään vastaisku.. ideoita
- olis_asiaa
olis_asiaa kirjoitti:
tehään vastaisku.. ideoita
tää ei oo sitte jäbän käsialaa vaikka hyvä idea onki..
olis_asiaa kirjoitti:
eipä oo meistäkään kukaan häipymässä et nussikoot saatana pilkkujaan vaikka maailman tappiin asti..
:)))) Tänks makeista nauruista.:)
Mä uskon et tota pilkkukiusaa ei ole ylläpidossa otettu vielä tarpeeksi vakavasti siks,että ne aattelee sen olevan hetkellistä .Kun huomaavat että se vaan jatkuu,niin pakkohan niiden on toimia.Tarpeeksi vain ihmisiltä kunnon valituksia ylläpidolle.
tinttu-liina kirjoitti:
Hyvä juttu!!:)
täyty sitte jäbänki rekata nimmari ku toi häirikkö alko käyttämään tota olis_asiaa. tästä etiäppäin jäbä on sitte temmirauta :)
temmirauta kirjoitti:
täyty sitte jäbänki rekata nimmari ku toi häirikkö alko käyttämään tota olis_asiaa. tästä etiäppäin jäbä on sitte temmirauta :)
Ai missä sitä on käytetty??Älä vaa sano et tossa ressun alotuksessa ...:)) Hieno juttu muutesku rekkasit.Teletulemast turkoosien hullujen joukkoon.;)
tinttu-liina kirjoitti:
Ai missä sitä on käytetty??Älä vaa sano et tossa ressun alotuksessa ...:)) Hieno juttu muutesku rekkasit.Teletulemast turkoosien hullujen joukkoon.;)
Teletulemast...höh..:D
tinttu-liina kirjoitti:
Ai missä sitä on käytetty??Älä vaa sano et tossa ressun alotuksessa ...:)) Hieno juttu muutesku rekkasit.Teletulemast turkoosien hullujen joukkoon.;)
kait vähä siellä sun täällä. tässäki ketjussa useassa kohin. mut kiitos.. :) eipä tässä vaihtoehtoja jäänny ku ei joka kohtaa kerkiä mitenkään oikaista..
- olis_asiaa
temmirauta kirjoitti:
kait vähä siellä sun täällä. tässäki ketjussa useassa kohin. mut kiitos.. :) eipä tässä vaihtoehtoja jäänny ku ei joka kohtaa kerkiä mitenkään oikaista..
Hei. Olen kirjoitellut sinun nimimerkilläsi ja olen kovasti pahoillani siitä. Suomi24.fi sai taas uuden rekisteröityneen käyttäjän. Mukavia kirjoitteluhetkiä.
-Y temmirauta kirjoitti:
täyty sitte jäbänki rekata nimmari ku toi häirikkö alko käyttämään tota olis_asiaa. tästä etiäppäin jäbä on sitte temmirauta :)
Miehekäs teko, miehekkään yläfemman saat:)
temmirauta kirjoitti:
kait vähä siellä sun täällä. tässäki ketjussa useassa kohin. mut kiitos.. :) eipä tässä vaihtoehtoja jäänny ku ei joka kohtaa kerkiä mitenkään oikaista..
Mä aattelin katos et ku "sä" revittelit tos ressun alotuksessa,nii mäkin villiinnyin siinä..no ei voi mitään.:))
jäbä olis rekannu ittensä jo aikoja sitte ku olisitte vaan kertonu et tässä ei tarvi käyttää enään tota lahoa laskupäätä :D
Ei anneta periksi! Todella lapsellinen se, joka noita spämmejä laittaa.. Mutta pommitetaan ylläpitoa edelleen.
Mitäs tuo temmirauta muuten tarkoittaa?katoppas kittie tästä temmirauta..
http://www.rantsila.fi/zenphoto/Työvälineitä/0367.jpg.phptemmirauta kirjoitti:
katoppas kittie tästä temmirauta..
http://www.rantsila.fi/zenphoto/Työvälineitä/0367.jpg.phpOkei.. Mutta mihin sitä käytetään?
