Marin on sosiaalidemokraatti eli sosialisti

Anonyymi

sen sijaan hänen miehensähän on käytännössä yrittäjä, ja auttaa myös muita yrittäjiä.

"Markus Räikkösellä on tällä hetkellä vastuuasema muutamassa osakeyhtiössä. Yksi niistä on ohjelmistoyhtiö Prezella Oy."

– Olen tehnyt vuosien varrella aika paljon töitä yrittäjien kanssa. On tärkeää, että meillä on yritystoimintaa, että yrittäjät pärjäävät ja että uskalletaan yrittää, sanoo Räikkönen. Tuollainen ei oikein istu sosialistin suuhun.

Marinin mies on todellisuudessa porvari, entä Marin?

21

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Porvareita kaikki tyynni.

      • Anonyymi

        Sosiaalidemokraattinen puolue ei ole sosialistinen puolue, se löytyy jopa Wikipediasta.

        Sosiaalidemokraatti tarkoittaa yhtä vähän sosialismia kuin vaikkapa sosiaalipolitiikka tai sosiologia, opettele termit!

        Demarit on lähinnä hyvinvointivaltiodemokraattien puolue.


    • Anonyymi

      Ei se kaunistelemalla parane.
      Sika on sikaa vaikka sitä kutsuisi possuksi.

      • Anonyymi

        Marin on Suomen historian paras pääministeri. Suomen imago on parantunut maailmalla Sanna Marinin ansiosta.

        Upeaa tässä on se, että marin on vileä nuori ja saamme Suomeen tästä jämäkästä johtajasta oikean "rautarouvan". Siinä saavat Ranskan ja Saksan johtajat kunnon vastuksen.


    • Mitäs persaukinen demari tähän?

      • Anonyymi

        Olen hiljaa....


    • Anonyymi

      Onhan Paavo Lipponenkin todellisuudessa porvari.

    • Anonyymi

      Mikä on kansandemokraatti?

      • Anonyymi

        Loinen joka vie Italiaan kansan rahat.


    • On se kumma kuinka tässä maassa eletään aina vain muinaisissa ajoissa. Ei tuo sosialisti-porvari-jako ole enää aikoihin ollut kuranttia kamaa, sillä kuitenkin edelleen täytetään tätä kakkosnelosen yhteiskunta-palstaa. Sosialidemokraatit eivät ole vuosikymmeniin sosialisoineet yhtikäs mitään, päinvastoin, ovat olleet mukana vähentämässä valtion osuutta yritysten omistuksessa. Kekkosen aikana harrastettiin tätä "sekataloutta", jonka ideana oli edistää maan teollistumista ja elinkeinorakenteen monipuolistamista valtionyhtiöiden avulla. Sekataloutta kannatti myös osa porvareista. Se juna meni kuitenkin jo ajat sitten ja viime vuosina on harrastettu liberalistista kapitalismia - myös demarit ovat sitä käytännössä edistäneet. Pääomaa ei ole vain yksityistetty sitä on myös globalisoitu eli myyty ulkomaille. Koska kaikki globaali on nykyisen "vihervasemmiston" mielestä aivan mahdottoman hieno asia niin sekin on käytännössä edistänyt suomalaisen pääoman ulkoistamista globaaliyhtiöille. Se vanha jako näkyy vielä jossain määrin suhtautumisessa julkisiin palveluihin ja niiden tuottamiseen. Äärimmäistä oikeistolaista liberalismia ajavat vaativat myös julkisten palveluiden yksityistämistä niin pitkälle kuin suinkin mahdollista ja siitä ylikin samoin kuin "korporatismiksi" haukkumansa sopimusyhteiskunnan alasajoa ja ay-liikkeen nujertamista, Tämä kuitenkin liittyy vähintäin yhtä paljon uuteen globalismi-nationalismi jakoon kuin vanhaan sosialistit-porvarit jakoon. Globalisaation avulla oikeistoliberalistit haluavat heikentää kansallista demokratiaa, tuoda globaalin riistokapitalismin suomalaisen yhteiskunnan sisälle ja tehdä lopun hyvinvointivaltiosta. Eivät kaikki "porvarit" kuitenkaan sitä kannata, tuskin edes enemmistö "porvaripuolueiden" kannattajista, ei ainakaan perussuomalaisissa.

      • Anonyymi

        SDP ei siis ole vuosikymmeniin sosialisoinut mitään, mutta nyt uudessa sotessa näin on tarkoitus tehdä ja ilman korvausta.

        SDP ilmoittaa tukevansa yrittäjyyttä ja varsinkin pienyrittäjää.
        Kuinka sotessa Kiurulla ynnä muilla on tarkoitus tukea lääkäreiden ja apteekkarien omaa pienyrittäjyyttä? Hehän toimivat henkilöyrittäjinä y-tunnuksen kera.

        On aika erikoista SDP:ltä, jos pienyrittäjät asetetaan keskenään eriarvoisiin kasteihin
        Miksi esim. kuolleen eläimen lihan leikkaaminen on tukemisen arvoista yrittäjyyttä, mutta elävän ihmisen lihan leikkaaminen häntä auttaakseen on arvotonta riistoa, josta on tehtävä loppu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SDP ei siis ole vuosikymmeniin sosialisoinut mitään, mutta nyt uudessa sotessa näin on tarkoitus tehdä ja ilman korvausta.

        SDP ilmoittaa tukevansa yrittäjyyttä ja varsinkin pienyrittäjää.
        Kuinka sotessa Kiurulla ynnä muilla on tarkoitus tukea lääkäreiden ja apteekkarien omaa pienyrittäjyyttä? Hehän toimivat henkilöyrittäjinä y-tunnuksen kera.

        On aika erikoista SDP:ltä, jos pienyrittäjät asetetaan keskenään eriarvoisiin kasteihin
        Miksi esim. kuolleen eläimen lihan leikkaaminen on tukemisen arvoista yrittäjyyttä, mutta elävän ihmisen lihan leikkaaminen häntä auttaakseen on arvotonta riistoa, josta on tehtävä loppu?

        Ja p..at, punikkeja ei pienyrittäjät kiinnosta .....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SDP ei siis ole vuosikymmeniin sosialisoinut mitään, mutta nyt uudessa sotessa näin on tarkoitus tehdä ja ilman korvausta.

        SDP ilmoittaa tukevansa yrittäjyyttä ja varsinkin pienyrittäjää.
        Kuinka sotessa Kiurulla ynnä muilla on tarkoitus tukea lääkäreiden ja apteekkarien omaa pienyrittäjyyttä? Hehän toimivat henkilöyrittäjinä y-tunnuksen kera.

        On aika erikoista SDP:ltä, jos pienyrittäjät asetetaan keskenään eriarvoisiin kasteihin
        Miksi esim. kuolleen eläimen lihan leikkaaminen on tukemisen arvoista yrittäjyyttä, mutta elävän ihmisen lihan leikkaaminen häntä auttaakseen on arvotonta riistoa, josta on tehtävä loppu?

        Demaritko meinaavat ottaa kirurgeilta puukot pois?


    • Anonyymi

      Henkivartijat kantoivat Marinin ostoksia stokkalla.

      • Anonyymi

        Noin sitä palvellaan.


    • Anonyymi

      Marin on demarien vasemmalla siivellä majaileva politiikko, joka kavereineen tuhoaa suomalaisten hyvinvoinnin ja turvallisuuden. Suunta ei vaihdu, vaikka taloustilanne on totaalisesti muuttunut. Silti Marin, Ohisalo, Haavisto, Andersson ja kumppanit pitävät kiinni ideologisista hankkeistaan, joista ei ole mitään hyötyä ja joihin käytetään velkarahaa.

      • Anonyymi

        Marin ei todellakaan tuhoa mitään taloutta. Jos on niin naivi, ettei kykene edes täällä tajuamaan, että Korona on "tuhonnut" joka ainoan maan talouden. Jos nyt tätä pientä notkahdusta voi kutsua "tuohoksi"?

        Näyttää siltä, että tämä kevät on kolhaissut lähinnä sovinistimiehiä, jotka eivät voi sietää sitä, että nainen on osoittautunut upeaksi johtajaksi ja selvittänyt hienosti maailmaa koetelleen kriisin. Suomi on pärjännyt hienosti. Vaikka jotkut maat yrittivät suojella talouttaan, ei se onnistunut. Tauto kyllä tappoi sitäkin enemmän ja talous kärsi siitä huolimatta.

        Olen seurannut kunnioituksella tätä Suomen selviytymistä. Nyt näyttää siltä jopa pörssin reagoinnistakin, että Suomi pärjää tässä paremmin.

        Häpeällistä on ollut vain pikkusieluisten miesten panikointi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marin ei todellakaan tuhoa mitään taloutta. Jos on niin naivi, ettei kykene edes täällä tajuamaan, että Korona on "tuhonnut" joka ainoan maan talouden. Jos nyt tätä pientä notkahdusta voi kutsua "tuohoksi"?

        Näyttää siltä, että tämä kevät on kolhaissut lähinnä sovinistimiehiä, jotka eivät voi sietää sitä, että nainen on osoittautunut upeaksi johtajaksi ja selvittänyt hienosti maailmaa koetelleen kriisin. Suomi on pärjännyt hienosti. Vaikka jotkut maat yrittivät suojella talouttaan, ei se onnistunut. Tauto kyllä tappoi sitäkin enemmän ja talous kärsi siitä huolimatta.

        Olen seurannut kunnioituksella tätä Suomen selviytymistä. Nyt näyttää siltä jopa pörssin reagoinnistakin, että Suomi pärjää tässä paremmin.

        Häpeällistä on ollut vain pikkusieluisten miesten panikointi.

        Demareilta rahat loppu kun ovat palkanneet lukiolaisia trolleiksi?


    • Anonyymi

      Ukko on ns sarjayrittäjä. Yritystoimintaan pitäisi harjoittaa jatkuvuuden periaatteella.

    • Anonyymi

      Marin ja Ohisalo ovat piiloporvareita, taviskansan kurittajia.

    • Anonyymi

      Sosiopaatti taitaa olla no Rahat on ainakin annettu muille ja omalle kansalle keppiä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      761
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      550
    Aihe