RakkausrunotVastattu 19v

ANNETAAN HYVÄÄN KOTIIN

o♥o o♥o Hän ei kertonut miltä tuntui herätä viereltäni Tänä aamuna olkapäätäni ei huulensa hyväillyt Päivä - miten selviän sinusta Aamunlehti pöydällä Sivu revittynä Kahvikupin vieressä sydämenmuotoinen pala sanomalehde…
RakkausrunotVastattu 19v

KUISKAUS

♥Q♥Q♥Q♥Q♥Q♥Q♥Q♥Q♥Q♥ Yön helliin hetkiin äänesi kuulen Sinua rakastan Rakastan vapaasti - Rakastan kuumasti Taivutat minut kuin laaksojen tuuli taivuttaa valkoset ruusut tahtoonsa Hiljaa - Uudestaan Kunnes aamu koskettaa…
RakkausrunotVastattu 19v

OHI SANOJEN

♥oooo♥oooo♥oooo♥oooo♥ Kerroinko että tiedän - enemmän Se tunne vain tulee ja minä luotan siihen - enemmän Sanasi kauniita - niin heikkoja - nyt jo rikkoo Sisälläni suru Nyt sinäkin tiedät - enemmän ♥oooo♥oooo♥oooo♥oooo♥
RakkausrunotVastattu 19v

TÄSSÄ ELÄMÄSSÄ

♥ o¤o¤o¤o¤oOOOo¤o¤o¤o¤o ♥ Niin lähellä minä jo olin että käteni olin nostanut kolkuttaaseni ovellesi Niin lähelle sinä olit päässyt minua Niin lähelle ettei kukaan Käytävän valo sammuu Ovi aukeaa ja minä näen sinun kulk…
RakkausrunotVastattu 19v

KERÄILYHARVINAISUUS

♥-o-o-o-o-o-0-o-o-o-o-o-♥ Kyllä se on täällä Olen varma että piilotin sen tänne Oletko - sinä - varma Halua juuri tämän Niin - niin Hetkinen Täällä Hieman pölyinen - kolhiintunutkin Ei niin uusi Keräilyharvinaisuus Pyyh…
RakkausrunotVastattu 19v

SYDÄNYÖ

♥0♥0♥0♥0♥0♥0♥0♥0♥0♥0♥ Veden pinnassa taivas Pääskynlento yli lammen Melkein pintaa kosketta Ei kuitenkaan Joutsenet - rauhaisat vanat vain seuraa Vedenpinta pehmeä Sydänyö ja sen kauneus ♥0♥0♥0♥0♥0♥0♥0♥0♥0♥0♥
RakkausrunotVastattu 19v

VIIMEINEN NÄYTÖS

♥¤¤¤o¤¤¤♥¤¤¤o¤¤¤♥¤¤¤o¤¤¤♥¤¤¤o¤¤¤♥ Kello oli kymmenen Teatterin käytävän punainen matto hiljensi vahtimestarin verkkaiset askeleet Illan viimeinen näytös oli lopuillaan Ulkona satoi Pisarat iskeytyivät jalkakäytävään kui…
KirjallisuusVastattu 19v

RAKKAUDEN AALTOJA

♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥~~♥ Merenrannalla - tällä suurella kivellä aikojen muovaamalla - istun Tuulee - Sitä suolaista merientuulta Siellä rannalla - Laskitko kätesi veteen Teitkö minulle lahjaksi pieniä aaltoja - Jalkojani hyv…
RakkausrunotVastattu 19v

ELÄMÄN VÄRIT

♥oOOo♥oOOo♥oOOo♥oOOo♥oOOo♥ Hei - minä olen Murukulta En ole maassa Enkä ole kuussa Olen jossain siltä väliltä Loikin pilveltä toiselle Vaaleanpunainen - sininen - keltainen Värit vaihtuu - ikävät haihtuu Kuka se sanoo m…
RakkausrunotVastattu 19v

UUSI PÄIVÄ

♥ ~~o~~o~~O~~o~~o~~ ♥ Joka aamu kun herään ovi eiliseen on sulkeutunut Ikuisesti On vain tuleva - tuntemattomuus Auringon laskiessa päivä käy ovelle ja katsoo minua silmiin Muista minut nyt - Unohda minut huomenna Niin …
RakkausrunotVastattu 19v

RAKKAUS

:::::::: Kysymykseen on vain yksi vastaus Kaikki on kirjoitettu valolla Vain hyvyys tietää tien Lukkokin aukeaa vain oikealla avaimella - Avain - Se on sinun kädessäsi Ainoa tie - ainoa suunta - Kuinka silloin voisi ere…
RakkausrunotVastattu 19v

KESÄAAMU

♥ O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O ♥ Yöllä on satanut Nurmella elämänpisaroita Pihan kukat nostaa unisia kukintoja Päivän lämpö jo ihollani Kevyt pyrähdys kivelle Västäräkin touhukas katse - Kaukaa kuuluu leivosen liverr…
RakkausrunotVastattu 19v

TAHTOMME

♥¤♥¤♥¤♥¤♥¤ ♥ ¤♥¤♥¤♥¤♥¤♥ Murtuuko tahtomme - Hiekaksi Aavikkotuulten armoille Jotain kaunista - Kangastukseksi Vai lujaa lujempi granitti - Sekin olla voisi - Se tahto - Sinun ja minun - Rakastaa - ♥¤♥¤♥¤♥¤♥¤ ♥ ¤♥¤♥¤♥¤♥¤♥
RakkausrunotVastattu 19v

YÖN LINNUT

♥ Oo*oO ♥ Oo*oO ♥ Oo*oO ♥ Yön linnut - siipenne levittäkää Tuokaa varjot ja pimeys - Suojatkaa sisintäin Aamun auringolta suljen silmäni - se paljastaa liikaa Enkä halua särkeä vielä sydäntäin Yön linnut - Pieni hetkiki…
RakkausrunotVastattu 19v

VAPAA

♥♥ -♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥-♥- ♥♥ Kuinka ihoa polttikaan Ylös vuorille Tartuin nauraen onneen Sormet hiuksissa Juoden juhlaa - jumalten lahjoittamaa Paljain jaloin kalliolla Tahto pysyä - Kiinnittyä Olla jonkun ja omistaa Pääst…
RakkausrunotVastattu 19v

TUNSITKO SUUDELMAA

♥?*?*?*?*?*?*?*?*?*?*?♥ Kenelle unissasi huokaat Kuka untasi vartio Kenen nimeä uniin hellästi kuiskaat Kuka hymyn yöksi huulillesi tuo Ketä kätesi yössä etsii Kenet lempeästi unessa syliisi painat Kuka sinut saa - raka…
RakkausrunotVastattu 19v

ODOTATKO

♥:(o)¤(o)¤(o)¤(o)¤(o)¤(o):♥ Anna minulle aikaa En tiedä oleko minun - mutta sen tiedän että sydämeni on matkannut jo puoliväliin sinua Minulla on tuuli kädessäni Onko ikkunasi auki Odotatko viereesi - ~ Minua ~ ♥:(o)¤(o…
RakkausrunotVastattu 19v

~~ YÖ ~~

♥ o*o*o*o*o*o*o*o*o ♥ Helteinen yö Vain kevyt puhallus ihollani Kosketus Minä aaltoilen käsivarsillasi Aamu nousee Hiljaisuus kaikkialla ♥ o*o*o*o*o*o*o*o*o ♥