RakkausrunotVastattu 17v

:¤: OTTEESSASI :¤:

♥øø♥♥øø♥♥)•0♥♥0•(øø♥♥øø♥ Eikö meillä kaikilla ote kirpoa Emmekö me kaikki horju ja kaadu Emmekö me nouse uudestaan ja - taas Emmekö me kaikki kättä tarjoa Ja joskus se ote ei hellitäkään Vaan nostaa ja pitää Yllättää ja…
RakkausrunotVastattu 17v

“¨¨Rakkauden tuliset vaunut¨¨”

♥o~~o---(••]¤[••)---o♥♥o---(••]¤[••)---o~~o♥ Ja vieköön tuliset rattaat huimaa vauhtia, niin että kivet sinkoilee ja kipinöiden suihkut ilmoja viiltää kärventäen pientareen vaivaiset heinät Jännitys on osa satua - osa m…
RakkausrunotVastattu 17v

-oo AVAIN JA LUKKO oo-

♥o)•()•§•()•)§♥♥§(•()•§•()•(o♥ Sinut minä näin Kuljit hiekkatietä avojaloin ja ilmaan nousi hienoa pölyä Hymyilen Jättiläisen selässä minä ratsastan ja vilkutan kaikista maailman ihmisistä juuri sinulle Sillä minä tiedä…
RakkausrunotVastattu 17v

OHIKIITÄVIÄ HETKIÄ,,

♥oo00oo0♥♥0oo00oo♥ Älä kerro minulle - Koskaan En tahdo kuulla pidä vain Älä katso silmiini Purista minua - Purista jotta hukkuisin sinuun Jotta jäisi tunne - Että jaksaisin - Rakkaani - Vielä hetki Minun rakkaani - Vai…
RakkausrunotVastattu 17v

@-)-- EDESSÄ SEN SUURIMMAN

♥♥♥♥♥)))))♥o¤o-♥♥-o¤o♥(((((♥♥♥♥♥ Maailman äänet ovat kaikonneet Pihlajanoksalle lehataneen linnun laulukin on lakannut Alkuillan heikot varjot heräävät Ilta - niin kuin aina - yllättäin tulee Hymyillen saapuu Päivä kevy…
RakkausrunotVastattu 17v

~~¤ SULOINEN IKÄVÄ

♥♥*♥♥ ¨¨]] ~♥~ [[¨¨ ♥♥*♥♥ Tämä aamu sopii minulle Se on täysikuun muisto Se on kirkas nouseva aurinko Se on hiljainen Se on lämpöinen Se on lusikan kilahdus Se on kissan maukaisu Se on pieni kipu juuri siinä kohdassa jo…
RakkausrunotVastattu 17v

``KUNNES VIIMEIN SANOTAAN´´,,,

♥• ◙´´`:*↕♥§♥↕*:´`` ◙ •♥ Joku kaunis aamu aukaisee elämä ovensa ja pyytää mukaansa Ojentaa kätensä Joku sanaton sana sanotaan - Rakkaani - Tulit sittenkin Koskettaa - Ja näin huominen rakentaa tien varmoille askeleille …
RakkausrunotVastattu 17v

-* TULISTA KAIPAUSTA *-

♥♥¤..▄▄▄▄..¤♥♥¤..▄▄▄▄..¤♥♥ Tuuulenjuoksu saniaisissa Puutarhan laidalla Unelmia kuunvalossa Kasteisella nurmikolla Katse kaipausta Täynnä rakkautta Syli syliä halajaa Maailma on kaunista Rakasta - rakasta Rakkaani vaan …
RakkausrunotVastattu 17v

SYDÄMEN PIENET KYYNELEET

♥OOooOOooOOooOOooOOooOOooOOooOOooOO♥ Myit itsesi halvalla Kuin Gabrielle Cité Véronen sivukadulla Halvalla halvalle rakkaudelle Ja minä istun länteen avautuvan ikkunan luona ja päätäni kivistää Silmiäni särkee, käsiäni,…
RakkausrunotVastattu 17v

