RakkausrunotVastattu 16v

ENSIMMÄINEN AAMU

♥~~oOo~~oOo~~oOo~~oOo~~♥ Sinä aamuna kaikki oli niin oikein Pidit minua - ainoaasi Hiljaa aurinko vaelsi - Kosketti sekin Pajulinnun laulu ja henkäyksiesi huulillani ♥~~oOo~~oOo~~oOo~~oOo~~♥
RakkausrunotVastattu 18v

ILTA-LURITUS

ooooooooooooooooooooooooooooooooooooo ♥ xXx o¤o xXx o¤o {♥♥} o¤o xXx o¤o xXx ♥ ooooooooooooooooooooooooooooooooooooo Hymy on kuin kaareva silta sitä tahdon kulkea joka ilta Luoksesi sylin anna mun tulla tahdothan kanssa…
RakkausrunotVastattu 18v

OHI KIITÄVÄÄ

♥ ☼☼☼ ▼ [ ◙ ] ▼ ☼☼☼ ♥ Minä olin sittenkin niin vähän Sinun pohjaton sydämesi - miten sen olisin saanut täydeksi kun se vain lisää ja lisää halusi Ja minun käteni - tyhjyyttä enää tavoitti Eikä ollut enää kuin - katse - …
KirjallisuusVastattu 18v

JOULUSALAISUUS / ,,,,,laululahja

♥♥¨¨Q¨¨♥♥¨¨Q¨¨♥♥¨¨Q¨¨♥♥¨¨Q¨¨♥♥ Tässä ilon ja riemun hetkenä minä otan sinua kädestä Sinä joka yksin olet ja katselet kuuta ajattelet ei taida olla ketään muuta Niin yksinäistä alla taivaan et ketään näe - et ketään vaiv…
RakkausrunotVastattu 18v

KIIREEN KESKELLÄ

♥QQ♥QQ♥QQ♥QQ♥QQ♥QQ♥QQ♥QQ♥QQ♥QQ♥QQ♥QQ♥QQ♥QQ♥QQ♥QQ♥QQ♥ Minä istahdin kahvioon Ei se ollut mikään viihtyisä mutta ei sen pitäjä siihen pyrkinytkään että asiakkaat olisivat nauttineet tunnelmasta Vaihtuvuutta ja valuuttaa K…
RakkausrunotVastattu 18v

VAIN HETKI SITTEN

♥{*}♥{*}♥{*}♥{*oOo*}♥{*}♥{*}♥{*}♥ Siinä puiston halki kävellessä valkoisten lumihiutaleiden keskellä oli vaikea kuvitella miten vain hetki sitten - kaikki oli hehkunut Toivo elänyt odottavassa sylissä Pehmeiden huulien …
RakkausrunotVastattu 18v

VAPAUS JA KAHLE

♥¨¤o¤o¤o¤¨¨¤o¤¨¨¤o¤o¤o¤¨♥ Kuuma virtaus kämmenien alla Läpi suojaamattoman koskettaa Huulien äänetön tunnustus huumalle Sormet sormia puristaa Hetkessä kuohuvien putousten vapaus ja kahle Viimein - tahto ja lupa ~ Vie ~…
RakkausrunotVastattu 18v

RAKKAUDELLA

♥oOo *o*o*o*o* ♥ oOo ♥ *o*o*o*o*o* oOo♥ Pöllähdys jauhoja - ätziuu - tähän Sekaan lennätän ruttuiset rusinat Mansikin lahjottamaa maitoa - loraus Paaaksua kermaa - ah - ihanaa - varros Kullankeltaista voita vielä reilus…
RakkausrunotVastattu 18v

LUENTO

♥oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo♥ Jos nyt aloittaisimme tämän luennon Hei - Minun nimeni on…… ‘Hän Joka Puhuu Kuuroille Korville’ Ensinnäkin haluan toivottaa teidät sydämellisesti tervetulleiksi tälle l…
RakkausrunotVastattu 18v

