Kevät on ulkoilunaikaa, ylös, ulos ja lenkille...

justusjooo

Sieltä sängyistä ja sohvien pohjilta. Jo on hyviä ulkoiluilmoja. Aurinko paistaa, eikä päiväsaikaan ole paljoakaan pakkasta. Ulkoiluvälineeksi voi hyvin jo ottaa polkupyörän tai potkukelkan. Auton voi jättää kotiin. Auto kun on kallis kulkuväline, niin vakuutusmaksuineen, pensoineen, veroineen ja korjauskuluineen.

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aika.usein.lumilenkillä

Tänä vuonna olen tehnyt lumitöitä yhteensä 48 tuntia. Teen lumityöt omassa pihassa ja kahdessa naapurin pihassa (ilmaiseksi). Kyllä lumen kolaaminen melkoisesta hikilenkistä käy. Parhaimpina päivinä kolaamiseen kuluu yli kolme tuntia.

• hyvälle.neuvojalle

Minäkin arvelin jättää auton kotiin ja lähteä aamulla suksilla Joensuuhun, kun autoilu on kallista! Polkupyörällä on liian liukasta ja potkukelkalla menee liian kovaa!

• kokemustaon

Juu ja sitten nastakengät jalkaan lenkkeillessä,niin ei mene kainalosauvoilla harjoitteluksi kevätkelit.

• Minun lenkkipolkuni on aika jäisiä paikka paikoin, joten en uskalla mennä.
      Lääkäriltä olen saanut ankaran "kaatumiskiellon" lopuksi elämää.

• justusjooo

Aika erikoisia kommentteja. Varmaan osassa on totuutta, tai huumoria. Huumoria kuin totuutta ei pidä unohtaa.

Erikoista ensimmäisessä kommentissa, että joku on tehnyt tuntitolkulla lumitöitä kahdessa naapurissa ihan ilmaiseksi. On siinä superihminen. Rennosti tekee omat lumityöt ja naapurin lumityöt. On siinä vaatimaton lumityöntekijä, todellinen sankari. Kyllä sille pitäisi ilmaiset pullakahvit tarjota, tai sitten euroja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      83
      1332
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      45
      950
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      367
      788
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      142
      749
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      689
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      117
      667
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      625
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      612
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56