RakkausrunotVastattu 18v

MINUN PAIKKANI

♥!_!♥!_!♥!_! ¤¤♥¤¤ !_!♥!_!♥!_!♥ Minä melkein kuulen kuinka ruoho kasvaa ja peittää pihaan johtavan tien Ei silti - että sillä olisi jotain merkitystä - Enää Minä en odota nykyään kuin iltaa ja yötä Silloin minun äärivii…
RakkausrunotVastattu 18v

RAKKAUDEN VALKOINEN TUULI

♥ ~:~:~~:~:~~:~:~ ♥ Tämä tuuli on valkoinen Se täyttää minut valolla Minä olen aukaissut sisimpäni Sen ovet ja ikkunat ja sen tuulen olen antanut puhaltaa läpi kehoni Näin minä selvisin Näin sinun on helpompi aistia val…
RakkausrunotVastattu 18v

SINUA VASTAAN

♥~~oOo~~♪♥♪♪♥♪~~oOo~~♥ En pelkää rinteiden jyrkkyyttä enkä kivien terävyyttä Tänään minä juoksen sinua vastaan Enemmän kuin koskaan - Minä tunnen Eikä minun sydämelläni ole rajoja ♥~~oOo~~♪♥♪♪♥♪~~oOo~~♥ http://www.youtu…
RakkausrunotVastattu 18v

HERÄÄMINEN

♥&♥ ♥&♥ Aamu on kylmä Minä olen nukkunut paljon Unia nähden ja unia näkemättä Yksin minä olen pelännyt näitä pimeitä öitä Olen puristanut tyynyä syliini ettet sinä voisi viedä minun pelosta vapisevaa sydäntäni Minä olen…
RakkausrunotVastattu 18v

ONNEN JÄLKIÄ HANGELLA

♥ _¤_¤_¤_¤_¤_¤_¤_¤_¤_¤_¤_¤_¤_¤_¤_ ♥ Päästäisen kipittävät jäljet Ketuntassujen helminauha katkeamattomana keväthangen poikki Alta harmaan seiväsaidan Ohi pienen ladon Siihen hetkeksikö pysähdyit Kuuntelemaan - Hirsien h…
RakkausrunotVastattu 18v

NORJALAINEN VILLAPAITA

♥ ¤oOo¤ ♥ ¤oOo¤ ♥ ¤oOo¤ ♥ Sinä tulit ylitse muiden Olit kuin - norjalainen villapaita - Lämmin Tämän rannan tuulet sekoittavat hiukseni ja sinä naurat ja etsit Etsit ja löydät Minut ja - Kiihkosi ♥ ¤oOo¤ ♥ ¤oOo¤ ♥ ¤oOo¤…
RakkausrunotVastattu 18v

MUSTANRUUSUNLEHTI

♥¨¨*****¨♥¨*****¨¨♥ En koskaan laittaisi punaista ruusunlehteä virtaan - luoksesi tulemaan Mustan laittaisin Sen pinnalle pisaran punaisen sydänverestääni pusertaisin Silloin tietäisit - Kaipuuni ♥¨¨*****¨♥¨*****¨¨♥
KirjallisuusVastattu 18v

VAIN UNESSA

♥;o;o;o;o;o;o;o;o;o;o;o;o;♥ Sanonut et koskaan hyvästejä Siksi aina oveni on auki Siitä on tullut kesän tuulet ja talven valkoiset myrskyt Mutta sinun askeleitasi minä en ole kuullut - Kuin unessa ♥;o;o;o;o;o;o;o;o;o;o;…
RakkausrunotVastattu 18v

MINÄKIN...

♥*****♥=~~O O~~=♥*****♥ Tämä hetki on hauras tiedän nyt sen - Se joko kestää tai särkyy Sinä pidät minua sylissäsi Painat kasvosi hiuksiini ja kuiskaat voimaa vahvoin sanoin Sinun silmäsi kertovat ettet kestäisi sitä ka…
RakkausrunotVastattu 18v

PALAVA HETKI

♥~~♥~~o~~oO ♥ Oo~~o~~♥~~♥ - Rakkaani - Hetket ovat vain hetkiä Sateenkaaren värisiä saippuakuplia Pehmeitä liitoja - tuulien armoilla - kuitenkin Siksi - rakkaani - Minä pidän niistä hetkistä kiinni Niistä kosketuksista…
RakkausrunotVastattu 18v

HOHOIJAA...

