RakkausrunotVastattu 18v

KÄTKETTY SALAISUUS

¤♥¤_|_¤_|¤♥♥¤|_¤_|_¤♥¤ ~ Rakkaani ~ Sinulta salaa - Yhden ohikiitävän hetken verran - Pienen Pajulinnun siiveniskun ajan - minä annoin itseni levätä sylissäsi ~ Rakkaani ~ Minä kuuntelin kivisen suihkulähteen solinaa - …
RakkausrunotVastattu 18v

MUUTAMA TUNTI YHDESSÄ

♥U.¤.U.¤.U.¤.U.¤.U.¤.U.¤.U.¤.U.¤.U♥ Hän istui vastapäätä - tuo tuntematon Siirsi kylmän kahvini Vaihtoi sen kuumaan tuoksuvaan teehen Sanoi - Vietetään muutama tunti yhdessä Vielä silloin en voinut tietää että joku voi …
RakkausrunotVastattu 18v

...HYWIN HYWIN ILOINEN!

♥\_/?♥\_/?♥\_/?♥\_/?♥\_/?♥\_/?♥\_/?♥\_/?♥\_/?♥ MURUKULTA on nyt hyvin hyvin iloinen vaik'ei ookaan satakiloinen (?) Kass Wappu-täti yllätti ja kylään itsensä järjesti Simaa pöytään kannettiin ja rakkauslauluja yhdessä l…
RakkausrunotVastattu 18v

JOKA PAIKASSA

♥¤)◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙(¤♥ Niitä on joka paikassa Kahvikupissa keittiön pöydällä lattialla Niitä on paidalla käsissä lavuaarissa Sohvatyynyissä shaalissa Kissanturkissa pehmonallessa Suihkun vedessä iholla - saunatakissa p…
RakkausrunotVastattu 2v

HEI BABY !

♥♥ Kun kaikki on ylös alaisin Kun kaikki kaatuu päälleni Kun ihoani viiltää piemeydestä ammutut valheennuolet Sinä tulet ja katsot silmiini Sanot - - Hei baby - Ja pyyhit ihoni pehmeäksi ja sieluni kokoat ehyeksi ♥♥
RakkausrunotVastattu 18v

TULEN SINUA TAPAAMAAN

♥♥☺☺♥♥¨☺☺¨♥♥☺☺♥♥ Vain sinä saat minut - tuntemaan - kuinka pehmeää tähtisade onkaan Se ihollani tulen sinua tapamaan Iholtani juo - Rakkani - Olethan janoinen ♥♥☺☺♥♥¨☺☺¨♥♥☺☺♥♥ http://www.youtube.com/watch?v=oiFTXckh0zU&…
RakkausrunotVastattu 18v

SYDÄMELLÄ VASTATTU

♥_♥_♥♥_♥♥_♥♥_♥♥_♥♥_♥_♥ Niinä lukuisina hiljaisina hetkinä kun olet ollut yksin sinä olet tuntenut minun käteni jo kädessäsi Yönporteilla seisoessasi olet kuullut ääneni ja siihen olet sydämellä vastannut - Silti - Sinä …
RakkausrunotVastattu 18v

MATKALLA

♥♦♥♦♥♦♥oO♦Oo♥♦♥♦♥♦♥ - Rakkaani - En minä ole vielä valmis Minun pitää kulkea nämä yksinäiset rannat Tarpoa nämä upottavat soiset taipaleet Nousta karut tunturin rinteet Ymmärräthän - rakkaani Minun on kuljettava tämä ma…
RakkausrunotVastattu 18v

SULOINEN UNI

♥_¤"Q"¤_¤"Q"¤_¤"Q"¤_♥ Ei se kuu valvottanut niin kuin luulin Uneen se tuuditti ja siellä kuulin Kuinka kaksi sydäntä keskusteli Ei niin kuin päivisin sanoin salailevin Vaan onnesta toisiaan kiitteli Solisi rakkaus kuin …
RakkausrunotVastattu 18v