Ny on sit viis turkoosii hulluu ku mäki rekkasin ittein :D Toi nimmari tulee lapsuuden leikeist ku melskattiin metis ja oltiin olevinaan kolmee muskettisoturii... Mä siis oon entinen Kolmikymppinen_vaan :)
temmirauta kirjoitti:
sitte ei enään puutukkaan ku typykkä ja kkp.. ;D
Jopa on tunkua hullujen klaaniin:)
Muistakaa että hullun leima pysyy sitte koko elämän... Ite kannan tuota leimaa ylpeänä:)Oho.. :)) Kiva ku säkin liityit meihin hourupäihin.;) Vaikee nimi sulla...mä jo mietin et miten tuota sit kutsuis,jos tarvii nimee kirjottaa..Taidan lyhyesti vaa vetää arskaks...;))
Todella mukavaa,että hulluja piisaa...:))No en mä Arskasta pahastu. Sä voit kutsuu mua miten sä vaan tykkäät... ;) Saas nähä et minkä nimmarin toi muru itelleen keksii ku öötä ei voi käyttää eikä isoi kirjaimii...
artagnan kirjoitti:
No en mä Arskasta pahastu. Sä voit kutsuu mua miten sä vaan tykkäät... ;) Saas nähä et minkä nimmarin toi muru itelleen keksii ku öötä ei voi käyttää eikä isoi kirjaimii...
Onks toi lupaus,et voi kutsua miten vaan? ;)))
Tossa rekkaamisessa on kyl huonoa toi,ku on nii monta juttua mitkä ei käy...:P Onks toi öö ainoo mikä ei käy..Jos ois 1000xyäk. ;))tinttu-liina kirjoitti:
Onks toi lupaus,et voi kutsua miten vaan? ;)))
Tossa rekkaamisessa on kyl huonoa toi,ku on nii monta juttua mitkä ei käy...:P Onks toi öö ainoo mikä ei käy..Jos ois 1000xyäk. ;))Ei muutes käy ääkään mut kait toi meidän muru jotaki sit kumminki keksii ku me tällasii laumasielui ollaan nii mä oon melko varma tosta rekkaamisest :)
tinttu-liina kirjoitti:
Onks toi lupaus,et voi kutsua miten vaan? ;)))
Tossa rekkaamisessa on kyl huonoa toi,ku on nii monta juttua mitkä ei käy...:P Onks toi öö ainoo mikä ei käy..Jos ois 1000xyäk. ;))Varmaan sitte kirjain ä on myös kielletty.
Miten ois 'tuhatpuklua'...;)toljanter kirjoitti:
Varmaan sitte kirjain ä on myös kielletty.
Miten ois 'tuhatpuklua'...;):))))))))) Toi oli kyl paha!!! :D Mite uskalsit..mä en kyllä olis. :))))
artagnan kirjoitti:
Ei muutes käy ääkään mut kait toi meidän muru jotaki sit kumminki keksii ku me tällasii laumasielui ollaan nii mä oon melko varma tosta rekkaamisest :)
Juu...kyl hän keksii.Ja varmaan kyl rekkaa,ku muutes ois samas porukassa ku ressu ja sehän ei passaa. ;))
toljanter kirjoitti:
Varmaan sitte kirjain ä on myös kielletty.
Miten ois 'tuhatpuklua'...;)Tota noin... Mä en kyl uskaltais tota ehdottaa. Pitääkös meidän ite pilkuttaa tää loppu piloil et meidän muru ei huomaa tota sun kömmähdyst ;D
- elluhallo
TOSI.......
OOT TOSI HYVÄ
JOKO SORMI TAIPUU?
(nauraa vesi..............
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531389- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231198- 1391025
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten336829Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50633Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602