Eikö teillä porilaisilla autoilijoilla koskaan tule mieleen käyttää sitä suuntavilkua,kun olette liikenteessä. Vain oletteko leikanneet sen kortin jostakin lasten liikennepelistä,
Kesälomalla Porissa
9
158
Vastaukset
- Porilainen.vastaus
Miksi käyttäisikään, sehän kuluu käytössä. Oletko ihan uuno kun et moista tiedosta porilaisten käyttämistä autojen vilkuista
- onnepöntöi
Porilaisen mielestä muiden tulee nyt vaan tietää mihin suuntaan porilainen aikoo kääntyä. Tämän vuoksi porilaiset yleensä ajavat melko pitkään ja muutaman ylimääräisen kierroksen likkenneympyrässäkin.
- ValopääPorilaiset
Kyllä, porilaisilla on sellaset vilkut, jotka eivät vilku eikä valaise.
Hei, haloooooooo!
Onks valoooooooo? - vissi_on_näin
Eivät voineet olla porilaisia autoilijoita.
Porilaiset osaavat vilkuttaa.
Olivat kesälomareissaajia nämät vilkuttomat. - Porinvaari
Ei täällä ole ollut tapana mitään vilkkua käyttää.
- odlfugof
Kyllä joskus on tullut mieleen, muttako muutkaan eivät vilkuttele.
En halua elvistellä vilkulla. - Advisor
Se on satakuntalaisen umpimielisyyden ilmentymä: hittoako se kenellekään kuuluu, mihin käännyn.
Joku on määritellyt sattuvasti satakuntalaisuuden. Satakuntalainen on henkilö, jossa hämäläinen hitaus ja varsinais-suomalainen v-maisuus yhdistyvät poikkeuksellisen luotaantyöntävällä tavalla. Itse päästän jopa suojateilläliikkujat yli AINA toisin kuin suurin osa autoilijoista mitä täälläpäin näkyy.
- Kjgffdrvhthj
Porilaiset ovat saaneet ajokorttinsa tivolissa. Olen asunut täälläpäin maata 20v eikä täällä tosiaan käytetä vilkkua....ei äo riitä yksinkertaisesti😳
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315326- 363701
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833263- 112505
- 292102
- 121987
- 1631866
- 1051352
- 141298
- 1371144