RakkausrunotVastattu 18v

OLET AAMUAURINKONI

♥♪☼♪♥♪☼♪♥♪☼♪♥♪☼♪♥♪☼♪♥♪☼♪♥ Yö on voimaton auringon edessä - Auringon - joka peittelee öisen kaihon ja ikävän mitä katsoin silmiin Ja minä astun ulos aamuun ja tunnen kuinka minuun virtaa kaikki - Tuoksut ja äänet Niin ku…
RakkausrunotVastattu 18v

RAKKAUDESTA SYNTYVÄ

♥¨\♥○♥/¨\♥○♥/¨\♥○♥/¨♥ Syntyi hetki - Vain sinulle Sinulle joka olet kuin salaisuus kultaisessa palatsissa Syntyi hetki - Vapaana virtaava - Vuorten läpi merien yli puhaltava Syntyi hetki - Niin kuin hetkien on tapana jo…
RakkausrunotVastattu 18v

MITÄ EN TEKISI,.,.

♥¤)¤(¤♥♥♥¤) ¤ (¤♥♥♥¤)¤(¤♥ Sinä tarvitset ne kaikki yksinäiset tunnit - sekunnit Sinä tarvitset - minusta vapaan elämän Sinä tarvitset - huutoa jälkeeni Siksi minä kuljen ohitsesi - Kadun kylmälle - pimeälle puolelle ja …
RakkausrunotVastattu 18v

OLET LUONANI JÄLLEEN

♥••○0○•○0○•••♥•••:000•0•000:•••♥•••○0○•○0○••♥ ~ Rakkaani ~ Nyt on jo ilta - Päivän oksia kieputteleva tuulikin on enää verkkaista ja voimatonta henkäilyä Yöllinen kaste heräilee piiloistaan Melkein haistan sen yön viile…
KirjallisuusVastattu 18v

SINUA SINUA VAAN

♥~¤~♥~¤~♥♥~¤~♥~¤~♥ Kivet linnuiksi muuttuneet Harteilta oksille lentäneet Kääntyi eilinen pois - Verhoaan huominen raottaa Valo käsiäni koskettaa - Sanon - Sinua rakastan vaan ♥~¤~♥~¤~♥♥~¤~♥~¤~♥
RakkausrunotVastattu 18v

RAKKAUDEN KESÄ

♥ (:(:(:{{{ OOOooooo •••{♥♥}••• oooooOOO }}}:):):) ♥ Oli satanut jo kolme päivää ja tie pihasta oli kuoppainen ja savesta liukas Oli heinäkuun viimeinen lauantai ja aurinkokin suostui viimein paistamaan Kreetaa nauratti…
RakkausrunotVastattu 18v

MITÄTÖN LIEKKI

♥_.•.´¨`._•'♥'•_.´¨`.•._♥ Minä huokaan ja annan kaiken turhan ajelehtia - Pois Kirjeet - Reunoista kuluneet - Taitoksista haurastuneet Rapistuneet Tulen edessä mykkinä Eivät puhu enää rakkaudestasi - vaan petoksesta Tul…
RakkausrunotVastattu 18v

VALKOISTENHENKIEN PUU

♥¤•*•*♥¤•oOo•¤♥*•*•¤♥ Sisälläin valkoistenhenkien puu Ja sen oksien kätköissä - Sen sydämessä ~ Timantti ~ Tuhatsiipinen unelma Valoa hohkavan Synnytti hohtavan lapsen ja nimesi sen ~ rakkaudeksi ~ ♥¤•*•*♥¤•oOo•¤♥*•*•¤♥
RakkausrunotVastattu 18v

VAIN TÄMÄ ELÄMÄ

♥¨ ¨¤(:)¤¨{♥♥}¨¤(:)¤¨ ¨♥ Löysin sen joka osasi hellästi koskea Osasi korjata - ~ Minut ~ Rikki menneen Hän veti pölyiset verhot edestäni syrjään ja sokaisi silmäni valolla jota en muistanutkaan Kuin kuohuvaan vesiputouk…
RakkausrunotVastattu 18v

