Eikö vasemmiston vihapuhetta tutkita ja tuomita?

Anonyymi

Jos tuo vasemmiston tappotwiitti ei ole vihapuhetta niin mikä sitten?
Ei ole persutkaan pystyneet moiseen vaikka heillä jokunen vihapuhetuomio onkin, mutta ei mitään noin törkeää. Eikö laki olekaan kaikille sama?
Mutta hyvä että vasemmistoliitto (kommunistit) näyttivät nyt todellisen piilokarvansa, eipä tarvitse heidän meininkejään enää arvailla.

19

62

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

samaa peliä ei tuomita kuin haittamaahanmuutto
      -sitä nuo on samaa kastia ja syöttävät suomen olematomiin

• Anonyymi

Misha Dellingerillä on kova kaipuu punaiseen hämärään...

• Anonyymi

Onkohan sillä jo jo Derringer tällä fasistikommarilla. On siinä piiloteltuna monta äärifasistikommaria Vasemmistoliiton alla

• Persu on pystynyt ihan samanlaiseen kuin vihavassarikin. Aikoinaan han persu yllytti ihmisiä eliminointitoimiin Punaista Ristiä vastaan, ja toinen persu vasta äsken vihjaili, että vassarilaisuus lähtee Li Anderssonista vain viemällä hänet saunan taakse.

Vassarit ovat itse sanoneet, että tämä vihakirjoittelu ei ole enää edes vassarien sisäinen asia vaan poliisin pitääkin tutkia se. Vassarit eroavat persuista sillä tavalla että he myöntävät itse jäsentensä rikokset ja tuomitsevat ne jyrkästi, kun taas persut monesti puolustavat omiensa rikoksia ja huonoa käytöstä ja syyttävät uhreja nillittäjiksi.

• Anonyymi

Tunnustaudun ilmastonmuutoksenkieltäjäksi. Olenkohan vassareiden listalla? Lisäksi olen persu, onko se raskauttava asianhaara? Vieläkö nykyäänkin likvitoitavat noudetaan yöllä klo 4?

• Anonyymi

Ei persut ole sentään tappolistoja laatineet vassareista ja suvakeista kuten tämä salastalinisti.

• Anonyymi

Vasemmistoliiton sauna palaa roihuten!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vasemmistoliiton sauna palaa roihuten!

Todella vaarallisia nämä Antifakommunistifasistivasemmistoliittolaisanarkistit

• Anonyymi

Vasemmistoliitto paljasti karmeasti karvansa

• Anonyymi

Ei ne pelkurit uskalla kellekään mitään tehdä.

• Anonyymi

Minäkin olen tappiolistalla, koska viittaan kintaalla ilmastohörhöille ja aion tehdä kaikkea kiellettyä oikein kaksin käsin enemmän kuin ennen. Lisänähän sekin on sopassa.

• Anonyymi

haes tuolla
      > Turkissa bussit ja taksit tuovat siirtolaisia Kreikan rajalle <
      näin se valtausss etenee

• Anonyymi

Hesarin kolumnisti Jari Tervo yrittää olla kovin vitsikäs, mutta ontuu aika pahasti. Vielä viitsii jauhaa tuosta fasisti jutusta. Saunan taakse tapettavat unohtuvat häneltä täysin. Irvailee Toni Jalosesta ”Hän on valtio-opillinen mutaatio ja sensaatio: demokraattinen fasisti. ” Tervo varmaan tahallaan ymmärtää väärin. Sehän on nyt niin muotia. Se väärin ymmärtäminen joka paikassa ja sektorilla. Ois Tervonkin parasta vuotaa vain uutisvuodossa. Voivathan aatteetkin sekoittua, juokseehan meillä kohta siellä sun täällä eriasteisia mulatteja kuin vilkkilässä kissoja.

• Anonyymi

Onko se sama olevinaan kirjailja Tervo joita menee 15 tusinaan?

• Anonyymi

Ja äärivasemmistolainen Takku.net sivusto yllyttää levittämään koronaviruksen tahallista levittämistä mm. poliisiasemille.

Nimimerkki takaisinmaksuaika kirjoittaa otsikolla ”Siunattu koronavirus”:

”Kun tuo virus aikanaan rantautuu suomeen, toivon jokaisen tartunnan saaneen käyvän syljeksimässä poliisiasemien ovenkahvoihin, syyttäjänvirastojen ovenkahvoihin, käräjäoikeuksien ovenkahvoihin niin ulkona kuin sisätiloissa sekä heidän autojen ovenkahvoihin, mikäli sellainen on tiedossa. Suotavaa on myös lähettää sylkeen kostutettuja postikortteja ja kirjekuoria niille viranomaisille joiden asenteellisuuden kohteeksi on joutunut.”

• Niinhän Halla-Ahokin toivoi, että suvaitsevaiset naiset ovat niitä jotka tulevat raiskatuiksi.

• Anonyymi

Tässäpä paljastuu vasemmiston viha, ei tarvitse sisällissodan aikoihin palata. Samaa vihaa jota Vasemmistoliiton toiminnanjohtajana liehuva äärimmäisyysfasisti Dellinger koplineen edustaa.
        Marx varoitti aikanaan näistä äärimmäisyyskommunisteista

• Anonyymi kirjoitti:

Tässäpä paljastuu vasemmiston viha, ei tarvitse sisällissodan aikoihin palata. Samaa vihaa jota Vasemmistoliiton toiminnanjohtajana liehuva äärimmäisyysfasisti Dellinger koplineen edustaa.
        Marx varoitti aikanaan näistä äärimmäisyyskommunisteista

Ja perussuomalaista löytyy sama viha. Oliko sinulla joku asia jota ajat takaa?

• Anonyymi
        JokaAlanAsiantuntija kirjoitti:

Niinhän Halla-Ahokin toivoi, että suvaitsevaiset naiset ovat niitä jotka tulevat raiskatuiksi.

Ja tuo lauseesihan on ilmiselvä esimerkki Whataboutismistä :) Pysy asiassa, vassarit siellä nyt oli tappolistoja laatineet. Vai onko sitä parempaa vihapuhetta ja parempaa väkivaltaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      58
      1081
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      11
      810
    3. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      75
      775
    4. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      614
    5. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      83
      563
    6. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      512
    7. Tietysti olen varovainen,

ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä
      Ikävä
      40
      487
    8. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      35
      486
    9. Hurmasit sitten minut

kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.
      Ikävä
      43
      483
    10. Sinun kanssasi

Kahvilassa tapaaminen olisi jotakin niin outoa. Se ei olisi vain kavereiden tapaaminen, koska ei olla oltu oikeita kaver
      Ikävä
      36
      466
    Aihe