RunotVastattu 16v

~~``YÖ´´~~

♥•¤0¤•♥♥•¤0¤•♥ Suljetut ovet avautuu Huulet värähtää Hetki huumaa Vaikeroi Yö hengittää Aamu Ajanverho heilahtaa Saapuu uni Yöllä syntyneet hymyt nukahtaa On hiljaista ♥•¤0¤•♥♥•¤0¤•♥ http://www.youtube.com/watch?v=oqTq8…
RunotVastattu 16v

¤``IHMEIDEN ETSIJÄ´´¤

♥o⌂o⌂o⌂o⌂o⌂o``♥♥´´o⌂o⌂o⌂o⌂o⌂o♥ Minusta tuli ihmeiden etsijä Yöllä syntynyt yökyöpeli Ikuinen saippuakuplien ihailija ja haavekuvien ottaja Minusta tuli timanttien löytäjä ja niitten hukkaaja Minusta tuli kyynelten kerää…
RunotVastattu 16v

¤¤SIENITALON PORTAILLA¤¤

♥○○0○○-¤--¤-○○0○○♥ Sattumako kuljetti - Ajatuksissasi harhauduit ja minut kohtasit Katselit kuin olisin ollut satumetsän olento sienitalon portailla Ja minä tiesin - Et ole tästä maailmasta Et tästä missä minä elän Ja s…
RunotVastattu 16v

``**PÄIVÄ NOUSEE**´´

♥ ••¤0¤••*¤*o*♥♥*o*¤*••¤0¤•• ♥ Päivä nousee On aamun sininenhetki Ja vaikka tämä tuokio on ohimenevää Vaikka se on harhaa - Se on kaunis Se pysäyttää Se ottaa kädestä kiinni ja pyytää seurakseen Enkä minä voi kieltäytyä…
RunotVastattu 16v

*::KUIN KOSKETUS JA KUISKAUS::*

♥ •~~• :■:o:■: •~~•..:~♥♥~:..•~~• :■:o:■: •~~• ♥ Missä kuljenkaan askeleeni häviää lukuisiin muihin askeleihin ja ajattelen - Entä jos eksymme toisistamme Sinä hymyilet ja minä juoksen metsässä tarttuen hiuksista ikioks…
RunotVastattu 16v

~NUKKUVA SYDÄN~

♥¤o¤o¤o¤o¤o¤♥¤o¤o¤o¤o¤o¤♥¤o¤o¤o¤o¤o¤♥ Umpeen tuiskunneet hiljaiset tiet Tuuliviirin musta kukko on ruostunut paikoilleen ja koiran haukunta sekin on lakannut kuulumasta Vain täyteläinen voimakas tuuli kiertelee marjapen…
RunotVastattu 14v

,:,´´NYT``,:,

♥!♥!♥!♥!♥!♥!♥ Juuri nyt - Haluaisin kuulla äänesi Se olisi kuin sateenropina viikunapuun lehdille ♥!♥!♥!♥!♥!♥!♥ http://www.huuma.fi/images/pisara.jpg
RunotVastattu 16v

--}-¤ KADOTETTU ¤-{--

♥•=o=•=╬=o=╬o╬•o♥♥o•╬o╬=o=╬=•=o=•♥ Jos minä kulkisin niin kuin etsijän tulisi kulkea Kuin ihminen joka olisi vain yksin maailmassa - Vailla vertaistaan Tulisitko minua vastaan Kohtaisinko juuri sinut Pitäisikö minun kul…
RunotVastattu 16v

*RAKKAUS JUODAAN KÄMMENELTÄ*

♥~o•o((◙))0((o◙:♥:◙:♥:◙o))0((◙))o•o~♥ ´~ Rakkaani ~ Sinulla on kruunu valtikka ja miekka ja minä kohtaan sinut polvillani ~ Rakkaani ~ Minä puen sinut kaipaaviin katseisiin niin ettet kylmää tunne ja että veresi virtaa …
RunotVastattu 16v

¨´´¨NE PELKÄÄVÄT¨``¨

♥•¿¿ •¿¿ •¿¿ ♥¿¿ •¿¿ •¿¿•♥•♥•¿¿ •¿¿ •¿¿♥ ¿¿ •¿¿ •¿¿•♥ Ne pelkäävät Ei - Eivät ne pelkää myrkkykäärmeen myrkkyä Eivät ruoskan jälkiä pelkää Eivät kylmiä kivisiä lattioita Eivät katakombien mustia silmiä Ne pelkää koskett…
RunotVastattu 16v

o}}~KAIKKI ON TÄRKEÄÄ~{{o

♥*┴o*┴*o┴*♥*o┴o*♥*┴o*┴*o┴*♥ Kädet kiertyy hartiat vapisee Ilmat kylmentyneet talvi luonnettaan näyttelee Silmäripset toisiinsa liimautuneet Niitten takana silmät kaiken näkee Edessä tie aivan kuin päättynyt Jalat liikku…
RunotVastattu 16v

