Otatko liikaa alkoholia vai selvin päin. Kyllä juhannusta voi viettää ilman alkoholia. Alkoholi juhannuksena aiheuttaa vain monia ongelmia, myös itse juhannuksen viettäjälle, jos ei kohtuudessa pysy.
Miten juhannuksesi vietät?
9
140
Vastaukset
- kaikkea.voi.tehdä
Juhannuksena voi myös ottaa alkoholia jos haluaa, tai voi olla ilmankin jos ei halua, tai voi veisata vaikka virsiä, ihan miten parhaalta tuntuu, vaihtoehtoja on useita!
- junanupullo
Juhannuksen voi viettää kotona makailemalla eipä tule työttömyysturvaa juhannukseksi pullopanttihuorat työttömät keräilee tölkkejä useita pullopanttihuoria liikkuu autolla, polkupyörällä, pullopanttihuorat ovat vanhoja ruttuperseitä te- toimiston syrjäytyneitä yhteiskunnasta näillä pullopanttihuorilla ei juhannustansseihin eikä muihin tapahtumiin rahaa eipä pullopanttihuora kyllä tarvitsekaa syö mussuttaa makkaraa ja juo kaljaa puiston penkillä
- KALISKA
KALJAHUORA JUHANNUKSEN VIETTOON ÄLÄ VALITA
- mulkistatulee
entäs silmäpuolet, vittuiitat, kaljahuorat, pullopanttihuorat menkää huoraamaan fannyspupiin voit saada isokokoista banaania pilluusi
- veorpr
KALISKA kirjoitti:
KALJAHUORA JUHANNUKSEN VIETTOON ÄLÄ VALITA
vitun huora työtön mene naimaa juhannuksena miksi valitat halvempaa juhannuksen viettoa löytyy kuin auton pito ja muut kesätapahtumat silmäpuoli täällä tallustelee syrjäytyneenä
- raitis.mies
Raittiisti perheen kanssa ilman muuta.
Jälkipolvien kanssa grillaten.
- leväperäsuvakkiakka
Menen raskinpian kanssa johonkin vokkiin tarjoamaan itseäni. Matut on kyllästetty jo suvakeilla, niin matuille on tullut naama ja vartaloraja. Minä ja pia ei ole oiken kelvattu enään. Toivotaan sieltä löytyvän matu, joka todella epätoivoisesti tarvitsee oleskelupaa lumeavioliiton kautta. Minulla ja Piallakin olisi silloin pienet mahkut saada mokkakikkeliä.
- ei.veisata
Eiköhän sitä perinteisesti perseetolalla!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19683- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24465Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;192464