RakkausrunotVastattu 17v

¤¤ SANOJA RAKKAUDESTA ¤¤

♥¤¤*¤¤♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥¤¤*¤¤♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥¤¤*¤¤♥ Joka aamu minä avaan sydämeni ikkunan Ja näitä sanoja mitä jätit luokseni minä lähetän tuuliin sinun löydettäväksi Ja kun kevät koittaa kun kaikki kylmyys sulaa sinä kuulet laulun -…
RakkausrunotVastattu 17v

*´´*PIENEN PIENI RUNONEN*``*

♥¨¨o♥o¨o♥o¨o♥♥o¨o♥o¨o♥o¨¨♥ Pienen pienen runosen Sydämestä sydämeen sen sinulle näin teen Sillä pienen pieni sydämen Tuntee sen - Rakkauden- Jonka mulle lähetit Se pieni hellä ajatus tavoitti näin minut ja sai kirjoitta…
RakkausrunotVastattu 17v

::¤:: KOLMAS RUNO ::¤::

♥:¢¢:♥:¢¢:♥:¢♥♥¢:♥:¢¢:♥:¢¢:♥ Tässä syreenipuun alla - Rakkaani - Lue minulle runo jonka lauantaina kirjoitit Se runo joka kertoi linnusta ja pilvistä Kirjoitit sen kun olin kävelemässä puutarhassa auringonlaskun jälkeen…
RakkausrunotVastattu 17v

RAKKAUDEN NÄKYMÄTTÖMIÄ VIESTEJÄ

♥~~o~~♥♥~~o~~♥♥~~o~~♥♥~~o~~♥♥~~o~~♥ Avaan parvekkeen oven ja levitän käteni Huudan - Rakastan Rakastan - Ja se huuto tarttuu lintujen siipiin ja puiden pihkaisiin lehtii Tuulessa sanat sukeltaa meren aaltoihin ja simpuk…
RakkausrunotVastattu 17v

''*RAKKAUDESTA HUOJUVA TALO*''

♥oo´´´´¤````oo♥♥oo´´´´¤````oo♥ Jokainen ajatukseni iskeytyy seinästä seinään Sinkoillen pöytiin tauluihin kirjahyllyyn pattereihin Kilinää kolinaa vinkumista vonkumista Pääni ei kestä - Sattuu Mustista ikkunoista näen j…
RakkausrunotVastattu 17v

*´´SYDÄN SYDÄNTÄ RAKASTI``*

♥O¤o¤O♥o¤o♥O¤O♥o♥♥o♥O¤O♥o¤o♥O¤o¤O♥ Jäisille rannoille minä kotiani tein Sen pistäviin piikkeihin vereni valutin Ja totuin siihen niin että muuta en nähnytkään Vain jäisien rantojen kukkia niitä käsissäni kannoin Kylmist…
RakkausrunotVastattu 17v

RIKKINÄINEN LASIENKELI

♥(\O/)♥o♥o♥o♥o♥o♥o♥o♥o♥o♥ ¨¨/ \¨¨ ¨~~~¨ Rikki mennyt lasienkeli Ei se itke vaan seisoo paikallaan Siipi murtuneena ja hiljaa ainoastaan Pieni Lasienkeli - Rakkaudenlähetti - Sydän kädessä - Kerrot tarinaa - vahvaa Voi l…
RakkausrunotVastattu 17v

~~RANTANI VALKOISET VAAHTOPÄÄT~~

♥~~♥♥~´´´♥♥```~♥♥~~♥ Ja sinä tulit ja sytytit kuin valon Ja meri avautui ja laineet löi Minun kyyneleeni virtasi suolaisina ja makeina sinun suudella Minun värisevä kehoni - sieluni sen sisältä heräsi näkemään - tuntema…
KirjallisuusVastattu 17v

¤*USKON JA TOIVON SEKUNNIT*¤

♥‼♥‼♥oOo♥♥oOo♥‼♥‼♥ Tuuli vie kukkien tuoksut Vain särkyviä virtoja ympärilläni Uskon ja toivon pisimmät sekunnit punnitsee - rakkautta - ja tuskaa - Rakkaani - Rakkaani - Mitä jää On vain paleleva syli Ja silmien tuhann…
RakkausrunotVastattu 17v

¤¨¨ JÄLJET HIEKASSA ¨¨¤

♥♥♥oOo♥♥♥¤oOo¤♥♥♥oOo♥♥♥ Se istui siellä hiekalla Piirteli jotain sormellaan Ei vesi ylettynyt aalloillaan Tuuli leikki sen hiuksissaan Minä katsoin näin jotain kaunista Alas rinnettä luokseen kun laskeuduin Katseen siir…
RakkausrunotVastattu 17v