TUNTEIDEN VALKOINEN MERI

♥ ´:○o○:'´♥`':○o○:` ♥ Liuska toisensa jälkeen - lattialle taas ja taas - putoaa Lauseita - Sanoja Tunteita sinuun lattia tulvillaan Kuin valkoiset pilvet ajelehtivat edessäni ~ Rakkaani ~ Mitään valmista en pysty rakent…
RakkausrunotVastattu 18v

MUSTAVALKOINEN KUVA

♥[]♥[]♥[]*♥*[]♥[]♥[]♥ - Se olen minä - Mustavalkoinen valokuva Otettu yöllä kello kaksi Pariisin sateisella kadulla Vain katulamppu ja kärryiltä pudonnut omena katukivityksellä Ja paljon mustaa ympärillä Se minä olen - …
RakkausrunotVastattu 18v

TÄSSÄ ILTAPÄIVÄSSÄ

♥ :*:´¤`:``¤*¤´´:´¤`:*: ♥ Ilo näissä pehmeissä tuulissa ~ Rakkaani ~ Valkoiset orkideat ja appelsiinikukat ja niitten tuoksu kaikkialla Terälehdissään elämä virtaa Ja minä juoksen sinua vastaan ~ Rakkaani ~ Tässä iltapä…
RakkausrunotVastattu 18v

RING_RING_RING

♥♪RING_RING_RING♪♥ Sorinoita jorinoita Onhan noita Ja voi voita Kun vain koitat ja soitat moita Ja huhuut että suhun rakastunut Että puserossa suru suuri huokaa Ei auta tuokaan vaikka syö ruokaa Heltyis tunne aukeis kui…
RakkausrunotVastattu 18v

SYDÄMEN TAHTO

♥○¤0¤0¤0ooo♥¤♥ooo0¤0¤0¤○♥ En tiedä oletko minun pääteasema mutta annathan minun ainakin hetken olla tässä En kuule pillin vihellystä En tunne rinnassani lähdön jännitystä En intoa uuden löytämisestä - En tiedä - Mutta j…
RakkausrunotVastattu 18v

VALLATON YÖ

♥○O○♥○O○♥○O○♥○O○♥○O○♥ Hetki oli ikuinen - Vallaton ja ymmärtämätön Se oli arvokas arkuuden tähden Se ei kysynyt - tuli vain ja kosketti sielua Yö oli palava vallaton lento Ja aamu - Herkkiä sormenpäitä tulvillaan ♥○O○♥○…
RakkausrunotVastattu 18v

TUNTEIDEN TUULET

♥♪~♪~♫♫~♪~♪♥♥♪~♪~♫♫~♪~♪♥ Suuren aallon valkohiuksiset lapset rantakallioiden koloissa Vilkkaat hetken viipyjät Ilkikurisesti - säikäyttää - kalliolla kävelevää Pitsihattuiset merenmainingit vetäytyy - Hyväillen kosketta…
RakkausrunotVastattu 18v

RAKASTAA RAKASTAA

♥¤¤♥♥¤¤♥ - Tuota..köhöm.. ~ No, mitä? - No, kyllähän minäkin.. ~ Mitä sinä? - No, en minä.. ~ Mitä sitten? - No, kun olisin tahtonut.. ~ No, miksi et? - Mitä se minä.. ~ Raakkuu kuin varis! - Elähän nyt.. ~ Sanotko? - J…
RakkausrunotVastattu 18v

HUULIESI MEHU

♥••♥ Viinirypäleitten makea mehu Huuliesi kosteus - Houkuttaa Etkä malttaisi odottaa - ~Maistajaa~ Niin lähellä - Viimeinkin Pehmeää - Niin makeaa ♥••♥
RakkausrunotVastattu 18v

OMA TIE ¨¨ OMA POLKU

♥¤@@¤♥¤@@¤♥¤@@¤♥¤@@¤♥¤@@¤♥¤@@¤♥¤@@¤♥ Siellä vehreässä lehdossa Puiden latvustot koskettivat toisiaan Välkkyvänä kauniina kattona sen näin Auringon paahteelta suojassa saniaisten viuhkat mattona vain painosta perhosen li…
RakkausrunotVastattu 18v

KIRKKAIN PISARA

♥````´´´´♥´´´´````♥ Se kirkkain pisara Suuressa meressä ~ on ystävä Joka pirskahtaa ~ Kun maa kuivuu ja halkeilee ~ Hän ravitsee ♥````´´´´♥´´´´````♥