RakkausrunotVastattu 19v

YHDESSÄ

¤:¤:¤:¤:¤:¤:¤:¤:¤:¤ Näin minä ajattelen Että kulkisimme yhdessä eteenpäin Askel askeleessa Käsi kädessä Rinnakkain Tässä nyt ja ikuisesti Varmoin jaloin Sormissamme ikuinen lukko ¤:¤:¤:¤:¤:¤:¤:¤:¤:¤
RakkausrunotVastattu 19v

LUVATTA KOSKETIT

OoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoO Luvatta kosketit Sieluani soitit kuin kesätuuli puiden lehtiä valkosessa yössä Kuinka voisin pysäyttää säveltä - hiljaisuudessa syntyvää Lauluksi muuttuvaa Hiljaa hyräiltäväksi huulillen tulit …
RakkausrunotVastattu 19v

JUURI NYT

♥¤:¤:¤:¤:¤:¤:¤:¤:¤:¤:¤:¤:¤:¤♥ Sinä sait sydämeni kaipaamaan sait silmiini kyyneleet Sanat - en löydä niitä olet niin paljon Juuri nyt - Kaipaatko Tässä aamussa Aurinko nousee ja laskee ja minä mietin - miksi minä Piilou…
RakkausrunotVastattu 19v

LÖYSIN SEN

♥o♥o♥o♥o♥o♥o♥o♥o♥o♥ Hiivi vierelleni Kutita unestani Hyväile sormellasi Kuiskaa rakastavasi Puhalla iholleni Leiki hiuksillani Kerro kaipaavasi Luo auringo huoneeseeni Tuo elämä vierelleni Rakkautta vaan Juuri sitä oike…
RakkausrunotVastattu 19v

POISTUN

O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O Katsoin sinua silmiin ja ymmärsin että olit jo poissa Ja se kaikki kultapöly lensi tuulessa - pois minusta Ja minä itkin sen suuren kuusen takana Varjossa ei pisarat loista valoa vaan mustana…
RakkausrunotVastattu 19v

LENTÄVIÄ MAAPALLOJA

OoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoO Minä puhallan saippuakuplia Isoja ja pieniä Sateenkaarenvärisiä maapalloja Tuulen kieputeltavaksi Kissan ihmeteltäväksi Lapsen nauru - Ajatus sinusta Miten onnellinen olenkaan OoOoOoOoOoOoOoOoOoO…
RakkausrunotVastattu 19v

OLET VIINI

Kevytmielisyys välkkyy viini pehmeällä pinnalla Hymyilevät huulet Kutsuva katse - ohi kristallin Pisaroita Kuin aavistus Hellä kielenpää Viini katseessa palaa Malttamaton Vastustaa ei voi Taipuu Elämäni - sinua janoan
RakkausrunotVastattu 19v

RAKKAUDEN PUU

@-)-- ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ --(-@ Syreenipuun oksille minä ripustan punaisia ruusunkukkia Pieniä hopeisia tiukuja helisemään tuulessa Auringosa välkkyviä peilipalloja Keltaisia narsisseja ja sinisiä vuokkoja Kultasia tähtiä ja…
RakkausrunotVastattu 19v

KULTAISET NAUHAT

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Minun huuliani polttaa kaikki kauniit sanomattomat sanat Tämä yö sai sydämeni sykkimään Se sai rakkauteni juoksemaan Sinua kohti - Sinua vastaan Rakkauden kultaiset nauhat taikana välillämme k…
RakkausrunotVastattu 19v

SYDÄMENI AAMU

O¤O¤O¤O¤O¤O¤O¤O¤O¤O On olemassa länsituuli Sydämeeni puhaltava Tuoksuvat omenan- ja kirsikankukkien terälehdet Ilmassa toivoa - Elämää herättävää Aamu ja paratiisilinnut Huulillani nektariini Palanen onnea Sinä jäit O¤O…
RakkausrunotVastattu 19v

YÖN PILVIÄ

O~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~O Yö on pilviä täynnä Silmäni rukoilevat unta Miten minä jouduin tähän tilanteeseen Syntymättömät kyyneleet polttaa Eletty katsoo syvälle sisimpään Miksi ihminen pitää aina rikkoa Jos sitä ei tee …
RakkausrunotVastattu 19v

KOHTAAMINEN

O:O:O:O:O:O:O:O:O:O:O Musta valo Kasvoi pisteestä Ylitti aistit Vaihtoi väriä - Sininen - Purppura Naulitsi paikoilleen Kuiskasi painoja jalkoihin - Älä juokse Valkoinen - Kirkas Sokaisee Pudota Lakata olemasta ~ Syntyä…
RakkausrunotVastattu 19v

HELLYYDELLÄ

¤:¤:¤:¤:¤:¤:¤:¤:¤:¤:¤:¤:¤ Katseesi on täynnä kauniita tarinoita Hellät kätesi tarjoavat matkaa - ikuisiin muistoihin Kultaisella virralla - Lupaus minulle Minä otan sen vastaan Painat sen ihooni ~ Sinä olet minun ¤:¤:¤:…
RakkausrunotVastattu 19v

PISARA MERESSÄ

[o][o][o][o][o][o][o][o][o] Näkymätöntä - Äänetöntä - Ei voi seurata Jos ei ole osa kantajan sydäntä - Hävitä - Mereen pudonnut pisara ~ Kädessäsi vain vettä Nosta huulille ~ Eihän sitä koskaan tiedä [o][o][o][o][o][o][…
RakkausrunotVastattu 19v

LYÖTYNÄ

o¤o¤o¤o¤o¤o¤o¤o¤o¤o¤o¤o¤o Sinäkö tuulena kuljit sieluni herättää tahdoit Ikävänä huomiota huusit otit käyttöön kaipuun lait Muisto viilteeli haavoille hennon miksi lyötyä vielä löi Miksi murskasi tunteen herkän kipu pis…
RakkausrunotVastattu 19v

SINÄ VOISIT SE OLLA

♥X X X X X X X X X X♥ Sinä voisit se olla se oikea mulle Tässä tanssissa jolle ei loppua sois Ei tähtiä taivaalla silmissäin vain Etkö tahtosi tulla olla luonani ain Sydän tuudittaa tahdon tietää rakkauden lain Kuiskaa …
RakkausrunotVastattu 19v

SÄRKYNYT

************************** Silja kulki paljain jaloin hiekkatietä ja hyräili Ojanpientareen kukkia ja heiniä hennoissa sormissaan Höppänä, - sanoivat ihmiset Vanha-Eeva silitti aina ohi mennessään Siljan kultaisia hiuks…
RakkausrunotVastattu 19v

TOINEN VAIHTOEHTO

§.§.§.§.§.§.§.§.§.§.§.§.§.§.§.§ Ei se ollut sellainen, jonka kanssa mennään naimisiin Ei sellainen, joka kanssa lapsia tehdään Ei sellainenkaan, että sunnuntailounaalle vietäisiin Eikä sellainen, joka suvulle esiteltäis…
RakkausrunotVastattu 19v

MENETETTY

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ !=!=!=!=!=!=!=!=!=!=!=!=!=!=!=! ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Jonakin päivänä sinä tulet vastaan ja minä kysyn 'kuka sinä olet' Eikä minun silmäni näe sinua eikä sydämeni tunne Ja sinä - vieras …
RakkausrunotVastattu 19v

MENE

O>O>O>O>O>O>O>O>O>O>O>O o