Paikkakunnat tutuiksi...

Neiti-X

Muutin syksyllä Joensuuhun ja kiinnostaisi tutustua Pohjois-Karjalan eri kuntiin ja ympäristöön yleensä.
Outokummun vetonaulat kun vierailen siellä ensimmäistä kertaa, rehellisiä vastauksia toivoisin ja
kiitos niistä etukäteen.
Kaunisniemeä on kehuttu / moitittu eli mistä / millaisesta paikasta on kyse ?
Vanha kaivos, jotain tietoa sain paikkakunnan nettisivuilta. Onko tutustumisen arvoinen paikka kun lukemani perusteella ei sytyttänyt näin nuorta ihmistä jota ei historia kiinnosta.

Kehua saa muttei värittää asioita liikaa, sellainen kostautuu helpolla tulevaisuudessa

26

1497

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vanhalla

      Vanhalla kaivoksella on mainio leikkipuisto teille nuoremmille.

      • Outokumpulaiset

        Outokummun tarkastuslautakunnan Sininen Turpeinen missä kesärahoitus 2018. Siinäpä vasta kysymys sulle joka olet aina oikeassa.
        Ole armollinen Sininen Turpeinen.

        Outokumpu ja Aarrekaivos/Vanha kaivos on sinun kädessä.
        Siispä hopi hopi lisää euroja Turpeinen.
        Olethan Outokummun kaupungin tarkastuslautakunnan jäsen.
        Siis määrää äkkiä lisärahaa super hankkeelle. Tämä palvelee sinun ns. Isoa kuvaa maakuntavaaleissa yms.
        Hoitaa asian Turpeinen. Ja jos et pysty. Lopeta koko poliittinen haahuilu sikseen sä.
        Turpeinen muista se Iso Kuva.


      • ei.persuille
        Outokumpulaiset kirjoitti:

        Outokummun tarkastuslautakunnan Sininen Turpeinen missä kesärahoitus 2018. Siinäpä vasta kysymys sulle joka olet aina oikeassa.
        Ole armollinen Sininen Turpeinen.

        Outokumpu ja Aarrekaivos/Vanha kaivos on sinun kädessä.
        Siispä hopi hopi lisää euroja Turpeinen.
        Olethan Outokummun kaupungin tarkastuslautakunnan jäsen.
        Siis määrää äkkiä lisärahaa super hankkeelle. Tämä palvelee sinun ns. Isoa kuvaa maakuntavaaleissa yms.
        Hoitaa asian Turpeinen. Ja jos et pysty. Lopeta koko poliittinen haahuilu sikseen sä.
        Turpeinen muista se Iso Kuva.

        kateellinen persuhan se öykkäröi


    • Tosion

      Parasta Outokummussa on 9 tien kyltit. Ne näyttää suunnan
      Joensuu tai Kuopio. Silloin olet oikealla suunnalla.

    • Neiti-X

      Kiitokset vastauksista, asian vierestä olivat eikä houkuttele tulemaan vierailulle.

      Luulisi täällä olevan joku hieman järkevämpikin kirjoittelija porukassa mutta ei näköjään löydy.
      Katson aikaa ja eikö vaan muualle matkani käy, olen kuullut että Outokumpu on sisäänlämpiävä ja sulkeutunut paikkakunta jonne menoa kannattaa välttää.

      • Lyhyt_kommentti

        Ei mikään hullumpi vedätys, neitiseni. Hih.


    • Neitixi

      Paikkakuntalaisena kyselet?

    • Pieni.huomio

      Joa havaitsette puutteita, sinun on ilmoitettava niistä viranomaisille. Täällä kirjoittelu osoittaa vain erittäin huonoa moraalia. Olet kuin pahainen juoruämmä.

      • rakkiravintola

        Ensimmäiset ilmoitukset tehty ja näytin heille kuvia eläinten ruokailusta elintarvikeliikkeen tiloissa!


      • kaunisniemi
        rakkiravintola kirjoitti:

        Ensimmäiset ilmoitukset tehty ja näytin heille kuvia eläinten ruokailusta elintarvikeliikkeen tiloissa!

        Voiko toi olla totta että aloittelevat kahvilan pidon noin tietämättömästi.


    • hessunporsaat

      On se hyvä että asioihin puututaan verekseltään....

      • 0-30

        Maisemiltaan paras ja kaunein menomesta, muutoin hygieniavapaa vyöhyke ja syömiset voi syödä omalla vastuullaan, ruokamyrkytyksen saatuaan voi juossa metsään tyhjennykselle. Pullotetut ja tölkkijuomat on priimaa näin ollen ok nautittavaksi...


    • Sieltähän on lyhyt matka Venäjälle, siellähän ne ilot on.

    • RehtiHeikki

      Heikki on rehti mies.

      Ja bisnekset kukoistaa.
      Hän osasi, ei siirtynyt Sinisiin hillotolpanhinkujiin vaan meni rehtien kepujen lisävahvistukseksi.
      Heikki sai tänäänkin yhden lisän äänestäjien joukkoon.
      Shellillä eräs vanhempi mies lupaa äänestää Heikkiä.

    • Särkiselällä kannattaa vierailla, on luontopolku ja uimarantoja ainakin.

      • ostosmagneetti

        Särkiselällä kannattaa käydä Kaunisniemen kahvila-kauppa-ravintolassa ostamassa probiootteja ja magneettikoruja jotka parantavat kaikki sairaudet.


    • hupitiimi

      a-killasta hessuntiimin a-oikeus ravintolaksi

      • hessuteaminystävä

        onhan siellä kauppakin samassa paikassa josta lähiasukkaat saavat ruokansa ostettua


    • Hössö

      K-kaupasta haalittua ilmaisruokaa myynnissä. Joista päiväys merkinnät revitty pois. Että näin...

    • Biopaskaa

      Kyllä todistetusti haalii pienen paussin jälkeen taas takakonttiin k-kaupan jätöksiä. Hyvää ruokahalua Kaunarissa 😃

      • Lauri74

        Samassa keittiössä ruokitaan niin koirat sekä asiakkaat. Tervettä touhua. Kyllä sieltä rotatkin syötävää löytää... on se hyvä et suurin osa Okulaista lukee nää. Voi valita paikkansa.. rosvo Koposten seura ei taida kiinnostaa..


    • Raivostunut

      Sinä naistaksi Itä -suomen mainoksia käyttävä. Vaiha hyvä nainen alaa. Haukut asiakaat ja et vaivaannu yöpäivystysvuorossa tulla meitä pimeellä kotia viemään. Sanot ravintola henkilökunnalle et tilaa poliisi. En humalaisia kuskaa yöllä. Lopeta hyvä nainen. Meidät vei kotia saman virman autoilija jolla ei ollut edes päivystysvuoroa. Oli ystävällinen palvelu. Kiitos hänelle.On kummussa hyviä takseja viellä. Kiitos !

    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      988
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      739
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe