Janni Hussi

säälittävää

Itkee blogissaan tasa-arvosta päästäkseen lehtiin.

Ollessaan NHL-puolisona ei Janni pahemmin tasa-arvosta bloggailut.

Tyypillinen "fittness-tähti".

11

1603

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • janniofficial

      Janni luulee olevansa näyttelijä ja stand-up koomikko. Jostain syystä hän myös valehtelee jatkuvasti. Kertoo blogissaan "muuttaneensa" espanjaan ja olleensa siellä kuukausia. Tosiasia on että ramppasi espanjasta käsin suomessa jatkuvasti.

      • sellaistaramppaamista

        Eikös hän silloin "rampannut" myös yhtenään Espanjassa?


      • UrpoJannifani
        sellaistaramppaamista kirjoitti:

        Eikös hän silloin "rampannut" myös yhtenään Espanjassa?

        On eri asia rampata jossakin maassa kuin kertoa asuneensa siellä kuukausikaupalla ja sitten kokevansa "kulttuurishokkia" kun "palaa pitkältä reissulta".


      • KakkuaNaisenNaamaan

        Eikö Janni Hussi ole komedia-näyttelijä, kun jossain videossa toinen löi kermakakun Janni Hussin naamaan


    • japujapu77

      Hieno kirjoitus Jannilta tasa-arvosta Idea Listan blokissa. Oikein jakkupuvun on vetänyt päälle että ois oikein uskottava. Oiskohan Janni Hussi niin että sinä itse sekä Belorffit, Teittiset, Aitolehdet, Harkimot, Toivoset ja muut Instapyllistelijät olette itse ajaneet itsenne tuohon tilanteeseen että koe-esiintymisissä teilä pyydetään näyttämään vähän paljasta pintaa. Sitä samaa pintaa mitä auliisti esittelette Instapyllistelysivuillanne päivittäin.
      Voi hyvää päivää mitä tytönhupakoita.

      • Kumitissijulkkis

        juuri näin. pyllistely ja pyllyn värisyttäminen on instassa ok. sitten kun julkisuudessa selitetään omaa idioottimaista käyttäytymistä niin se johtuu siitä että "media halusi muokata minusta tällaisen" eli media suorastaan pakotti asentamaan kumitissit ja tunkemaan kumia huuliin. ja mikä kauhistuttavinta: silikonitissit on sellaiset ettei niitä voi enää ikinä poistaa.


    • #MeToo muuttunu markkinaraoksi
      Tai lie sitä vaste keksittykkii
      Sit lähtevät niilä Nyccii
      Sielä miehet sitte kadulla huutelee
      Ja taxit ohi ajelee
      Katalysaattoreita liekkö
      Savuvaa molemmista päistä
      Sielä o sinkkuelämän Kihot
      Taskuissaa sekkivihot
      Eau'd'colognelle tuoksuvat ihot
      Puttiikkiloista tulloo hajut, joita nuuskasemallakii lihot
      On vaikutetta ranskalaista ja kiinoo
      Ja supermarkettiloihii hyllyt notkuvat viinoo
      Eikä ne ikinä kiin oo, ootsä käyny siin, joo
      Siel ei hyttyset piinoo, niiku ei tietenkää kaupunkiloissa
      Sieltä on kaiken mualiman ötökät poissa.

    • Tortut.huussiin

      Joo vois Huussi jo lopettaa vinkumisen,haisee!

      • josymmärrät

        Samat sanat sulle.


      • etkötajua
        josymmärrät kirjoitti:

        Samat sanat sulle.

        Ja sulle


    • tosiasijjaaa

      Janni elää julkisuudesta, saisi poistua jo.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1432
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1193
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      974
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe