T.Kansa

että näin

Kun olen lukenut näitä juttuja, niin olen tullut siihen tulokseen, että Tapani Kansa on kaikkien maskotti. Jos et silitä niin sitten " heität seinään".

32

861

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kikka

olipa muuten aivan loistava konsertti taas Tapsalta eilen soinissa. Todella mahtava ääni miehellä, eikä tarvinnut edes mikrofonia yms.
      Laulutkin oli upeita, Rautavaaraa, Malmstenia, Merikantoa yms. Tupa oli täynnä ja yleisö haltioissaan ,eikä syyttä. Kansa osaa todella ottaa yleisönsä, sekä upealla äänellään, että mainioilla jutuillaan. Upeeta lavasäteilyä ja karismaa miehellä.
      Olin myös Soinin Wanhan ajan Päiwillä aikaisemmin päivällä, mutta harmikseni en nähnyt Tapsaa siellä kovin kauaa, koska tulin paikalle vasta joskus vähän ennen klo. 14.00 ja Tapsa lähti sitten aika pian valmistautumaan konserttiin. Tosi komea ja charmikas renki hän oli pussihousuissa ( roikkui oikein puukkokin vyötäröltä ), hattupäässä ja sellaiset musta hihaton miesten liivi yllään. Keräsi porukkaa ympärilleen koko ajan suuren määrän. Oli leppoisalla ja lupsakalla tuulella. Ihmiset saivat todella nauraa hänen hauskoja juttujaan.
      Kyllä kannatti mennä !

• Tapsa rulaa !

• sitä ei voi kieltää etteikö...
        Justiinax kirjoitti:

Tapsa rulaa !

laulaa mutta on mukavanpaa kuunnella cdltä sen musiikkia kun nähdä sitä livenä kun sen itteensä täynnä oleva paska.

• sitä ei voi kieltää etteikö... kirjoitti:

laulaa mutta on mukavanpaa kuunnella cdltä sen musiikkia kun nähdä sitä livenä kun sen itteensä täynnä oleva paska.

Joo no pakkohan ei ole tykätä. Oletko ollut Tapsan keikalal joskus ?

• ei kuuntele Kansaa
        sitä ei voi kieltää etteikö... kirjoitti:

Kirjoitat totta . Ei Kansaa kukaan jaksa kuunnella
        Totta kirjoitit Kansa itseensä täynnä oleva paska.

• Eräs ystävä
        ei kuuntele Kansaa kirjoitti:

" Ei ihmisen pituutta huomata, nähdään van lyhyet vaatteet " Kyseinen sanonta pitää Kansan kohdalla hyvin paikkansa. Hänessä on omat puutteensa ja vikansa, mutta kaikesta huolimatta hän on mies jolla on sydän paikallaan, siksipä tuo luonnehdinta "Itseään täynnä oleva paska" on satuttavaa lukea. Kuinka hyvin te arvostelijat pohjimmiltaan tunnette Kansan ???

• totuuden torvi
        Eräs ystävä kirjoitti:

" Ei ihmisen pituutta huomata, nähdään van lyhyet vaatteet " Kyseinen sanonta pitää Kansan kohdalla hyvin paikkansa. Hänessä on omat puutteensa ja vikansa, mutta kaikesta huolimatta hän on mies jolla on sydän paikallaan, siksipä tuo luonnehdinta "Itseään täynnä oleva paska" on satuttavaa lukea. Kuinka hyvin te arvostelijat pohjimmiltaan tunnette Kansan ???

Selität mitä selität.Itseään täynnä oleva paska se on. On se huomattu.

• rita
        ei kuuntele Kansaa kirjoitti:

Sen lisäksi että on itseään täynnä niin en ymmärrä enkä ikinä tuu ymmärtämään miten joku voi pitää sen äänestä.

• Asiantuntija 201
        totuuden torvi kirjoitti:

Selität mitä selität.Itseään täynnä oleva paska se on. On se huomattu.

Ju paska on. Nähty on. Itsekeskeinen ja hölmö lavalla. Huonona päivänä tekee mieli itse mennä lavalle ja lopettaa miehen sönkötys...

• Kikka
        Asiantuntija 201 kirjoitti:

Ju paska on. Nähty on. Itsekeskeinen ja hölmö lavalla. Huonona päivänä tekee mieli itse mennä lavalle ja lopettaa miehen sönkötys...

Kylläpä on "Asiantuntijalla" suuret puheet.
        Eikä Tapsa ole itsekeskeinen ! Hän huomioi kuulijansa hyvin, eikä petä yleisöään( esim. jättämällä saapumatta sovitulle keikalle), vaan on luotettava esiintyjä.Tapsa is best!

• blackmagictiger
        rita kirjoitti:

Sen lisäksi että on itseään täynnä niin en ymmärrä enkä ikinä tuu ymmärtämään miten joku voi pitää sen äänestä.

KOKOELMAT ON HYVIÄ,VARSINKIN TÄSSÄ JA NYT ON TODELLA IHANA BIISI.TAPSA KANSA ON HYVÄ TYYPPI.PERSOONALLINEN..

• blackmagictiger

ON TEHNYT HYVIÄ BIISEJÄ JA 20 SUOSIKKIA KOKOELMILLA LAULAA AIDOSTI

• Kansa on yök
        blackmagictiger kirjoitti:

ON TEHNYT HYVIÄ BIISEJÄ JA 20 SUOSIKKIA KOKOELMILLA LAULAA AIDOSTI

KUKA JAKSAA KUUNNELLA MOKOMAA SONT..

