Lapin oma lehti

Anonyymi

Huomio kaikki viksut kirjoittavat ihmiset. Nyt on suorastaan markkinarako lappilaiselle lehdelle. LKssa puolet jutuista on tehty Oulussa oululaisista, iljettävää. Lappilaisena haluan lukea paikallisten toimittajien juttuja.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei yksistään Oulusta vaan myös etelästä juttuja. Samaa olen sanonut ja pääsin johonkin galluppiin vastaamaan. Sain soiton, että miksi vastasin ja annoin niin huonon numeron lehdestä. Olin kaupassa ja sanoin, että en keskustele asiasta enempää, olen antanut jo palautteessa selvityksen miksi. No tilaukseni päättyy jonkin ajan kuluttua ja en aio uusia ainakaan toistaiseksi.

      • Anonyymi

        Anonyymina saa vastailla gallubeihin , niin minullekkin luvattiin .

        Hetken kuluttua tuli sähköpostiin kysely , että miksi näin
        huonot arvosanat annoit ?

        Se siitä nimettömänä vastaamisesta .


      • Anonyymi

        Mulle kävi juuri samoin. Soittivat perään antamastani huonosta lehden arvostelusta. Huolestuttavaa, että pitävät kirjaa kuka tilaaja on vastannut mitenkin kyselyihin. Nämä kyselythän pitäisi Kalevamedian antaa ulkopuoliselle tutkimusfirmalle anonyymisti hoidettavaksi eikä amatöörimäisesti hoitaa itse ja soitella perään vastaajille.


    • Anonyymi

      Lapin asiat eivät toimitusta kiinnosta?

    • Anonyymi

      Ei maakunnan asiat kyllä tuossa lehessä näy. Son Ryhmä Rovaniemi eikä mikhän Lapin Kansa.

    • Seitsemän kertaa viikossa ilmestyvälle lehdelle tuskin on saumaa. Mutta hyvin tehdylle viikkolehdelle olisi varmasti, jos siinä on laadukasta (paikallista) luettavaa tarpeeksi, se tavoittaisi kohderyhmänsä 15-20t lukijaa sekä toimiva verkkopalvelu joka ei korvaa lehteä vaan täydentäisi sitä. Viikkolehti (esim. makasiini) olisi minusta paras formaatti, koska viikkolehden jakelu olisi edullisesti järjestettävissä ja se olisi tavallaan nykyhetkestä riippumaton media. Mutta eipä taida löytyä rahoitusta tällaiselle.

      • Anonyymi

        Oletko huomannut , että osallistuttuasi gallubeihin
        alkaa puhelimesi soida tiuhaan , vaikkakin numerosi on salainen ?

        Puhelinmyyjät hyökkäävät kimppuusi .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko huomannut , että osallistuttuasi gallubeihin
        alkaa puhelimesi soida tiuhaan , vaikkakin numerosi on salainen ?

        Puhelinmyyjät hyökkäävät kimppuusi .

        Olen huomannut saman .
        Esto 0600-13404 soita tuonne .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko huomannut , että osallistuttuasi gallubeihin
        alkaa puhelimesi soida tiuhaan , vaikkakin numerosi on salainen ?

        Puhelinmyyjät hyökkäävät kimppuusi .

