RakkausrunotVastattu 20v

KATSE

Aurinkokaan ei lämmitä niin kuin katseesi syksyisessä kynttilänvalossa Tumma syvyys Hukkua pelkoa tuntematta Otat minut vastaan - syliisi Tässä on hyvä Nähdä seuraavaan hetkeen Nähdä huomiseen
KirjallisuusVastattu 20v

OLET NIIN PALJON

Mietin mitä kaunista sanoa tuosta runosta joka on minun näytölläni Kun silmäni alkavat nähdä siinä sinistä taivasta pilvineen Rakastuneen parin Sen lämpimän suudelman minkä voi antaa vain syksyllä lehtien peittäessä pih…
RakkausrunotVastattu 20v

VOI HUOKAUS!

Voi, ei! Yllätin itseni huokailemasta Käsi poskella hymyilemästä Rakentelemassa pilvilinnoja suuri ja kauniita Vaaleanpunaisia ruusuja - tuoksuvia Huulia pehmeitä - suutelevia Ah! Huokaus uusi Pitkä kuin kiinanmuuri Nii…
RakkausrunotVastattu 16v

KULTA PIENI

Risainen villatakki sekä kengät kuluneet Voi Mariija pieni Yksin istut portailla,kylmillä Likaiset juovat kyynelten - Hiljainen yksinäisyys Voi Mariija pieni Sormesi pienet kylmät nyrkkiin puristuneet Yö saapuu Mariija …
RakkausrunotVastattu 20v

RAKASTAVAISET

Puisto ja kaksi rakastavaista Koivuja ja paljaita oksia Punaisia ja keltaisia lehtiä Talven ensihenkäys ja rakkaan lämmin syli
RakkausrunotVastattu 20v

RAKASTAA..EI RAKASTA..

Löysin vielä yhden päivänkakkaran. Sormet nyppii terälehtiä kuin lapsena. Rakastaa...ei rakasta... Jäljellä on vielä - viimeinen lehti..
RakkausrunotVastattu 20v

NIINKÖ SE OLI

Mustat reunat taulussani Kirkastaa maalauksen Se hyökkää silmille Kirkuu korville; Mitäs uskoit Ei kaikki ole uskollisia Pettureita hyväksikäyttäjiä riittää Särjit taas sydämmesi - houkka Montako kertaa sinua pitää lyöd…
RakkausrunotVastattu 20v

HALOO PUUPÄÄ !

Olet käpertynyt omiin pieniin ongelmiisi Niihin suloisiin ihaniin pikku hankaluuksiin Kannat kaikkia söpöjä vaikeuksiasi sylissäsi Jokaiselle vastaantulijalle näyttelet ja huokailet elämäsi kurjuutta Voi kurjuuksien kur…
RakkausrunotVastattu 19v

TÄHÄN HETKEEN

Sormet näppäimillä ajatus sanoina. Pienien hellien hetkien helminauhaa. Ihmiseltä ihmiselle Silmiesi eteen - Tähän hetkeen tiedoksi sinulle Täällä minä olen rakkauteni kanssa jonka klikkaan nyt sinne
RakkausrunotVastattu 20v

RAKKAUDEN KUKKA

Minä maalaan lootuksen kukkia uudelleen ja uudelleen Taulu toisensa perään huutavain sormin, värein niin että huone täyttyy ääriään myöten Silmin suljetuin tunnen niitten tuoksun - Kyyneleeni saa ne kukkimaan.
RakkausrunotVastattu 20v

JÄÄTYNEET KRISTALLIT

Sinun jäiset huulesi odottavat jäähyväissuudelmaa Sisälläni hyinen pohjoistuuli Poskillani jäätyneet kristallit - Sinä sovit tähän hetkeen hyvin
RakkausrunotVastattu 20v

ELÄMÄSI NAINEN

Et sinä etsinyt etsinyt elämäsi naista. Etsit elämäsi naista siihen hetkeen. Minä se en ollut. Olin sinun elämäsi nainen.
RakkausrunotVastattu 20v

TUNTEIDEN SALPA

Yhtä äkkiä minulla ei tullutkaan sanoja sinulle Sydämmen kohdalla salpa oli kiinni - lukossa Sieltä olisi halunnut tulla hellyyden ja ikävän tunteita - sanoja Vyöryen olisi tullut Kuitenkin totuuden edessä tahdonkin on …
RakkausrunotVastattu 20v

KULTAISTA TULTA

Rinnassa liikahti, kuin jokin olisi mennyt paikoilleen. Sen ohikiitävän hetken, mikä olisi voinut salaa hukkua, sydän ottikin vastaan. Jostain kaukaa tullutta - Ikuisuutta Kultaista tulta Hetkiä elettäväksi, tunteita tu…
RakkausrunotVastattu 20v

PIENI PYYNTÖ

Minun pehmeä sormenpääni hellästi koskettaa huuliasi, kosteaa kieltäsi. Kulta - mitä jos rakastaisit minua - nyt!
RakkausrunotVastattu 20v

UUSI YRITYS

Kahvi jäähtyi.. kynttilä sammui.. hyvin uni maistuu kirja vieressä. Liian aikaisin heräsin. Tuuli vihmoo - sataa vieläkin Keitän kahvin.. sytytän kynttilän.. otan kirjan käteeni.. Mihinkäs minä jäinkään?.. (ZZZZzzzzz...…
RakkausrunotVastattu 20v

KIVI

Ikävä suurena kivenä sylissäni. Tyhjät käteni haparoivat loputonta tyhjyyttä. Pääni ei tavoita sinun lämmintä rintaasi. Kylmä sade valuu loputtomana nauhana sen suuren kiven päälle, mutta ei paina sitä virtojen alle. Mi…
RakkausrunotVastattu 20v

EN AJATTELE SINUA..

Minä istun tähän ja odotan että sinä tulet järkiisi. Avaan laukkuni ja poimin sielta kirjan jota luen, enkä ajattele sinua olenkaan. Tulet sitten kun tulet - Mutta älä anna minun odottaa, ensimmäistä sivua pitemmälle - …
RakkausrunotVastattu 20v

IHO MUISTAA

Sinun sormenpääsi saa aistini nousemaan iholleni. Ahnaille huulillesi alttiiksi. Syöt, otat mitä haluat. Juuri niin kuin tekee halu, joka on löytänyt omansa. Turhaa kysyä aamulla kannattiko. Iho muistaa.
RakkausrunotVastattu 20v

SANOITTA SANOA

Puuteripilvet taivaallani. Leppoisa tuuli poppelipuiden lehdillä. Mitä kuiskit tuuli minulle Salaisuuksia kertoilet Olet kuin uni - salaperäinen Kosketat mutta et kerro. Tunnetta suurta ei sanota, se tunnetaan. Senkö sa…