Korkeasaari vapauttaa villihevoset luontoon

Villieläimet

Ihmiset ovat yhä enemmän ympäristö- ja luontotietoisia. Ei haluta ajaa satojakilometrejä ja kuluttaa luonnonvaroja. Kuka haluaa katsoa vangittuina olevia flegmaattisia eläimiä aitauksen sisällä, joiden oikea paikka on luonnossa? Ähtäri on muutoinkin korvessa eikä täällä ole mitään muuta vierailemisen arvoista. Korpihotellien aikakin on ohi. Kyllä Ähtäriin koittaa kovat ajat ja pandan on pian nähneet ne ketkä sen haluavat nähdä. Huolena on se, että nyt kun kaikki munat on pantu samaan koriin ja kori kaatuu niin mitä sitten? Ottaako Alavus meidät velkoineen vastaan? Tuskin ainakaan vapaaehtoisesti.

5

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ghhh

      Jos ihminen lopettaisi järjettömän luonnon tuhoamisen, ei eläimiä tarvitsisi kasvattaa eläintarhoissa luontoonpalautusta varten kun ne voisivat itse lisääntyä siellä luonnossa.

    • Rääkkäyst

      Kuinka moni elukkapuiston eläimistä ei muka lisäänny luonnossa? Kaikki

    • 33314444

      Pari pandaa, pari ns. villihevosta verrattuna ainakin satoihin miljardeihin tuotantoeläimiin (jos broileritkin lasketaan, niitähän käsitellään kuin kasveja), mitä merkitystä niillä on. Isot ongelmat ovat liian isoja, keskitytään siis joutavaan.

      Sama koskee kuntaliitoksia. Mitä väliä sillä on, onko Ähtäri-niminen kunta olemassa vai ei. Muutama menettäisi hiekkalaatikkonsa, mutta ovathan he jo kauan leikkineetkin.

      • 33314444

        Miljardeihin tai ainakin satoihin miljooniin,


    • Ei vittu kaallimpiha se on nuo jonnekkii vitun vinku-Mongoliaan kiikuttaa lentokoneessa, ku mikä niide arvo on. Oisvat pistäny ees lihoiks, jos eivät ennee tuottosia oo. Juhannuspaistit Korkeasaaren vieraille, sinne kojuloihi vartaase vua pyörimää.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      111
      2883
    2. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      364
      1683
    3. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      85
      1646
    4. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      45
      1493
    5. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      64
      1155
    6. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      196
      1065
    7. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      142
      980
    8. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      956
    9. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      148
      889
    10. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      868
    Aihe