TUHLAAJATYTTÖ

♥~}}}}♥~o~♥~o~♥{{{{~♥ Sisintäni kosketti ~ Hyvyys ~ Sillä siivellään Ja minä kiitän - kuin kotiin palava valosta ikkunalla Pääni syliisi painan ja ikävänkyyneleet sinulle lahjaksi annan Liian kauan olin pois Ja kuitenki…
RakkausrunotVastattu 18v

EI ENÄÄ KOSKAAN

♥ :..o..o..:o:O:o:..o..o..: ♥ Rakkaudestako sinä - puristit käsivarsiani ja huusit missä olin ollut Rakkaudestako sinä - iskit minua niin että lensin kaappeja vasten Rakkaudestako sinä - tartuit hiuksiini niin että ne j…
RakkausrunotVastattu 18v

RIKOTTU LASIENKELI

♥ ¤¤♥¤¤ {♥} ¤¤♥¤¤ ♥ Minulla on vain tämä sydämeni Kuin lasienkeli Niin hauras - Mutta toivoisin - et sitä rikkoisi Vaan katsoisit silmiini kaipaaviin Katsoisit kuin rakkaudenenkeliin Jonka sinulle lahjoitin - Ja kuitenk…
RakkausrunotVastattu 18v

ENSISUUDELMA

♥¨o¨o¨o¨( *♥♥* )¨ö¨o¨o¨♥ Yö saapuu ja sinä valona varjoista erkanet Eikä minun huuleni kuiskaa nimeäsi vaan hehkuu kutsua kuunvalossa Niin että et pakene vaan kosketat Ja minä lakkaan olemasta ja sinä et muista kuka ole…
RakkausrunotVastattu 18v

TÄNÄ YÖNÄ

♥¤o0o¤♥¤o0o¤♥¤o0o¤♥¤o0o¤♥ - Rakkaani - Juuri tänään Minä odotan sinun polttavia yön kuiskauksia sykkivälle kaulalleni Juuri tänään - Minun rakkaani - Minä janoan sinun tulesta syntyviä kosketuksiasi Sitä voimaa ja helly…
RakkausrunotVastattu 18v

OLEN VAIN MINÄ

♥~:o:~~:o:~~:o:~~:o:~~:o:~♥ Vain sille haaveelle minä itken Sille - joka hiljaa liukuu pois minusta - Kuin keikkuva kaarnalaiva Rantani on niin usvainen ja kasvaa mustaa meriheinää ja viiltäviä rytejä Ei täällä tuuli kä…
RakkausrunotVastattu 18v

KRISTALLIKUPLIA

♥U♥U♥U♥U♥U♥U♥U♥U♥U♥U♥U♥U♥ Se on kuin sellainen pieni kultainen astia Se joka sisälläni on Täynnä kuplivaa iloa - Ylös kiipeileviä kristallikuplia ilmoille hypähteleviä riemunpalloja Ja kaikki sen huomaa kuinka se läikäh…
RakkausrunotVastattu 18v

TÄMÄ YÖ

♥ :¤::¤::¤: ♥♥ :¤::¤::¤: ♥ Meillä oli vain eilinen Sen maut ja tuoksut Ne viipyivät hetken kielellämme Ja niin kuin auringonnousu muuttuu auringonlaskuksi Niin muuttuu hetkemmekin Ja tämä yö - Kirjoittaa uuden huomisen …
RakkausrunotVastattu 18v

ANNA MUN MENNÄ

♥0=0=0=0 o¤=¤o 0=0=0=0♥ Sinun etsikkoaikasi kesti liian kauan Sinä tulit vieraaksi - minulle Sinun kosketuksesi teki viimein minusta tomua - Haihtuviksi tuuliin Nyt tassä seisoo kaksi toisilleen vierasta Ymmärräthän - M…