RakkausrunotVastattu 17 v

JOS,,,

♥♫-♫♥-♫♥-♫♥-♫♥-♫♥ Jos lempeästi ¤ Vain kerrankin ¤ Tuohon kämmenselkään ¤ Koskisit ¤ Sen hetken ¤ Oikeasti olisit ¤ Minun ♥♫-♫♥-♫♥-♫♥-♫♥-♫♥ http://www.youtube.com/watch?v=aCQX2zWo394&feature=related

KESYNÄ KÄMMENELLÄNI

♥¤.´▀`.oOo.´♥♥`.oOo.´▀`.¤♥ Unelmani - Rakkaani - Siivet annoit Ja minä lensin Ohi kukkivien puutarhojen Ja niitten kirkkaitten purojen Ohi aamuisten laaksojen Heräävien lintujen Minä lensin aina valtaisan meren ovelle K…

HYRISEVÄN MUKAVAA,,,

¨¨♥[____♥♥____]♥¨¨ ¨¨¨¨/¨¨¨¨¨¨¨¨\¨¨¨¨ ¨¨Hyrisevän mukavaa ¨¨Täkin alle katoaa ¨¨Kaksi varvasparia ¨¨Näin kertoo tarina ¨¨Ei kukaan tiedä ¨¨mitä tapahtuu ¨¨Kun kuuluu huokaus ¨¨kuunkin silmät ummistuu ¨¨Hiljaisuus korvia…

MILJOONIEN JOUKOSTA

♥**¤**♥♥**O♥♥O**♥♥**¤**♥ Pihlajanmarjan päällä Lumitähdet toisiinsa tarrautuneet Tuuli oksaa keinuttaa Otetta toisistaan ei irrota kumpikaan Pimeydessä toisiaan halaavat kaksi pientä hiutaletta Miljoonien joukossa Pimeä…

KAUNEIN AJATUS

♥*``*•o.*´´*¨♥♥¨*``*o•.*´´*♥ Ajatus sinusta - Hieroo harteistani Silittää otsaani Se sulkee silmäni näkemään sinut Ajatus sinusta - Tuntuu kihelmöintinä niskassani ja painona sylissäni Ajatus sinusta - Illalla uneen jo …

LUMEEN EI RUUSUT PUHKEA

♥*´´@-)--``*•♥•*´´--(-@``*♥ Kaikki syksynlehdet On tarinansa kertoneet Nyt maahan leijailleet - Hävinneet Niin kuin koskaan oisi ollutkaan Maa nielee - kaiken hajottaa Askelten alla multaa - Mustaa Mennyt - vain muisto …

YHTEINEN POLKU

♥♥´´:´´*•*``:``♥♥ Tämä polku - Sinusta minuun Minusta sinuun On mutkaton Niin valoisa Arvokas Nytkin minä - Tässä näin - Vaellan tutuin askelein - Rakkaani - Tällä polulla Sinä ja minä - Kohtaamme ♥♥´´:´´*•*``:``♥♥ http…

KATSO PEILIIN

♥♥¤¤¤♥♥o¤o0¤0o¤o♥♥¤¤¤♥♥ Ehkä minun kenkäni ovat tänään kevyet Ehkä askeleeni vain ilmassa leijuu Ehkä hymyyni on jokin tietty syy Ehkä - niin - Ehkä Kun katsot peiliin syy hymyyni -Rakkaani - Sekin sinulle selkeytyy ♥♥¤…

EI KOSKAAN MUUTA

♥•¤oO0•0•0Oo•¤♥¤•oO0•0•0Oo¤•♥ Juuri nyt kun sydämeni ovet ovat auki Juuri nyt kun minun sisin on pehmeä - kuin lapsi luottavainen - Ehdoton Kun sanat virtaavat katseissa Ja kaikki täyttää sytyttää - polttaa - ja - hyväi…

.:´´¤WOHVELISANKARI¤``:.