MÄ EN KANSAA KUUNTELE

PAREMPAAKIN MUSIIKKIA ONNEKSI ON TARJOLLA!

• Kansa on yök kirjoitti:

KUKA JAKSAA KUUNNELLA MOKOMAA SONT..

MÄ EN KANSAA KUUNTELE

PAREMPAAKIN MUSIIKKIA ONNEKSI ON TARJOLLA!

Onko sulta joku kysynyt jotain ???

• Asiantuntija 201 kirjoitti:

Etpä ole Tapsaa varmaan montaa kertaa livenä nähny/kuullut, vaikka nim. merkkisi onkin "asiantuntija".
        Kyllä Tapsa heittäis sut alas sieltä lavalta jos sinne tuppaisit.

• rita
        blackmagictiger kirjoitti:

KOKOELMAT ON HYVIÄ,VARSINKIN TÄSSÄ JA NYT ON TODELLA IHANA BIISI.TAPSA KANSA ON HYVÄ TYYPPI.PERSOONALLINEN..

Hyvä vai,no riippuu mihin käyttää.Löysin tuossa vintiltä Kansan vanhan vinyylilevyn,sain siitä kelvollisen fribeen.Kyllähan se lentää...

• ..........
        Justiinax kirjoitti:

Onko sulta joku kysynyt jotain ???

Ja ei ole sultakaan kukaan kysynyt mitään mutta aina sä tunget nokkas joka paikkaan.

• rita kirjoitti:

Hyvä vai,no riippuu mihin käyttää.Löysin tuossa vintiltä Kansan vanhan vinyylilevyn,sain siitä kelvollisen fribeen.Kyllähan se lentää...

HAH! Kyllä kai niille Jari Sillanpään CD-levyillekkin jotain käyttöä löytyis jos sellaisen omistais.Vois sillä ainakin putsata koiranpaskaa kengänpohjista.

• hah hah haaaaa
        rita kirjoitti:

rita laitoit aika pahan, mut tosiaan frisbeen siitä varmasti saa hyvän tai voithan sä antaa sen Kansan vinyylin Justiinalle niin se voi sillä siivota koiranpaskoja pois kengänpohjista ja kuunnella Jari Sillanpään cd:tä hahhah......

• Kikka
        Justiinax kirjoitti:

HAH! Kyllä kai niille Jari Sillanpään CD-levyillekkin jotain käyttöä löytyis jos sellaisen omistais.Vois sillä ainakin putsata koiranpaskaa kengänpohjista.

Ei noiden paukapäiden kanssa kannata tapella Justiinax.

• rita
        hah hah haaaaa kirjoitti:

rita laitoit aika pahan, mut tosiaan frisbeen siitä varmasti saa hyvän tai voithan sä antaa sen Kansan vinyylin Justiinalle niin se voi sillä siivota koiranpaskoja pois kengänpohjista ja kuunnella Jari Sillanpään cd:tä hahhah......

Sori jos oli rumasti sanottu.Tarjosin sitä kyllä koiralle ensin puruleluksi mutta se juoksi vinkuen karkuun joten näin kävi ;)

• rita kirjoitti:

Sori jos oli rumasti sanottu.Tarjosin sitä kyllä koiralle ensin puruleluksi mutta se juoksi vinkuen karkuun joten näin kävi ;)

Haista P...A !

• rita
        Justiinax kirjoitti:

Haista P...A !

Todella,pyydän anteeksi :)mutta kun ottaa päähän välillä että oot aina solvaamassa mun suosikkeja.

• rita kirjoitti:

Todella,pyydän anteeksi :)mutta kun ottaa päähän välillä että oot aina solvaamassa mun suosikkeja.

No, saat anteeksi, mutta aika ilkeesti kyllä kirjoitit.
        Mä pyydän nyt sitten kans anteeksi jos olen loukannut sun ja joidenkin toisten mieltä solvaamalla heidän suosikkejaan.

• meitsi

• Marianne

• rita
        Justiinax kirjoitti:

No, saat anteeksi, mutta aika ilkeesti kyllä kirjoitit.
        Mä pyydän nyt sitten kans anteeksi jos olen loukannut sun ja joidenkin toisten mieltä solvaamalla heidän suosikkejaan.

Saat anteeks myös tuon haistattelun.Itse en ole vielä koskaan haistatellut kellekkään,jotenkin vaan minusta raja menee siinä.

• Johku
        rita kirjoitti:

Saat anteeks myös tuon haistattelun.Itse en ole vielä koskaan haistatellut kellekkään,jotenkin vaan minusta raja menee siinä.

Onkohan fanit käytökseltään vähän niinkuin idolinsakin ???
        Jokatapauksessa pointsit Ritalle siitä ,ettet ole lähtenyt haistattelu- linjalle ! :)

• OK.
        Justiinax kirjoitti:

Haista P...A !

Tuo oli kyllä aika mauton ! Häpeä Justiinax...jos osaat !

• OK.

• Kamomilla
        rita kirjoitti:

Ihan oikein Rita teit, kun annoit Justiinan maistaa omaa lääkettään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      111
      5237
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3392
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      91
      3224
    4. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      40
      2926
    5. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1847
    6. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1580
    7. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      127
      1555
    8. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      31
      1436
    9. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      130
      1234
    10. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1149
    Aihe