Vaiettu ja arka asia, joka on kuitenkin liian monen arkipäivää! Kuinka helposti sinä puutut, jos huomaat jonkun joutuvan tällaisen väkivallan uhriksi. Tekisitkö ilmoituksen kaveristasi, sukulaisestasi tai naapuristasi? Vähätelläänkö asiaa, jos henki ei lähde?
Perheväkivalta!
7
850
Vastaukset
- minä
miksi näin on kuka tietää miksi naisia ja lapsia lyödään tai miksi naiset lyö miehiä en vähättele vaikka olen nainen itse! tai henkinen paha olo. yleinen nälviminen joka voi pahimmillaan kestää läpi elämän,, ja tiedän mistä kerron kokemuksen rinta äänellä.
- BadMyntton
yleensä se huomio kiinnittyy siihen fyysiseen puoleen, mutta henkinen väkivalta on ihan yhtä tuhoisaa, sitä on vaan vieläkin vaikeampi todistaa.
Minua niin säälittää tuon Osccarinkin kärsimä perheväkivalta.
Kuinka kauan sitä jatkuu ettei siihen kukaan puutu?
Kyllä snautserinkin on ymmärrettävä käyttäytyminen siinä kuin muidenkin, ei Osccar voi loppuikäänsä keräillä sormenpalasiaan.
Myös vaimon alituinen nalkutus Osccarin öisestä vuoteenkastelusta menee liian pitkälle henkisesti. Ei mies voi liikaa kestää, ei edes hämäläinen.- BadMyntton
voisi hyvinkin miettiä, että mistä tämä vuoteenkastelu johtuu? Sehän voi olla tiedostamaton reaktio johonkin tapahtuneeseen tai menneillään olevaan tilanteeseen. Vaimon nalkutus todennäköisesti vain pahentaa nykyistä tilannetta ja näin ollen antaa lisää pontta olemassa oleville oireille. Nyt tilanne pitäisi avata pöydälle ja keskustella avoimesti. Tämä voi olla kuitenkin vaikeaa ilman ammattilaisen ohjausta, koska kyseessä on ikävä ja nolo tilanne aikuiselle, mutta ei kuitenkaan kovin harvinainen. Ammattilainen osaa ohjata keskustelua oikeaan suuntaan ja näin välttää mahdolliset syyttely tilanteet.
- BadMyntton
BadMyntton kirjoitti:
voisi hyvinkin miettiä, että mistä tämä vuoteenkastelu johtuu? Sehän voi olla tiedostamaton reaktio johonkin tapahtuneeseen tai menneillään olevaan tilanteeseen. Vaimon nalkutus todennäköisesti vain pahentaa nykyistä tilannetta ja näin ollen antaa lisää pontta olemassa oleville oireille. Nyt tilanne pitäisi avata pöydälle ja keskustella avoimesti. Tämä voi olla kuitenkin vaikeaa ilman ammattilaisen ohjausta, koska kyseessä on ikävä ja nolo tilanne aikuiselle, mutta ei kuitenkaan kovin harvinainen. Ammattilainen osaa ohjata keskustelua oikeaan suuntaan ja näin välttää mahdolliset syyttely tilanteet.
voi johtua myös monesta muusta asiasta, joten ensin on paras poissulkea mahdolliset elimelliset vauriot!
- vie.
Savon keisariksi julistautunut avuton SavoRules hyppää Kyrönsalmen sillalta vastalauseena KVL:n siirrolle, kun ei sille muutakaan voi.
Rules on lentänyt aiemminkin samalta sillalta, kun Hämeen Kuljetuksen rekka oli ajanut ohi ja Rules oli puuskan voimasta lentänyt salmeen. Tämä selittää hänelle jääneet pahat traumat hämäläisiä kohtaan, mitkä tälläkin palstalla ilmenevät suurena uhoamisena ja suunsoittona.
- tsiisus
Itse olen kokenut perheväkivaltaa ja kyllä puuttuisin jos näkisin että joku siitä kärsii koska kukaan ei ole ansainnu sitä!! toivon että kenenkään lapsen ei tarvitsisi koke moista loppuelämän kestävää traumaa...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.1519923Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d26735474Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras273899- 502695
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan722419- 732127
Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1452026Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.2331828Nainen, ota nyt rauhallisesti
Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä1401501Roger Karimus
– Sain muun muassa vuonna 2008 kolmen vuoden vankeustuomion törkeästä pahoinpitelystä. Autoin naispuolista tuttuani, kun21491