RakkausrunotVastattu 18v

KAUNIS AAMU

♥}¤{}¤{}¤{}¤{}¤{}¤{♥ Sinun sylistäsi syntyi se kaunis aamu Sydän hymyä ja valoa tulvillaan Se hellä rakkaus vei minut rintaasi vasten Ja siihen minä jäin - Kuuntelemaan - Huomista ja tulevaa ♥}¤{}¤{}¤{}¤{}¤{}¤{♥
RakkausrunotVastattu 18v

SUUREN KUUN AIKAAN

♥ o◙o◙o◙o Q♥♥Q o◙o◙o◙o ♥ Niin kuin Yksisarvisen valkoinen hohde suuren kuun aikaan Minun sydän hehkuu Sinun kämmenellä - Olen valkea uni joka näyttää sitä kauneintaan Allamme villiunikoiden punainen meri Öinen kosketust…
RakkausrunotVastattu 18v

SUDEN LEMPEÄ SYDÄN

♥QQQQQQQQQQQQQQ♥ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Sokean hetken pirstoutuvat helmet Suden selkään terävät kynnet Sen valkoiset hampaat Ja hampaissa sykkivä kyyhkysen sydän rohkeana ja peloissaan Syvältä kumpuava salaisuus Suden lemp…
RakkausrunotVastattu 18v

AAVISTUS

¨♥¤¤♥¤♥¤¤ ♥♥ ¤¤♥¤♥¤¤♥¨ Jokin tunne - kuin ikäväsi mieleni rannoilla Aaltona sen pyyhin Pehmeänä välkkeenä vien kauas ulapalle Ei sitä ehkä ollutkaan ¨♥¤¤♥¤♥¤¤ ♥♥ ¤¤♥¤♥¤¤♥¨
RakkausrunotVastattu 18v

MUSTALLA KIRJOITETTU

♥ _o_ ♥ _¤_¨\-♥♥-/¨_¤_ ♥ _o_ ♥ Viimeinen rivi ja minun kynäni putoaa pöydälle Sinä olet nyt tuossa Valkoisilla sivuilla Mustalla kirjoitettuna Katseeni siirtyy ikkunaan ja - yöhön - ihan lähelle Minun sisälläni on niin …
RakkausrunotVastattu 18v

TÄHTIKIRKKAANA YÖNÄ

♥¨¤¤¨*¨}¤{¨0o=o0¨}¤{¨*¨¤¤¨♥ Minä ehdin jo - kaivata yhden tuulisen päivän Yhden valkoisen kynttilän verran Yhden tuoksuvan iltateen hetken sen viipyvän poltteen verran Minä ehdin jo kaivata - Sinua - Elämän verran - Tän…
RakkausrunotVastattu 18v

AIKA ON TULLUT

♥§♥§♥§♥§♥§ >--------< §♥§♥§♥§♥§♥ (sydämellä-runon inspiroimana tuli tällainen)
RakkausrunotVastattu 18v

LUOPUMISIA

♥o00o♥ o♥0♥0♥o ♥o00o♥ Minun olisi pitänyt tehdä kaupat pirun kanssa Se olisi ainakin järjestänyt halpoja kopioita - Sinusta Mutta minä tein kaupat enkeleiden kanssa ja sain vain ikuisen ikävän ja - kiitollisuuden ♥o00o♥…
RakkausrunotVastattu 18v

NOUSEVA KUU

♥ *o*{X}*o*{X}*o*{X}*o* ♥ Minä päästän sinut - Niin kuin auringon kuuluu nousta ja laskea niin sinun kuuluu vaeltaa Kuinka voisikaan sädettä vangita Nostan käteni - melkein kosketan Minun kuuma kesäpäiväni Minun punerta…
RakkausrunotVastattu 18v