´´ RAKKAUDEN PISARA ``

♥´´:``♥♥´´:``♥♥´´:``♥♥´´:``♥ - Rakkaani - Anna minulle pisara Sellainen - joka tuntuu iholla Käsivarsilla kaulalla Että se tuntuu selässä - lanteilla Että se maistuu huulilla - makealta Niin kuin elämä - Sinun kanssasi …
RakkausrunotVastattu 17v

ODOTUKSEN KUUMAT SYKKEET

♥♥~~~~♥♥~~~~♥♥~~~~♥♥~~~~♥♥ Illan jo hämärtyessä Hennot hipaisut sieluni herkällä pinnalla Ja minä toivon vain sinun käsiesi lämpöä tähän yöhön Kaikki ajatukseni saa minun käteni levottomaksi ja minun sydämeni lyömään ni…
RakkausrunotVastattu 17v

¤¨¨TAIVAANKANNEN ALLA¨¨¤

♥ ¤ ○0○ ¤ ♥♥ ¤ ○0○ ¤ ♥♥ ¤ ○o○ ¤ ♥ Puidenlatvoistako lie puutarhaan hennot säteet Aamunvalo - niin kaunis Mieleni kevyt kuin poutapilvi Pisaroita kaikkialla ja leveä tie sinun tulla Tähän jään - Tästä minut löydät Puroje…
RakkausrunotVastattu 17v

~¤MUSTAN LOHIKÄÄRMEEN SELÄSSĤ~

♥¤oO0Oo¤♥♥¤oO0Oo¤}*♥♥*{¤oO0Oo¤♥♥¤oO0Oo¤♥ Mustan lohikäärmeen selässä Tempoilen sen yhdeksää päätä Suitsin tulisin - sormin voimakkain Taivaan salamat tietä näyttäkää Palaa maa - on kaikki polttavaa Kumu maan uumenien se…
RakkausrunotVastattu 17v

*

♥♥*♥♥*♥♥*♥♥*♥♥**♥♥*♥♥*♥♥*♥♥*♥♥ ♥♥~~~~*HYVÄÄ JOULUA*~~~~♥♥ ♥♥*♥♥*♥♥*♥♥*♥♥**♥♥*♥♥*♥♥*♥♥*♥♥ Suuri kuusi ja tuuheat oksat sen Vaappuu vain hieman huojuen Istuu kaksi oravaa vierekkäin ja vaiti Kuu kumottaa hanget hohtaa - S…
RakkausrunotVastattu 17v

MISSÄ OLET - RAKKAANI -

♥‼o‼o‼♥‼o‼o‼♥‼o‼o‼♥‼o‼o‼♥‼o‼o‼♥ Minä kyselin pohjoisen tuulelta etelän sateelta Kysyin aamunkajolta yön varjoilta Revontulia pyysin kertomaan Viimein tunturia kuiskaamaan Mutta vastausta en saanut Mistään - en milloinka…
RakkausrunotVastattu 17v

LUMIHIUTALEITA SILMÄRIPSILLÄ

♥oOo•*•oOo•♥♥•oOo•*•oOo♥ Hellemmin - Keveimmin - kuin pitsinen lumihiutale silmäripsissä minun huuleni sinua koskettaa Ja se henkäys joka liikauttaa otsaltani hiukset sitä en antaisi pois Kirpeä pakkanen ja huulet huuli…
RakkausrunotVastattu 17v

SEISON JA IHMETTÄ IHASTELEN

♥¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤♥ Puhtaan valkoinen peittelee tienoot On kuunsäteitten hetki Niitten kaunis pehmeä lasku peltojen korsille ja puiden latvuksiin Sinistä ja hopeaa - Katse sineen sen kauneuteen Avaruuteen su…
RakkausrunotVastattu 17v

HÄILYVIÄ VARJOJA

¨¨oO0..o0Oo¨¨00oO¨o¨¨ ♥o0¨OOo¨¨oO0.o0¨o0Oo♥ Noitten kaikkien helmeilevien lasien takana Yksinäiset sydämet Onko siellä sinunkin En kuule - En näe Musiikki vain soi - Suut nauraa Häilyviä varjoja Oletko yksi niistä ¨¨oO0…
RakkausrunotVastattu 17v

SULJETUT HILJAISET OVET

♥``````````....::[♥][♥]::....´´´´´´´´´´♥ Jos minä vain menen - Niin että ovet eivät pauku eikä narise Aikana jolloin myrsky pyyhkii jäljet ja vie syyn sinun seurata - Jäädä vai Siinä syvän hiljaisuutesi hetkenä katoan k…