Hyvä MK! Minä olen seurannut touhua myös
vaskiviikolla. Mk on pienemmän puolella ja hyvällä asialla!
Vaikka julkista kuntosalia ei saa tuoda/ tehdä tappamaan yksityistä yritystä olen sitä mieltä.
Mutta summasummarum jatka vaan samaan malliin
hyvällä asialla olet.
Jehuke
Hyvä MK
4
489
Vastaukset
Olen kyllä kestittänyt vaskiviikon aikana vieraita ja vienyt heitä eri palveluihin esim koskenlaskuun ja myöskin sauna oli meillä Japanilaisille kokemus.Siitä kiitos Herran Suomalle.
Olen kyllä pienistä huolehtinut aina muta en tiedä miten olen onnistunut mutta vaskiviikolla olen kyllä mielestäni pärjännyt hyvin järjestyksenvalvojana useinmiten ovella johon varsinkin minun on toivottu olevan muiden talkoolaisten taholta lähinnä naisten takeena.
Myöskin muissa tilaisuuksissa esim loma asuntomessuilla ja nyt Kaarisiltatapahtumassa.
Joten kiitän ihmisiä hyvästä käytöksestä en ole kokenut mitään erityisen huonoa.
Pelkoa ei ole taholtani minkään yrityksen sosialisoinnista joten joku punttisali ei sitä tee.Mutta kateus kuitenkin hävittää kaiken hyvän.
Markku Korpinen- samaa mieltä
Kyllä se on hyvä kun on tuollaisia vielä olemassa jotka uskaltavat sanoa mielipiteensä ja yleensähän Markku on huonompiosaisten puolella. Kiitos Markku jatka vaan entiseen malliin.
- kevätterveisin
Ihan tästä läheltä Lieksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!1075856Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1844882- 1213580
- 752784
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul602581On sillä rääpyä
Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva221988- 341654
Toisesta ketjusta syntyi ajatuksia
Annan lähes koko elämäni hänen vuokseen. Alan miettiä olenko menettänyt järkeni enkä vain huomaa sitä? Hyväkin asia mikä161324- 101284
- 101252