RunotVastattu 16v

()¤¤o...ON ERI ASIA...o¤¤()

♥•-•○()○•-•○0○•○○¤()¤¤()¤¤¤()¤¤()¤○○•○0○•-•○()○•-•♥ Miten tämän kaaoksen keskellä kuulisi lintujen kutsuvaa laulua Miten saada ne suihkulähteitten solinat ja pehmeät tuulet tuntumaan kun elämä puskee päälle Nostaa kaulu…
RunotVastattu 16v

..o*ALKULÄHTEELLE*o..

♥♥*♥○o0*♥♥*0o○♥♥*○•♥♥•○*♥♥○o0*♥♥*0o○♥*♥♥ ~ Rakkaani ~ Tässä aamussa - Annathan minun tulla ja istua ajatuksiesi alkulähteelle Siihen aavistukseen Siihen unenomaiseen ensimmäiseen tietoiseen hetkeesi Värähdykseen silmälu…
RunotVastattu 16v

oo:))ETEENPÄIN((:oo

♥ ↓↓ ↓↓ ↓↓ ↓♥♥↓ ↓↓ ↓↓ ↓↓ ♥ Hymähdän - Tuuli kääntyy Irrottaa muutaman kyyneleen Ehkä sulkee silmät Mutta aika ei palaa taaksepäin Näin se menee - - Minäkin - ♥ ↓↓ ↓↓ ↓↓ ↓♥♥↓ ↓↓ ↓↓ ↓↓ ♥ http://www.youtube.com/watch?v=uGM…
RunotVastattu 16v

~o~ AALTOJEN LIIKE ~o~

♥ •{{{ ♥ {{{ ♥ {{{ -•○♥♥○•- }}} ♥ }}} ♥ }}}• ♥ Etkö tyytynyt näihin sydämeni hiljaisiin aaltoihin Voimakkaisiin ja tosiin Niihin aaltoihin jotka väsymättä hyväilee rantaa Niihin aaltoihin jotka pyöristävät viiltävät kiv…
RunotVastattu 16v

}¤REPUSTA LÖYDETTYĤ{

♥ -::-•-::-\/•¤•\/-::- ○•o0○0o•○ -::-\/•¤•\/-::-•-::-♥ Anna usvan laskeutua taistelukentille ja anna sen viimein haihtua - viedä huudot mennessään Ja kävele uuteen päivään Sillä sinun askeleestasi lähtee rauha kulkemaan…
RunotVastattu 15v

,.,.,AJATUS,.,.,

♥*ºººº*♥0º`*º*´º0♥*ºººº*♥ Minun ajatus - suovillan pehmoinen ~ Sinusta ~ Minun rakkaani ~ Sinusta ♥*ºººº*♥0º`*º*´º0♥*ºººº*♥ http://www.youtube.com/watch?v=KrdbTrbjkP8&feature=related
RunotVastattu 16v

*¨LEPOPÄIVÄN RATOKSI¨*

♥*◘○◘♥♥◘○◘*○O○*◘○◘♥♥◘○◘*♥ Kaunista valo uuteen uskoa Askeleet kevyet ei tarvitse puskea Antaa tuulen koskettaa selkää Elämä ottaa kädestä kiinni en pelkää Vuoretkin siirtyy sillaksi piirtyy Hetkiä onnen elää näin voinen…
RunotVastattu 16v

``*KURKIEN MATKA*´´

♥ >< ♥ http://personal.inet.fi/yhdistys/keskikymenluonto/kurjet.jpg

~*~MÖRKÖJEN KARKOITUS~*~

♥oOo♥oOo♥oOo♥oOo♥oOo♥oOo♥oOo♥ ~ Rakkaani ~ Älä anna minkään mörön hiipiä hyvänmielen ovelle älä kuuntele sitä koputusta Vaivaista - vaivaista ja pyytävää ja pyytävää valitusta älä sisään päästä ~ Rakkaani ~ Sulje sen ka…
RunotVastattu 16v

*--SYKSY - JA - SYKSY--*

♥ ♠♠ ♠♠ ♠♠ ♠♠ ♠ •)) ♥♥ ((• ♠ ♠♠ ♠♠ ♠♠ ♠♠ ♥ Eihän ne voi sitä ymmärtää Askeleitten raskautta Vuosikymmenet jalkapohjissa Koukistuneissa varpaissa ja parkkiintuneissa kantapäässä Ne ei kuule vaahteranlehtien kahinaa niin …
RakkausrunotVastattu 16v

