Hyvä MK! Minä olen seurannut touhua myös
vaskiviikolla. Mk on pienemmän puolella ja hyvällä asialla!
Vaikka julkista kuntosalia ei saa tuoda/ tehdä tappamaan yksityistä yritystä olen sitä mieltä.
Mutta summasummarum jatka vaan samaan malliin
hyvällä asialla olet.
Jehuke
Hyvä MK
4
500
Vastaukset
Olen kyllä kestittänyt vaskiviikon aikana vieraita ja vienyt heitä eri palveluihin esim koskenlaskuun ja myöskin sauna oli meillä Japanilaisille kokemus.Siitä kiitos Herran Suomalle.
Olen kyllä pienistä huolehtinut aina muta en tiedä miten olen onnistunut mutta vaskiviikolla olen kyllä mielestäni pärjännyt hyvin järjestyksenvalvojana useinmiten ovella johon varsinkin minun on toivottu olevan muiden talkoolaisten taholta lähinnä naisten takeena.
Myöskin muissa tilaisuuksissa esim loma asuntomessuilla ja nyt Kaarisiltatapahtumassa.
Joten kiitän ihmisiä hyvästä käytöksestä en ole kokenut mitään erityisen huonoa.
Pelkoa ei ole taholtani minkään yrityksen sosialisoinnista joten joku punttisali ei sitä tee.Mutta kateus kuitenkin hävittää kaiken hyvän.
Markku Korpinen- samaa mieltä
Kyllä se on hyvä kun on tuollaisia vielä olemassa jotka uskaltavat sanoa mielipiteensä ja yleensähän Markku on huonompiosaisten puolella. Kiitos Markku jatka vaan entiseen malliin.
- kevätterveisin
Ihan tästä läheltä Lieksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823193
- 922905
- 532152
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61379- 151369
- 191354
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141317Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351275