        Olen tehnyt markkinointikiellon -17. Siitä huolimatta tuli 3-4 puhelua päivässä . Asun omakotitalossa ja kyllä oli kaikenlaisen rempan tekijää ja myyjää. Vielä n kk sitten eräs firma soitti, ei ollut kaveri " tyrkky" vaan ihan asiallinen ja kerroin, että minulla on markkinointikielto. Pyyteli anteeksi ja lupasi poistaa numeron. Siitä huolimatta puolisolleni tuli samasta nrosta soitot kaksi kertaa, ei tosin vastannut. Olen ilmiantanut useita toimijoita ja telemarkkinointi vie niitä jopa oikeuteen! Ei siis kaikkia minun tekemiäni vaan yleensä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen tehnyt markkinointikiellon -17. Siitä huolimatta tuli 3-4 puhelua päivässä . Asun omakotitalossa ja kyllä oli kaikenlaisen rempan tekijää ja myyjää. Vielä n kk sitten eräs firma soitti, ei ollut kaveri " tyrkky" vaan ihan asiallinen ja kerroin, että minulla on markkinointikielto. Pyyteli anteeksi ja lupasi poistaa numeron. Siitä huolimatta puolisolleni tuli samasta nrosta soitot kaksi kertaa, ei tosin vastannut. Olen ilmiantanut useita toimijoita ja telemarkkinointi vie niitä jopa oikeuteen! Ei siis kaikkia minun tekemiäni vaan yleensä.

        Se soittelu kyllä loppuu kun sanot ettet osta puhelimessa mitään.


      • Anonyymi
        landlord kirjoitti:

        Se soittelu kyllä loppuu kun sanot ettet osta puhelimessa mitään.

        Niinkö luulet ?
        Epäilen , että olet pahasti erehtynyt .
        On röyhkeitä putkiremontin myyjiä , joille noin pitkä stoori
        tarkoittaa automaattisesti tilausvahvistuksen tekemistä .
        Putkifirman auto on aamulla pihallasi ja se maksaa paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkö luulet ?
        Epäilen , että olet pahasti erehtynyt .
        On röyhkeitä putkiremontin myyjiä , joille noin pitkä stoori
        tarkoittaa automaattisesti tilausvahvistuksen tekemistä .
        Putkifirman auto on aamulla pihallasi ja se maksaa paljon.

        Kun tunnistat puhelinmyyjän !
        - älä puhu sanaakaan
        - paina välttömästi puhelimesi punaista nappia
        , joka katkaisee puhelun .
        - varmista asia toisella painalluksella .

        - ole röyhkeä , koska soittajakin on röyhkeä .
        - laita soittajan numero puhelimesi estolistalle.

        Ps. ei sanaakaan . Tämä harventaa , mutta ei lopeta kokonaan .


    • Anonyymi

      Nykyisin aivan liian monien oikeusjuttujenkin uutisointi on ihmeellistä. Toimittaja(t) tekevät jutun oikeuskäsittelyn kulusta vain toimittajan oman katsantokannan mukaisesti. Kerrotaan oikeuskäsittelyn kulku vain yhdeltä puolelta kertomatta vastapuolen kantaa asiaa. Pahimmassa tapauksessa ystävykset tekevät jutun toisistaan yhteisen agendan mukaisesti. Ei siinä ole journalismilla asian kanssa juuri enää tekemistä. Pitäisi pystyä tekemään puolueeton juttu, vaikka kuinka vastapuolen ajatusmaailma inhottaisi jutun tehnyttä toimittajaa.

      • Anonyymi

        Entäs Yleisradion toimittajat , joista monet suoltavat
        Sosiaalidemokraattista-bropagandaa .


    • Anonyymi

      Tännekin tuli oudosta ilmeisesti prepaid-numerosta kehoitus arvostella Lapin Kansan paperilehti. Kenen lie puhelinnumero. Uskaltaako sinne vastata mitään, jos yo.kommenteista päätellen Lapin Kansasta sitten maalittavat vastaajan mikäli arvostelu ei ole hyvä? Tosi epämiellyttävä homma, että lähettelevät kohdistettuja tekstiviestejä eikä tiedä keneltä ne tulee. Ihan kuin koululehteä tehtäisiin ja Whatsapilla kysellään koululaisilta: "No mitä sanotte, oliko hyvä lehti?"

      • Anonyymi

        Se on Lapin Kansa -aktiivien puh.numero. Kysyvät mikä on lehden taso asteikolla 0-10. Ei muuta. Vastaa vaan siihen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      126
      1858
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1153
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1107
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      158
      925
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      84
      837
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      799
    7. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      734
    8. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      710
    9. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      44
      681
    10. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      666
    Aihe