RakkausrunotVastattu 19v

HALUAN SINUN SANOVAN

***************************** Eilen tulit mieleeni Seisoin tiellä siinä kohtaa mihin sade tekee ojiaan Pisaroiden takaa - näin sinun kääntyvän - Kulkevan pois luotani Kuiskasin - miksi menet Askeleenkin otin niin sinun …
RakkausrunotVastattu 19v

AAMUTUNNELMIA

88888888888888888888888888 oooooooooooooooooooooooooo Kuiskaa minulle jotain kaunista Juuri tähän aamun hetkeen Yön linnut sulkevat silmiään mutta minun sormeni vaeltavat sinun herkkyytesi äärirajoilla Sinun vihreät ja …
RakkausrunotVastattu 19v

AAVISTUS ONNESTA

oooooooooooooooooooooooooo *********************** Hipaisu - kevyt aavistus Sydäntäni pientä viemässäkö olet Sievästi pidä - älä riko vaan hoida - helli - hyväile Kuin aamun ensisäde - lämmittää Joko onnenmurusia kohta …
RakkausrunotVastattu 19v

YKSI MUISTO

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ Ota vapautesi - ota muistot en tee niillä mitään Olen ehkä väsynyt jo Surrut niin ja toivonut pois unten syöväreihin Ota vain kaikki - älä kiitä Tämän yön ehkä i…
RakkausrunotVastattu 19v

KAUKAISET VARJOT

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ========================= Ikkunan takana kaukaiset varjot Vaeltavat pimeässä Hyinen henkäys kylkiluitteni alla Taivaalla ei tähtiä ollutkaan Valkoinen kynttilä on sammunut To…
RakkausrunotVastattu 19v

NIIN MINÄ LUULIN

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Minä istun tähän sinun viereesi - ojanpientareelle Me ollaan kuin Nalle Puh ja Nasu! -Meillä on aina kesä! Viet käteni omiesi lämpöön - Niin on! Auringosta laske…
RakkausrunotVastattu 19v

MATKA LUOKSESI...

QQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQ ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ Pitkää heinää hiekkaa olisi joku käyttänyt miekkaa Eihän se sitä kato ajatteli musta karvamato mutta taival helpompi kun kuitenkin oisi Linnut nukkuu - onne…
RakkausrunotVastattu 19v

PUNAINEN PILVI

22222222222222222222222222222222222222222 00000000000000000000000000000000000000000 Tee uudesta vuodesta punainen pilvi ja purjehdi sillä korkeammalle kuin kukaan muu Purjehdi niin että toiset osoittavat taivaalle ja hy…
RakkausrunotVastattu 19v

PARASTA TEETÄ

======================== ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ Nainen kantoi vesiastoita Puu harteillaan, narujen päässä kolhiintuneet ämpärit Ohi kulkiessaan hän hymyili Katsoi silmiini ja hymyili Miksi hymyilet? Katso kuran peittä…
RakkausrunotEi vastauksia

KIIREINEN PÄIVÄ

oooooooooooooooooooooooo ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ Aurinko nousee kohta Tiedän tulee taas kiireinen päivä Tämä aika vaatii paljon Mutta otan omani nyt - hetken - Ajattelen sinua Ja niin kuin aina kannan sinua mukanani Tä…
RakkausrunotVastattu 19v

KAIKKI AIKA

************************ ************************ Minun huuleni seuraa sinun sydämesi pintaa Lämmin pimeys vain sormet etsii - hyväilee Kuin kaksi vain olisi ja kaikki maailman aika Näin hellästi - kuin unessa Pyydän - …
KirjallisuusVastattu 19v

MERIEN POHJAAN

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ Vaikka sydämmeni on graniittia ja kultaa se ei kestänyt sinun lähtöäsi Niin kuin kristalli pölyksi hajosi Ikiajoiksi veteen ja hiekkaan Totuus tuhansilla rannoilla Askelten …
RakkausrunotVastattu 19v

OLEN AJATELLUT

[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[ ****************************** Ei täällä ketään ole - siis sydämmessäni - muu kuin sinä Välillä se on kylläkin tyhjä - niin kuin nyt On sellaista syvää surua ja ikävää Mutta…
RakkausrunotVastattu 19v

SAMANLAINEN ONNI

§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§ Askeleemme keksivät uusia polkuja eikä mikään ole yksitoikkoista On kuin astelisi polttavalla hiekalla ja katselisi taivalla lipuvia lohikäärmeitä Minä otan kätesi ja pujotan sormeni si…
RakkausrunotVastattu 19v

PIENI HETKI

VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV *************************** Nyt on yö ja valvotut tunnit pakoittavat silmiäni Päivä on ollut pitkä mutta haluan olla hetken tässä ja ajatella sinua Aamu on jossain tuolla tumman sinen takana …
RakkausrunotVastattu 19v

MENIT POIS

00000000000000000000000000 Vesi valuu kylmänä ikkunaruudun pintaa En odottanut että se olisi tälläistä En osannut varautua tähän yksinäisyyteen Tähän kuuluu hiljaisuus joka on vain hiljaisuutta Ilman ajatuksia Ilman toi…
RakkausrunotVastattu 19v

EI NÄIN

############################ Kello aamu neljää lyö Sinun askeleesi kuistille vie Rakkaani - näinkö sinut menetän Aika ei anna minulle armoa - Et sinäkään Rakkaani - Yhden kerran jos katsoisit taaksepäin ehkä et lähtisi …
RakkausrunotVastattu 19v

KAKS = YKS

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&& Olla yksi ja kaksi ja yks'kaks olla yksi Kaikkea pitää olla , että on kaikkia Että sinun elämä ja minun elämä on meidän elämä Unohtaa itsensä että muistaa sinut ja muistaa että olemme me Ja että…
RakkausrunotVastattu 19v

LÄHTÖ

========================== Asema täynnä ihmisiä ja savua Jäähyväisiä - suudelmia Voimakkaita käsivarsia ja kyyneleitä Sanomattomia sanoja Kasivarteen puristuneita sormia - Voimatonta viestiä Kaikki tuntuu niin lopullise…