aikaa varattu ?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201702172200072507_uu.shtml
Nyt ihminen voi toteuttaa itseään ja rikkoa Jumalaa vastaan.
Onko tietoo joko kirkko on pitkäksi
5
85
Vastaukset
En ymmärrä miten Paavo Väyrynen liittyy asiaan.
- lieksankepuli
Minä luulen, että avaaja on joko täysin kiero yksilö tai laittoi väärän linkin.
On aiemminki syyllistynyt samaan, puhuu muuta ja linkittää muuta.
Mutta ihan asiaa;
Paavo väyrynen on ainua keputaustainen kaveri, viisas politikko ja sopii hyvin Helsingin valtuustoon, muitten kepulaisten on vain parempi meidän ja maaseudun kulmilla pyöriä, ymmärtävät paremmin.
Jos tuo avaaja tarkoitti mitä luulen, on se hirveä asia, tamma ja oriparit. Hyi ja toinen hyi. lieksankepuli kirjoitti:
Minä luulen, että avaaja on joko täysin kiero yksilö tai laittoi väärän linkin.
On aiemminki syyllistynyt samaan, puhuu muuta ja linkittää muuta.
Mutta ihan asiaa;
Paavo väyrynen on ainua keputaustainen kaveri, viisas politikko ja sopii hyvin Helsingin valtuustoon, muitten kepulaisten on vain parempi meidän ja maaseudun kulmilla pyöriä, ymmärtävät paremmin.
Jos tuo avaaja tarkoitti mitä luulen, on se hirveä asia, tamma ja oriparit. Hyi ja toinen hyi.Kummanhan geenit oriparissa olisi varsalla;-))
- OikeinhyväJuttu
Suomessa on uskonnonvapaus joten uskovaisten on ihan turha jumalaansa tuputtaa.
- itärajalta
no elähän hättäile
voi tokkiisa suathan sie olla uskomatakkii
mutta peleetkö varis paskoo niskaan
se vain kun näinikkää jotta suaphan hyö suarnata
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad611179- 42891
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että327659- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116626- 51618
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 93600
- 75576
- 56564