RakkausrunotVastattu 19v

OLENHAN TYTTÖSI

***************************** Tyttö makuuni lauloi huules ennen kuin painui huulillein Tästäkö luopuisin - en koskaan Salaisuus palaa sisälläin Tämä totta on - tästä en luovu Huuma ainoa mikä polttaa Enkä välitä vaikka …
RakkausrunotVastattu 19v

JÄISIT

**************************** ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ Joskus enkeli kulkee hiljaa ohitse Koskettaa pehmeästi siivillään Enkelini - etkö voisi jäädä Kertoisit kauneimman tarinan - aina huomenna uudestaan Sydämmeni he…
RakkausrunotVastattu 19v

AIKAINEN AMOR

Ikkunani alla kadun toisella puolella mies seisoo bussipysäkillä Harmaan takkinsa alla hartiat kumarassa Viisi vuotta - lasken - joka arkiaamu hän tulee kello seitsemän lähtevälle autolle Ilta kuuden bussi tuo hänet tak…
RakkausrunotVastattu 19v

"TUULENI"

############################# Tuuleni kyyhkyni Suudelmani hänelle vie Taakse valkoisten verhojen Laskeudu huulilleen Tuuleni kyyhkyni Anna unet kauneimmat rakkaalleni Sinisten ruusujen tuoksu ja hymy Tuuleni kyyhkyni Ke…
RakkausrunotVastattu 19v

RAKKAUDEN LAULU

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ********************************** Alas laaksoon katse Väki pellolta palaa Laulu hiljainen iltaa hyväilee Tie mutkainen kylään juoksee tyttönen - kuin gaselli sirot jalat tietä koskett…
KirjallisuusVastattu 19v

POLTTEESSA

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ Minun muru rakkastaa kuin auringonnousu preeriaa Minä kuin nälkäinen kojotti kieli pitkällä juoksen pitkin punaista hiekkaa Poltat minut - muru mutta en…
RakkausrunotVastattu 19v

MISSÄ OLETKIN

******************************** ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ Vetenä virtaavana nauru padot eteen kasautueet kaatoi Kuin oksina suuren tammen - kädet kurottaa suojaa keinuttaa Askeleet melkein eksyneet nyt valoon ta…
RakkausrunotVastattu 19v

TÄSSÄ RAKASTAN

Teit sydämmestäni kyyhkysen valkean - onnellisen Sinisessä tuulessa siiveniskut - kevyet Tein sinusta olivipuun Havina kutsuna yli vihreän olivilehdon Juuri sinun oksillesi minun voimakkaat siipeni toi Tähän jään Tässä …
KirjallisuusVastattu 19v

UUSI MINÄ

Älä loukkaannu, mutta vanha minäni on nyt lomalla tai siis oikeesti...kuollut Mikäli se sinua kiinnostaa Tämä uusi minä ei ymmärrä pitää suutaan kiinni kun on kysymys sinun huonosta käytöksestäsi Sen verran tämä uusi mi…
RakkausrunotVastattu 19v

MINULTA SINULLE

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ Yön helliin uniin minä kuiskaan sinua rakastan Rakastan kuumasti Rakastan vapaasti Teen tähtitaivaan sinulle untas vartiomaan Yön syvin hetki Irti kaikesta M…
RakkausrunotVastattu 19v

¤NAMI NAMI¤

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Minttua ja anista Salmiakkia ja lakritsaa Suklaata ja suukkoja Huulet maistaa mansikkaa Mikä kaiken saa näin maistumaan Hunajalle tuntumaa Arvoitus onko - jääköön niin En katso päiviin m…
RakkausrunotVastattu 19v

MURTUNEET RAUNIOT

Tuska jatkaa kulkuaan Rikkoo kaiken sisälläni Armoa en pyydä Enkä sitä saisikaan Kipu kipuna Tiedän eläväni - juuri ja juuri Murtuneet rauniot Lepakoiden asuttamat piilot Yöllä heräävät henkiin Ei itseään voi paeta Lopu…
RakkausrunotVastattu 19v

KOSTO ON SULOINEN

Odotahan vain! Kosto on suloinen! Teen suuren lumipallovaraston ja olen voittamaton! Olen nokkela ja vikkelä enkä sinulle mahdollisuuksia anna! Polvillasi joudut perumaan puheitasi! Tunnusta tappiosi ritari 'Sinisilmä' …
RakkausrunotVastattu 19v

ÄLÄ KOSKAAN SANO

**************************** Tämän pienen hetken ajaksi Ota minut syliisi ennen kuin laiva lähtee Purista tiukasti niin en kuule sen kutsua Minulla on vain tämä hetki onnea elettävänä jota suru nakertaa hiljaiseen huuto…
RakkausrunotVastattu 19v

TÄMÄ VÄREILY

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ Sateenkaaren värinen uni Tämä satujen matka Kiehtovana tuulena - kutsuna lentää elämän syliin Tanssina revontulien Musikkina tähtien halki avaruuden Taikana …
RakkausrunotVastattu 19v

HASSU??

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ *********************** Sinä et nähnyt minua vaan kuljit lävitseni Tartuin käteesi etkä tuntenut mitään Hukutin sinut rakkauteen ja sinä vain nauroit suutelit ja sanoit; Nähdään - hassu! ********…
RakkausrunotVastattu 19v

KADOTA PIMEÄÄN

Kahvilan pieni pöytä, sen ruudullinen liina kuin ankkurina toimii,etten ajelehtisi aavalle ja kadoksiin Kahvin mustalle pinnalle kirkkaita pisaroita turhaan - musta ja kitkerää minun juomani Viimein ymmärsin Sinun siipe…
RakkausrunotVastattu 19v

AMORIN NUOLI

Rakkauden sanoja ilmassa lentää saisinko kiinni koitan sentään Kurkottaa yritän sieltä sekä tuolta Mietin joko Amor ampuisi sinuunkin nuolta Vaikka kuinka tässä hypin ja häärin ei vakkani täyty mielinmäärin Siis istunko…
RakkausrunotVastattu 19v

LUMOTTU LAMPI

Lampi jo sanana kaunis on Halu luokseen mennä on ehdoton Koskettaa hellästi veden pintaa ei sydämmelläni ole hintaa Tunteeni aidon otathan vastaan se sinulle on ainoastaan Tähdet ja kuu ei kukaan muu lammen pinnasta näi…
RakkausrunotVastattu 19v

'ETTÄS SEN TIIJÄT!'

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ ¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤* Kiukuissani tuhisen :( Lattiaani mittailen Hölmö olet tonttu niin Et arvaa kuinka jurppiikin! :/ Sokea oot kuin lepakko ^^v^^ Tunnoton puupökkelö! Et…