Ooo* KYSYMYKSIÄ *ooO

♥◄•►.o.´´*♥♥*``.o.◄•►♥ Minne olet piilottanut ikäväsi Minne Missä kaunis kaipuusi nukkuu Missä Piilotitko ne kulkurin taskuun Sinnekö laitoit ~ Rakkaani ~ Katsotko talvisena iltana ulos niin kuin sinulta puuttuisi jotai…
RunotVastattu 16v

‘AUTIOTALO’

¤-------------------------------------------------¤ Joka paikka haisi kuin homeiset leirintäalueen lattiat Ylhäällä nurkissa roikkuivat rikkinäiset ja tomuiset lukin seitit ja seinillä, kuin kuivat roskat, pitkäkoipiset…
RakkausrunotVastattu 16v

¨¨*RAKASTA MINUA AAMUSSA*¨¨

¨¨*RAKASTA MINUA AAMUSSA*¨¨ ♥ -☼☼-::¤::*``♥♥´´*::¤::-☼☼- ♥ Minä lepään onnellisena kuin peukalon kokoinen keiju huumaavan unikon sylissä Paahteisen päivän ensi säteissä pieni ja onnellinen hetki Tuuliko keinuttaa - Sekö…
RakkausrunotVastattu 16v

**´´¤ RAKKAUDEN VOIMA ¤``**

♥•¤¤**¤¤**¤¤**¤•oOo•¤**¤¤**¤¤**¤¤**¤¤•♥ Kylmä yö peitti viitallaan laaksot ja kauniin maan Ei kasvanut mikään nukkui vaan Kylmääkin kylmempi tuuli puristi kaiken jäädytti Syke elämän pakeni kunnes kuitenkin Valo hento y…
RunotVastattu 15v

()´OMENA JA APRIKOOSI`()

♥ ○○•[oO]♥[Oo] *\♥♥/* [oO]♥[Oo]•○○ ♥ Omena maahan putoaa aprikoosia naurattaa ‘Ei toista saa pilkata’ omena koittaa torua Aprikoosia nolottaa koittaa kovasti paikata ‘Suloinen olet omena kaikkien rakastama Koitin vain m…
RakkausrunotVastattu 16v

:*:KUMPA NÄKISIT..:*:

♥ ○¤¤¤○○•○○¤¤¤*O○O○O*¤¤¤○○•○○¤¤¤○ ♥ Jokainen kyynel kantaa surua jokaisessa kyyneleessä pala suurta rakkautta Kumpa keräisit kaikki pisarat sydämeni ikävästä valuvat Kokoaisit uudelleen palat minun rakkauden Kuuntelisit…
RakkausrunotVastattu 16v

¤RAKKAUDEN VAHVAT SIIVET¤

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ oOo ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ~~Vedenhaltia anto värin silmiin ~~Korppi antoi mustaa hiuksiin ~~Keijut keveyttä antoi mieleen ~~ja kauniin hymyn suupieleen ~~Enkeli kosketti kerran kehdossa pientä lasta ~~tästä tule…
RakkausrunotVastattu 16v

¤´*ENSIMMÄISENÄ AAMUNA*`¤

♥↕:•:↕:◘:↕:•:↕:◘:↕:•:↕:◘:↕:•:↕♥ Kuuntele länsituulen tuloa kaukaisilta vuorilta Sinä ensimmäisenä aamuna kun herää uusi maa Seuraa kotkan lentoa kaunista ja uljasta Anna käden koskettaa vettä puhtaan kirkasta Näin täytt…
RakkausrunotVastattu 16v

-¤-AINA ~~ LÖYDETTÄVISSÄ-¤-

♥◄♫►♫◄♫►♥♥◄♫►◄♫►♥ Kaksin käsin rouhaistu - Sormien välistä putoilee viljasäkistä tuoksuvat jyvät Jääkylmä kaivovesi täydessä sankossa välkkyy Iholla pisarat - herättää saa haukkomaan henkeä Rakkaus sydämen uumenissa Kos…
RakkausrunotVastattu 17v

¨*¨UNISTA KAUNEIN¨*¨

♥○◘◘◘◘O○♥♥○O◘◘◘◘○♥ Se tuli kuin aamu uuteen päivään - Lempeästi Lupasiko jäädä - - Kuunsäteen verran viipyi mutta oli unista kaunein Aamu ja yö ~ Siinä kaikki ♥○◘◘◘◘O○♥♥○O◘◘◘◘○♥