on mikä?
Ja saakohan cd-levynä
Tapani Kansan esikoislevytys
6
322
Vastaukset
Oliskohan se Tapani Kansan ihan ensimmäinen pitkäsoittolevy 1969 vuonna ilmestynyt LP nimeltä "Tapani Kansa" ? En ole ihan varma asiasta.
Tapsahan levytti jo 1967 "Marianne" ja " Kauempaa ja kauempaa" nimiset laulut, mutta ne ei silloin vielä herättäneet mitään huomiota.
"Delilah" v. 1968 oli se Tapsan läpimurto biisi.
Mä en usko,että sitä Tapsan ensimmäistä levyä on saatavana CD:llä :(- minä
Jos löydät vinyylilevyn niin voihan sen itse kopioida cd:lle.
- kaivai
Niimpä, mutta jos ei ole vinyylisoitinta, niin sitten sitä ei voi kopioida.
- no joo
E.V.V.K. typerä Tapani Kansa
ja silti pitää kommentoida. Sä se tässä typerä olet jos kuka. Jätä lukematta jos ei kiinnosta.
- just joo
Justiinax kirjoitti:
ja silti pitää kommentoida. Sä se tässä typerä olet jos kuka. Jätä lukematta jos ei kiinnosta.
ja sä typerä silti vastaat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2467658IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its2504728- 1711815
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)741690- 721200
- 1341152
Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61097Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte130981Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy208959- 104935