♥.o.¤¤¤¤¤.o.♥.o.¤¤¤¤¤.o.♥ Sinusta on hiljalleen tulossa vain - ikävä muisto Suoraan sanottuna - ennemmin minä söisin tämän hampurilaisen ilman ajatustakaan sinusta Vaikka - Oikeastaan - Te täydennätte toisianne Tämäkään…
RakkausrunotVastattu 18v

SANOITTA RAKASTETTIIN

♥¨-¨♥¨-¨♥¨-¨oOo¨-¨♥¨-¨♥¨-¨♥ Minä nukahdin siihen kuin lapsi kehdon keinahdellessa Ei ollut pahaa maailmaa Ei riistäjiä - Ei sorrettuja Vain lämmin syli ja koti Pienessä hetkessä äärimmäinen onni Käsiemme alla sykkivät s…
RakkausrunotVastattu 18v

TÄYSIKUUN JUOMAA

♥'¤o¤'¤o¤'¤o¤'¤o¤'¤o¤'¤o¤'♥ Jätä verhosi raolleen Anna kuutamoyön virrata huoneeseesi Kuunsäteenä minä tahdon hellästi huuliasi koskettaa Niin että aamulla tunnet kuin hunajaa juoneesi - Pikarista - jossa on minun nimen…
RakkausrunotVastattu 18v

TUNTEIDEN VARTIJA

♥.:.ooo.:.o♥o♥o.:.ooo.:.♥ Sinä teit minusta epäilijän Tunteiden vartijan Nyt tyrmän avaimet uumallain kuljen - en kuule sydäntäin Kun se pimeydessä huutaa oikeuttaan - suljen korvani vaan Sinä teit minusta epäilijän - R…
RakkausrunotVastattu 18v

MUKANANI

♥^¤^♥ ¤¤¤ ¨¨♥¨¨ ¤¤¤ ♥^¤^♥ Minä hiljaa kosketin kättäsi ja koko maailma avautui Oli kuin olisin kiivennyt vuorelle hengästymättä ollenkaan Istuin ja katselin silmiisi Silmiin - josta aurinko nousi Hymysi - painoit sen hu…
RunotVastattu 18v

TUOHENTUOKSU

♥¨¨-o-o-o-¤¨¨¤¨¨¤-o-o-o-¨¨♥ Tuli käpertää tuohen - Tuoksu kovuisen halon Rasahdus saa silmäni aukeamaan Verkkaan liekki heiluttaa punaisia hiuksiaan kuin sanoen - minä lämmitän Se hyväilee koivun pintaa - hitaasti - Tuo…
RakkausrunotVastattu 18v

TÄNÄÄN ON TOISIN

♥.:_::_:.oOo ♥♥ oOo .:_::_:.♥ Oletko vielä ystäväni Sinä joka lensit hetken minun taivaallani Näytit - kuinka valkoiset siivet voikaan muovata kesäisiä pilviä Kuin tuuli lensit ylläni Mutta minä onneton - maahan kahlitt…
RakkausrunotVastattu 18v

YÖN PILVET

♥o♥o♥o♥o♥o♥o♥o♥o♥o♥o♥o♥o♥o♥ Keskiyö ja minä valvon ja - tunnen Juuri nyt - sinä ajattelet minua vaikka et sitä myöntäisikään Vielä taaksesi katsot Nuo samat tähdet ei anna sinun unohtaa - tiedän sen Vain sade sinut pela…
RakkausrunotVastattu 18v

ETEENPÄIN

♥ ♥ Hän lähti sitä tietä joka vei vihreille tasangoille Minulle jäi rosoiset vuoret ja pölyinen tie Unohduksentuuli pyyhkii vihdoin tien takanani enkä enää tiedä mistä lähdin Polttavalla taivaalla haukka Sitä minä seura…