¨¨| |__¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨__| |¨¨ ♥♥(____)[§]\_/?\_/?[§](____)♥♥ Höyhenen keveä kutitus Korvaan pieni luritus Söpösti hiuksia pörröttää Murukulta tää Sydämen tuntee alla sormien Sykkeen jo yli normien Aikaa vähän enää on Muru…

PEHMEÄÄ KERMAA \§/ VAHVAA KAHVIA

♥~~\§♥♥§/~~\§♥♥§/~~\§♥♥§/~~♥ Samettisen kerman valkoiset pehmeät raidat kahvin kuumalla pinnalla ~ viipyy ~ Ajatus iholle palaa - Verkkainen kosketus - Sekoittuu maut Värisyttävät tuoksut Sulkee silmät - huulet värähtää…

YKSINÄISET ASKELEET

♥¤¤¤¤♥ ••oOo♥♥oOo•• ♥¤¤¤¤♥ Ilta hämärtää ja yksinäiset askeleet Vain sisälläni pieni tuulenvire - Ei muuta - On kuin olisin jo sanonut sinulle kaiken On niin hiljaista ja sitten se tulee - Ymmärrys - Ympärillä kaikki jä…

KUN YÖ LASKEUTUU

♥_•__•_♥ Tulen lämpöä en enää edes muista Puut ovat palaneet mustiksi kekäleiksi Rikkoutuneen ruusun lehdet sisin jäädyttää - polkee - tuhoaa Jäätävä viima polttaa kuin helvetintuli enkä minä saa sieluni oveja lukituksi…

RAKKAUDESTA - AJATUS

♥•-•(¤)♥[¤]•([♥♥])•[¤]♥(¤)•-•♥ Tuulen selkään se kiipesi Toivoiko - Pyysikö Vai oliko vain - niin kuin pyyteetön on Täyteläisten aaltojen harjalle nousi Toivoiko - Pyysikö Vai oliko vain - niin kuin pyyteetön on Kuunsät…

LILJOJEN TUOKSU

♥´´*:o♥o:´´*Oo♥♥oO*``:o♥o:*``♥ - Rakkaani - Minä näin unta Näin unta valkeasta ratsusta Taivaan yli se kiisi harjansa hulmuten Kultaisin kavion se iski laukassaan niin että salamat halkoivat taivasta - Rakkaani - Näin u…

NARRINPUKU

♥¤()¤o¤()¤o¤{(♥♥)}¤o¤()¤o¤()¤♥ Ravista minua niin että naamioni putoaa kuin ohut jää särkyen miljooniksi kiteiksi niin etten voisi sitä koskaan koota uudelleen Riuhdo minua niin että narrinpukuni repeytyy Niin että heli…

LINTU SINUN KÄMMENELLÄ

♥¤-o¦o-¤♥¤-o¨¦♥♥¦¨o-¤♥¤-o¦o-¤♥ Päästää irti ja hengittää Ulappaa katsoa Sinne meren ja taivaan rajalle Lentää pääskysen selässä kivisten kaarisiltojen alta - Rakkaani - Eikä koskaan muuta Ei koskaan vähempää Kuin laskeu…

ETTÄ RAKASTAISIT

♥...*´´o``*.♥♥.*´´o``*...♥ Minun piti tuntea kivien rosoisuus Jäähileen polttava kylmyys Kohmettaa käteni Sormeni jäykistää niin etten otetta saisi Ymmärtää että sieluni huuto ei auttaisi Minun piti oppia - Kuiskaamaan …
RakkausrunotVastattu 18 v

UINUU LUVATUT HETKET

♥ ▀ .0♥0. ▀ .0♥0. ▀ .0♥0. ▀ ♥ Vedenpinnassa näkyvä taivas ei ole taivas Rannan hiekassa jäljet ei ole sinä Kesäyön luvatut hetket lintujen siipien alla Silti minun silmissäni rakkaus - Silti - Sydämessani usko - Tuo väs…