RakkausrunotVastattu 19v

HILJAINEN TAULU

Avaan verhot ja jään ikkunaan katsoman Talven hiljaisuus varhaisessa aamussa Illalla satanut lumi pehmentää puiden oksat Kevyt tuuli nyökyttelee niitä kuin kehoittaen kumartamaa ja sanomaan hymyillen huomenta Jäniksen k…
RakkausrunotVastattu 19v

MENNEET VUODET

Sano että onnistuimme jossakin Että teimme jotain oikein Niin ettei nämä vuodet aivan hukkaan menneet Minun pääni on pelko tyhjentänyt ja rinnassa itku puristaa Sano mitä vain että elämä virtaisi taas sisääni Sinun selk…
RakkausrunotVastattu 19v

MITÄ SANOIT

Sinun sanasi näkyvät kasvoiltani Käyntikorttisi on suupielissäni Se kuuluu hyräilyssä läpi talvisen päivän Pienissä keveissä askelissa jotka tanssii raitamatolla Suukosta kissavanhukselle joka kehrää - sekin - onneaan
RakkausrunotVastattu 16v

PETTURIN KASVOT

Tuuli kehoittaa kietomaan takin tiukemmalle Melkein sulkee silmät Lumikiteet kiusaavat kasvoja pienten neulojen tavoin pelkäämättä kuin ilkikuriset kakarat Siljalle se on aivan sama mikään ei ole enään pahempaa mikään e…
RakkausrunotVastattu 19v

LEIKKI

¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ Toisesssa elämässä - minun sieluni leikki sinun sielusi kanssa - kilpailivat Siksi olen vältellyt sinua juossut karkuun - sinun sielusi oli voittamassa ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤
RakkausrunotVastattu 19v

VAIN YKSI YÖ

Sano tänä iltana, että olen kauniimpi kuin kuun valaisema puutarha Sano tänä iltana, rakastavasi vain minua iäisyyteen ja seuraavaan elämään Sano tänä iltana, juovasi elämänvettä vain minun huuliltani, vatsaltani Sano t…
RakkausrunotVastattu 19v

AURINGONLASKUN HETKI

Sormesi juoksevat kuin pienet velhot niskassani Kuiskaat uinuvan linnun hereille Lentoon valmistelet kyyhkysesi Auringonlaskun hetkessä sinun kauniit kätesi taikovat meren vihreät ja punaiset myrskyt sieluuni Otsallani …
RakkausrunotVastattu 19v

TUNTEITA

Sinä herätät minussa tuhansia tunteita Mutta eniten niitä voimakkaita ja intohimoisia Kahvikuppini ja lautaseni alkavat olla lopussa..
RakkausrunotVastattu 19v

ILLALLINEN

Tämän illallisen jälkeen on nautinto sytyttää kynttilä käpertyä kainaloosi ja kuunnella hiljaisuutta joka kertoo kuinka paljon rakastat minua
RakkausrunotVastattu 19v

AAMUTUNNELMIA

Herätessä aamu tuntui kutsumattomalta vieraalta Nouseminen vuoteesta ja eläminen kohtuuttomalta pyynnöltä Aamutoimet unissakävelyä ja istuminen pöydän ääreen epätodelliselta, luonnonvastaiselta Kaadat minulle kahvia -En…
RakkausrunotVastattu 19v

YSTÄVÄNI

Minä surkeista surkein Niin riittämätön, vajaa Ihmettelen miten jaksat siinä, vierelläin Muut ovat menneet unohtaneet, loukanneet mutta sinä istut viereeni kuin lähtis et koskaan pois Kaiken menneen sinä olet valmis pyy…
RakkausrunotVastattu 19v

ONNENPÄIVÄ!

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ En minä tarvitse onnellisuuteen, kuin yhden asian; Ajatuksen sinusta! ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
RakkausrunotVastattu 20v

PALAUTE..

Luoja, minä olen kiitollinen jokaisesta niljakkaasta itserakkaasta kuvatuksesta joita heität minun elämääni säännöllisin väliajoin Sinä tiedät ehdottomasti mikä on minulle tarpeellista Olen jo vähän oppinut mitä onni on…
RakkausrunotVastattu 20v

MITEN VAIKEAA..

Kumpi on vaikeampaa sanoa; rakastan sinua vai yrittää olla sanomatta Väitän että jälkimmäinen Tunnen ainakin epäonnistuneeni siinä surkeasti - Katseesi kertoo sen
RakkausrunotVastattu 20v

Hädissäni juoksen ympäri taloa Tutkin pöydät, nostelen lehtiä siirtelen astioita Matot ruttasin juostessani Laatikot availin, sotkin sisällöt Vihon löysin! En löytänyt kynää Ahdistus rinnaissain! - Unohtaisin Hyllyltä t…

ELÄMÄN SOLMUT

Minun elämäni johtolanka on solmuja täynnä Nöyrästi minä alan solmia kun palaan harhapoluiltani Taakse on hyödytöntä katsella ja kuitenkin minulla on tunne että solmuni kuin ihmeenkaupalla - häviävät Muuttuen eletystä h…
RakkausrunotVastattu 20v

AIKA ON HARHAA

Minun sydämmeni on vahva Se kantaa sinua mukanaan Aika on harhaa mutta minun rakkauteni ei Syksyn tuulet - talven lumet Lämmin kosketus poskellasi olen minä - ja ajattelen; Rakas..
RakkausrunotVastattu 20v

SYDÄN KERTOO

Sydän tietää oikean vastauksen Se täyttää sylisi ilolla ennen kuin huomaatkaan Älä yritä pakoittaa itseäsi väärään syliin et sinä sinne kotiudu Sinun kotisi on muualla Turvallinen pehmeä sinulle vain sinulle Anna hänen …
RakkausrunotVastattu 20v

SORRY VAAN

Sinä pelkäät minua Kyllä, minä olen sinun pahin painajaisesi Minä olen se joka ei lähde pois Unohda hukkaa hukuta ja kuitenkin yöllä unissasi sinä vedät minut kainaloosi kuiskaat minun nimeäni Kerrot minun olevan sinun …
RakkausrunotVastattu 20v

ROSA

Rosa keinuen kulkee punaisessa hameessaan Rakkautta lanteilla kantaen Mustaan yöhön tunnetta lemmen hetkeen myy Kysymykseen; rakastatko vastaa; rakastan monta kertaa illassa yön tunteina Sateiset kadut ja punaiset lyhdy…