VAIN IKUISUUS

♥♥/♥\♥/♥\♥/\♥/\♥/♥\♥/♥\♥♥ Parasta maailmassa Tässä ja nyt - Kiireettömiä suudelmia Ja ikuisuus - Vain ikuisuus kanssasi - Muuta en pyydä - ♥♥/♥\♥/♥\♥/\♥/\♥/♥\♥/♥\♥♥
RakkausrunotVastattu 18v

KIHADUS

♥~~~oOo~o♥O♥o~oOo~~~♥ Kihadus ~ Kipakka tulinen kiehkura Puraisee harteista - selästä Juoksee piiloon - ei näy Kihertää - Kuumaksi iho jää Vihdalla hätyytän Osuiko - Hiljaa on Mennyt menojaan Huokaus - Silmät suljen Val…
RakkausrunotVastattu 18v

PIENIÄ KOSKETUKSIA

♥**♥**♥**♥**♥**♥**♥**♥**♥ Lumihiutaleieta hiuksillasi kuin hellät suukot ¨¨Minä hiljaa kosketan¨¨ Lumihiutaleita poskillasi kuin pienet unelmat ¨¨Minä kasvojasi hyväilen¨¨ Lumihiutaleita huulillasi kuin täyttyneet toive…
RakkausrunotVastattu 18v

KYLMÄ

♥ ¤¨¨¤¤¨¨¤¤¨¨¤*¤¨¨¤¤¨¨¤¤¨¨¤ ♥ Päätäni särkee ja minulla on kylmääkin kylmempi Yksinäiset sormet koskettaa otsaa Niin vähän sanoja Jättäisit nekin sanomatta Ei se ihminen vaan menneen rakkauden haamu kaivaa hautaa sisäll…
RakkausrunotVastattu 18v

REUNALLA

♥¨¨ O=OO=OO=O ¨¨♥¨¨ O=OO=OO=O ¨¨♥ Miten reunalle ihminen työnnetään että rakkaus saa äänensä ja huutaa Ei! - Älä mene Sinun jälkeesi - Tämä ei ole elämää Kävelyä orjantappuroilla Kylmästä sinisenä Jäiset kosketukset pos…
RakkausrunotVastattu 18v

LEVITÄ KÄTESI

♥:♥:♥:♥:♥:♥:♥:♥:♥:♥:♥:♥:♥:♥:♥ Anna minulle kätesi Tässä hauraassa hetkessä Tässä sydänten kohtaamisessa missä on vain pelokkaita unelmia Säikkyjä - pois karkaavia toivon kipinöitä Levitä kätesi Kerää - Tee ehyeksi Raken…
RakkausrunotVastattu 18v

VIRTAAVA JOKI

♥¨¨¤☼☼¤¨¨¤☼☼¤¨~☼~ ♥ ~☼~¨¤☼☼¤¨¨¤☼☼¤¨¨♥ Se vanha nainen kertoi joen olevan elämä Hän kehoitti minua kulkemaan portaat alas kohti virtavan veden rantaan ~ Sanoi ~ Löydä sen laulu - kuuntele - paina se syliisi Se suutelee s…
RakkausrunotVastattu 18v

MINKÄS TEIT

♥¨Q¨¤¤¨Q¨¤¨[ *♥♥* ]¨¤¨Q¨¤¤¨Q¨♥ Se tuli jostain kuun takaa Heitti tähtiä pitkin taivasta Ja jäi iltapilvelle istumaan Siinä illassa - minä katselin taivaalle ja olin varma että näin enkelin Se katsoi ja hymyili ja puhals…
RakkausrunotVastattu 18v

KAUKANA

♥¤U¤-¤U¤-¤U¤ ¤♥oOo♥¤ ¤U¤-¤U¤-¤U¤♥ ¨¨Miten sydämet toisille sykkivät kulkea voi niin kaukana toisistaan ¨¨Miten yö voi verhota pimeydellään tiet ja sen yksinäiset kulkijat ¨¨Miten paljon voi rakastaa rakastaan ja kuitenk…