~~¤''PAAHDETTUJA MATELEITA''¤~~

♥♫♪♥♪♫♥♫♪♥♪♫♥♫♪♥♪♫♥♫♪♥♪♫♥♫♪♥ Illan ja yön suudelma Oranssia ja mustaa Keskiyön hetket ~ Mi amor ~ Ne hiipivät pehmeillä tassuillaan Kuin kissat - Maukuvat Kehräävät Saalistavat Muranon-pitsi hyväilee lattiaa Liehuvat he…
RunotVastattu 16v

-*-Ei pyydä ~ Ei vaadi-*-

♥•~o~•o•~o~•o0o•~o~•o•~o~•♥ Annan panhuilun soida Hiljaa - Hiljaa se soi ~ Rakkaani ~ Pidä ikkunaasi auki Yöllä - Kun taivas on pilvetön Kun olet levoton Ja kun olet varma että se oli ikävä joka sinun kasvojasi kosketti…
RunotVastattu 16v

..::´´*TOIVO*``::..

♥~~◄•o¤``*♥♥*´´¤o•►~~♥ Minun toivoni kalliolta hyppää Ajattelematta hetkeäkään Luottaa rohkeana tyrskyihin valkeisiin Siihen ihanaan syliin - pitsiseen vaahtoavaan Miten onkaan se varma Miten luottavainen Elämän puristu…
RunotVastattu 16v

````*TONTUN TOIVE*´´´´

♥♥*´´¤``*♥♥*´´¤``**♥♥**´´¤``*♥♥*´´¤``*♥♥ Tonttukin tarkana kuuntelee Kun Enkeli linnulle lukee Kaunista tarinaa Joulurauhaa mi julistaa Katsoo Tonttu ylös taivaalle Tähtien laitumille Näin sydämessä ajatus Pienen Tontun…
RunotVastattu 16v

``*ÄLÄ RAKASTU*´´

♥ ÏÏ ♥ ÏÏ ♥ ÏÏ ♥ ÏÏ ♥ Ï♥♥Ï ♥ ÏÏ ♥ ÏÏ ♥ ÏÏ ♥ ÏÏ ♥ Älä rakastu tuuleen puiden oksilla Se lentää kuitenkin pois, kauas katoaa vuorilla Älä rakastu aurinkoon taivaalla Se loistaa päivän vaan, vajoaa aina horisontin taa Älä …
RunotVastattu 16v

¨¨*MINÄ ITE*¨¨

♥ --::*:o0o:*:--:*:o0o:*:--:*:oo•0•oo:*:--:*:o0o:*:--:*:o0o:*::-- ♥ Aina kun kuvittelee olevansa valmis onkin vain tyhjä kuori Jatkuvat tuhkaksi palamiset ja tuhkasta nousemiset väsyttää minua En halua nousta enää yhtää…
RunotVastattu 16v

*¨¨EI KAI SITTEN MUUTA¨¨*

♥o◙◙o♥o◙◙oo♥oo◙◙o♥o◙◙o♥ Ja minä toivoin että kuulisit askeleeni Toivoa täynnä olevat korkojeni äänet Äänet jotka kadun pinnasta kevyen soinnin saivat Mutta - Minne katosit Pimeyteen haihduit - Vai - pakenit Seison yksin…
RunotVastattu 16v

¨¨*KUINKA PALJON...¨¨*

♥OoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoO♥ Petron rakkaus näkyi rystysissä Rikkinäisissä veren tahrimissa uurteissa Se näkyi piiskan nahkaisessa kädensijassa Hänen rakkautensa oli jättänyt jälleen ikuiset jäljet Ma…
RunotVastattu 16v

**¤--TAIVAALLISTA--¤**

♥••o{{{○○○••*********••○○○○}}}o••♥ Keskiyö - Sininen auringonvalo hangilla Kaakossa Orioninvyö Mintaka, Alnilam Alnitak Kolme kuningasta Aamun sarastaessa Saturnuksen tuikkiva vilkutus Viikonlopuksi hitaita tähdenlentoj…