RAKKAANI KUIN LINTU

♥o.........o♥~¤~♥o………o♥~¤~♥o.........o♥ Taivaanvirta verkkaan nostaa Liitää - niin kuin vapaa liitää Soi siipienpäät elämän tuulien tahtiin Välittämättä talvien kylmästä Välittämättä aavikoiden kuumuudesta Korkealla vap…
RakkausrunotVastattu 17v

o~VARASTETTU SUUDELMA~o

♥♥oo0oo[_♥♥_]oo0oo[_♥♥_]oo0oo♥♥ Luvallanne - mon cher - - Minun Rakkaani - Kirjoitan,,, “Aurinko paistaa tänään kirkkaammin Linnut laulaa heleämmin Luvallanne - bébé - Rakkauslaulun päivästä tästä teen Mon Dieu - Luvatt…
RakkausrunotVastattu 17v

JÄÄTYNYT AURINGONMAA

♥()♥()♥()♥()♥()♥()♥()♥()♥()♥()♥()♥ Yön reunoja helmani hyväilee Askeleet kuuluvat sisimpäni käytävillä kaikuvat Suudelma jäätävillä huulilla vain helää Kyyneleen kielelle saa - kylmää ja katkeraa Nousee käsi kasvoille h…
RakkausrunotVastattu 17v

))o- MUKANASI -o((

♥•oOo•♥))♥♥((♥•oOo•♥ Anna minun kosketukseni kertoa - Rakkaani - Kuuntele kaikki ne sanat jotka ihollesi kirjoitan tänä yönä Ja aamun sarastaessa nouset ilman kysymyksiä Tietäen - Minun rakkaani - Minne ikinä kuljetkaan…
KirjallisuusVastattu 17v

::RAKKAUTTA SOIVAT SÄVELET::

♥oOo♥oOo♥o♥O♥o♥oOo♥oOo♥ Niin kuin koskettaa tuulikelloa aamuinen vire niin minä helisen rakkautta Eikä siihen tarvitse kuin sinun hiljainen kuiskaus - Rakkaani - Minut tahdot viedä - hetkistä hetkiin katseesta katseesee…
RakkausrunotVastattu 17v

-*RIKOTTUJA RUUKKUJA*-

♥::o:o::♥.::o:O::..♥..::O:o::.♥::o:o::♥ En kestä uusia aamuja Illalla ne ovat vain rikottuja ruukkuja Viini maahan on valunut - haihtunut ja on vain halkeilevat huulet Yksinäisiä askeleita sieluni huoneissa Pääsemättä m…
RakkausrunotVastattu 17v

~UNELMAN TÄLLÄ LAIDALLA~

♥o♥♥o♥♥o♥♥o))¤¤♥♥¤¤((o♥♥o♥♥o♥♥o♥ Juostessa minä unohdin kukat jotka hyväilivät jalkojani En tuntenut niitten kosketusta rientäessäni - - Elämään - Kauneutta katsomaan Ja nyt unelman tällä laidalla Käteni sulkeutuu ja av…
RakkausrunotVastattu 17v

SINUA AJATTELIN - RAKKAANI -

♥••¤••¤••¤••¤••¤••○♥♥○••¤••¤••¤••¤••¤••♥ Aina niin hiljainen Hämärän-muori Illan pikkusisko - kurkkasi taas niin yllättäen Iski silmää - Tiedän tiedän minäkin - se virkkoi - Ja isosisko paremmin Muuta ei ehtinyt Kun jo …
RakkausrunotVastattu 17v

~~*MATKALLA _ _ _

♥*´´``*♥/♥*´´``*♥/♥*´´``*♥ Kuin jotain tuntematonta kulki ohitseni Et se ollut sinä - jonka näin ovensuussa Se oli vain jokin rakkauden hylätty talo Ei minun sydämeni lyönyt voimakkaammin Viilein sormin minä käsiäni pur…
RakkausrunotVastattu 17v

NÄKYMÄTÖNTÄ SURUA

♥o=O0O=o~~♥~~o=O0O=o♥ Anna veden virtaavan kertoa - Tarinaa - Kaukaa vuorilta tulevaa Kuuntele kuutamoöinä pieniä syvänteitä hiljaista itkua - näkymätöntä surua Yö näin kertoo - Tahtoo sinun kuulla Sinua haluaa kosketta…
RakkausrunotVastattu 17v

YÖNI LEMPEÄT KÄDET

♥ooooo♥♥oooooO♥♥Oooooo♥♥ooooo♥ Yöni lempeät kädet Sen sydän sykkii lepoa ja minä vain valvon Silmät väsymyksestä raskaat hyväilee kuun värjäämää maisemaa enkä minä ajattele mitään Ja kuitenkin - Niin mielelläni painaisi…