HYVÄSTEJÄ

♥ {{~~♪♪♪♪♪~~ ♥ ~~♪♪♪♪♪~~}} ♥ Odotusaulan kaikuja - Takin kauluksesta ja hihansuista sisään Iholle kaivautuen Menee läpi Aina sieluun asti ja saa silmät surusta mustaksi Pelkään kellon ääntä Se tulee kohta enkä minä sil…
RakkausrunotVastattu 18v

POLKU

♥ oOoOoOoOo ¤O¤ oOoOoOoOo ♥ Sumuisen metsän sumuinen polku Eikä minun jalkani epäröi Kettujen ja susien katseet pimeydessä Minä tiedän - ei ne haavoita Kiveksi muuttuvat - sammaloituvat - Valo - sininen purppura kulta S…
RakkausrunotVastattu 18v

AJATUKSIA @--)---

♥¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤♥ ~ Elämäni tässä kohdassa ~ ¨¨en tiedä parempaa¨¨ ~~ kuin katseesi ~~ ¨¨joka saa hiuksenikin¨¨ ~~~~ sekaisin ~~~~ ♥¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤♥
RakkausrunotVastattu 18v

NÄIN KUULUU OLLAKIN

♥::♥::♥::♥::♥::♥::♥::♥::♥::♥::♥ Taas minä istun kuin suihkulähteen äärellä ja kuuntelen sinun sanojasi Minä istun vierelläsi - Olen keinuvan niityn sylissä kämmenieni alla kukkiva matto Näin minun sydämeni lepää - ikuis…
RakkausrunotVastattu 18v

VALKOISET SIIVET

♥OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO♥ Minä puristin häntä syliini Puristin kuin olisin itsekin ollut hukkumassa Sen hartiat oli kivusta kovat ja jäykät ja kuitenkin ne liikkuivat - suru tahdissa Minä vihaan - vihaan - vihaan - se to…
RakkausrunotVastattu 18v

ILO

♥oOo♥♥~¤~♥♥oOo♥♥~¤~♥♥oOo♥ Kun yö on ohi Kun sateet ovat lakanneet ja linnut pöyhivät sulkiaan Kun aamua näyttää voimansa - Kutsu minua vielä Pyydä minua luoksesi Kun valo on voittanut ja kaikki puutarhan kukat kukkii - …
RakkausrunotVastattu 18v

YÖN TARINOITA

♥¨¨::¨o¨::¨o¨:O:¨o¨::¨o¨::¨¨♥ Yö istui viereeni Sanoi - Kerron sinulle tarinan Ja niin minä hiljaa kuuntelin Aamun sarastaessa huomasin istuvani yksin Yö oli mennyt menojaan Mutta sylini oli täynnä kirjoitettuja tarinoi…

KUKA OLETKAAN

♥:¨¨☼¨¨☼¨¨☼ :o♥o: ☼¨¨☼¨¨☼¨¨:♥ Olet sumuisten rantojen askeleita Polku ohi terävien kivien Olet unen ja valveen leikkiä - Minne minut viet Olet pyyntöni koti sen lämmittävä tuli Olet muurini avattu portti - Minuun tunnet…
RakkausrunotVastattu 18v

UNIKUVA

♥{♫☼♫}♥{♫☼♫}♥{♫☼♫}♥{♫☼♫}♥ - Yö - Verhojen takana tuntemattomat tuulet Pimeää ja - vihdoinkin - Unikuva - Valkoiset rannat ja salaiset putoukset Sinun sormesi hiuksissani ja sinun huulesi huulillani Aaltojen kohadus vai …
RakkausrunotVastattu 18v

MUSTAT TIMANTIT

♥♥¨¨:o:¨¨♥|O|♥¨¨:o:¨¨♥♥ Niin monta unelmaa käsistäni kuin timantit purona alas putoaa - pimeyden niellä Yhtään en jätä kämmeniäni raapimaan Jalkojesi juuressa mustat timantit - Hajoaa Ja se suurinkin - sekin nyt - Hiilt…