Mitä he sanoivatkaan?
No Paananen sanoi, että haluaa Suomeen lisää huippuosaajia(siis oikeita). Täällä kun pärjää enkulla ja on nykyään myös enkunkielisiä päiväkoteja, toisekseen täällä on turvallista. Pieni koulutyttökin voi yksin odotella bussia pysäkillä, asia jota jenkit Paanasen mukaan eivät tajua lainkaan. Ykkösmyyntivalttimme on aivan ehdottomasti maailman paras peruskoulu. Se on käsittämätön brändi maailmalla, Paananen sanoo.
Vartiainenkin on ymmärtänyt totuuden kun oli sitä mieltä, että turvapaikanhakijoilla ei paranneta Suomen taloutta. Osa maahanmuuttajista on nostanut yli 20 vuotta toimeentulotukea. – Tällä hetkellä meille tulee ihmisiä, jotka eivät pitkällä aikavälilläkään pärjää.
Vartiaisen mielestä koko Suomessa ei liene erimielisyyttä siitä, että nykyisestä turvapaikkaprosessista ei ole apua julkiselle taloudelle.
Tosin meillä on tiettyä sakkia joka tiiviisti on sitä mieltä, että turvapaikanhakivat ovat suuri rikkaus(kuten koneinsinöörit).
Juhana Vartiainen ja Supercell johtaja Paananen!
14
105
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt ex demari Vartiainen onkin kokoomukselainen ja ihmettelen miten uskaltaa tuollaista sanoa? Saattaa olla että orjatyön kannattajat kokoomuksesta ja kepusta suuttuu.
- Anonyymi
Jokin aikaa sitten Petteri Orpo sanoi jottei enää voi tulla samaa tilannetta kuin 2015.
Joten kyllä Kokoomus on jo kääntänyt kelkansa. Tosi sitä en tiedä ex ministeri Mykkäsestä onko hän vielä sitä mieltä jotta 2015 tulleet ovat meille valtava "voimavara" Kuitenkin ne ovatkin meille valtava kustannus erä. - Anonyymi
Jokin aikaa sitten Petteri Orpo sanoi jottei enää voi tulla samaa tilannetta kuin 2015.
Joten kyllä Kokoomus on jo kääntänyt kelkansa. Tosi sitä en tiedä ex ministeri Mykkäsestä onko hän vielä sitä mieltä jotta 2015 tulleet ovat meille valtava "voimavara" Kuitenkin ne ovatkin meille valtava kustannus erä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joten kyllä Kokoomus on jo kääntänyt kelkansa. Tosi sitä en tiedä ex ministeri Mykkäsestä onko hän vielä sitä mieltä jotta 2015 tulleet ovat meille valtava "voimavara" Kuitenkin ne ovatkin meille valtava kustannus erä.Minä luulen, että kyllä voi.
Anonyymi kirjoitti:
Minä luulen, että kyllä voi.
Kuhan ilmastonmuutoskin pahenee, niin kyllä varmasti tulee.
- Anonyymi
JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:
Sinä varmaan tiedät milloin ne tulee? Ilmoita vuosi ja kuukausi.
Anonyymi kirjoitti:
Sinä varmaan tiedät milloin ne tulee? Ilmoita vuosi ja kuukausi.
Katotaan vaikka vuonna 2040 mikä on meininki.
- Anonyymi
Kuhan häviäminen vesistöstä kertoo järven saastuneisuudesta, todella kuha ei siedä muutosta.
- Anonyymi
Katotaan vaikka vuonna 2040 mikä on meininki.
Siinä riittää jännitettävää kahdeksikymmeneksi vuodeksi. Onneksi minä ja asiantuntija puskemme horsmaa silloin, se jää meiltä näkemättä.
Voihan olla, että mustia molottajia riittää niinkuin tähänkin asti on riittänyt, lisäksi jo täällä olevat sikiävät vimmatusti.
Katastrofi uhkaa Suomea ja koko Eurooppaa se lienee varma. Lisäksi Suomi tulee vajoamaan kivikauden tasolle näiden elättien ansiosta. Tätä herkkua on siis odotettavissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä riittää jännitettävää kahdeksikymmeneksi vuodeksi. Onneksi minä ja asiantuntija puskemme horsmaa silloin, se jää meiltä näkemättä.
Voihan olla, että mustia molottajia riittää niinkuin tähänkin asti on riittänyt, lisäksi jo täällä olevat sikiävät vimmatusti.
Katastrofi uhkaa Suomea ja koko Eurooppaa se lienee varma. Lisäksi Suomi tulee vajoamaan kivikauden tasolle näiden elättien ansiosta. Tätä herkkua on siis odotettavissa.Väittihän kiven kovaa tämä virallinen valehtelia jotta mamuihin menee vain 200milj.
Tosin tämähän ei pidä muitten mielestä totta. Kuitenkin virallinen valehtelia väittää jotta näin on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joten kyllä Kokoomus on jo kääntänyt kelkansa. Tosi sitä en tiedä ex ministeri Mykkäsestä onko hän vielä sitä mieltä jotta 2015 tulleet ovat meille valtava "voimavara" Kuitenkin ne ovatkin meille valtava kustannus erä.Orpo ja kummppanit oli tosi surkeita v.2015 "pakolaistulvassa" minkää itsenäisen valtion rajoja ei ylitetä noinvaan kävelemällä,. Myös antautuminen venäjän rajan ylittäneiden kohdalla aivan ala-arvoista toimintaa puomi vaan kiini ja käännytys takaisin kun tulevat "turvallisesta" maasta .
- Anonyymi
Osaamiseen voisi liittää työhalukkuuden ! Se on kantaväestöstä sosiaalitukien myötä kadonnut .
- Anonyymi
Kukapa noita töitä nykyään haluaa tehtdä, hullujen hommia. Kansalaisen palkkaa kolmetonnia puhtaana kuussa, sillä pärjää suomalainen. Siihen päälle jos vielä asunto ilmainen sossulta ja autokyitii vähän valtiolta.
- Anonyymi
Esko Aho oli haastateltavana televisiossa jokupäivä sitten ja puhui työperäisestä maahan muutosta ja sen välttämättömyydestä. Suomessa on paljon tarpeetonta ja tuottamatonta työtä, johon ei maahanmuuttajia tarvita. Miljoona turhaa työpaikkaa,jotka tulee lakkauttaa, jos mieli Suomen selvitä kadasrofilta.
Itse olen kuullut vain olevan huutavapula arkunkantajista, ei mitään muuta työvoimapulaa Suomessa ole.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt631217- 1071193
Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa146886Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv64863- 70778
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel108687Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto102668- 56666
- 78591
- 43586