RunotVastattu 15v

"SYLILLINEN POLTTOPUITA"

♥°°♥♥°°♥♥°°♥♥°°♥♥°°♥♥°°♥♥°°♥♥°°♥♥°°♥ Sylillinen polttopuita kuivia kuin kasa aavikonluita Höyry padanpinnasta en myisi tätä hetkeä mistään hinnasta Tuohen tuoksu nenässä liekit rakastaa puita tulipesässä Kuuma hehku hii…
RunotVastattu 16v

~~’’..AALTOJA..~~’’..

♥•♫~~¤~*•o0♥♥0o•*~¤~~♫•♥ Minä tulin tänne aurinkoiselle rannalle tuntemaan kesän hyvästit Tuntemaan alkusyksyn vilpoisat tuulet Istumaan tälle suurelle kivelle lähelle hidastuvia laineita Ajatellen - Ehkä - haluat jutel…
RunotVastattu 16v

*~~SILMÄRIPSILLÄ UTUA~~*

♥•*•♥•*•♥•*•♥•*•``*♥♥*´´•*•♥•*•♥•*•♥•*•♥ Unelmien poutapilvet Kauniit ja hauraat Alati kulkevat sinisellä taivaalla Kaikki on juhlaa marmoripatsaista vapautuneille sieluille lipuessaan täysikuun hohteeseen Pieni tanssi …
RunotVastattu 16v

´´"ILTAHÄMÄRÄ"``

♥••``:•:´´:•:``:•:´´:••♥♥••:``:•:´´:•:``:•:´´••♥ Hänen olisi pitänyt käydä täällä Kulkea tätä tietä Koskettaa tätä kiviaitaa Hänen olisi pitänyt hypätä ojan yli - ja nähdä kissankellot ja apilat Hän olisi nähnyt murretu…
RunotVastattu 16v

´´:``MYRSKY RAIVOAA´´:``

♥ººoººoººoººoººoºº♥♥ººoººoººoººoººoºº♥ Puut taivaita koskettaa pian maahan kumartaa Pääsky kauas kaartaa horisontin taa - Katoaa Sataa kaatamalla mutta hukkua voi vain suudelmasta Salama lyö ja maa vavahtaa Korvissa koh…
RunotVastattu 16v

~~HELPOSTI~~

♥o◘o¨♥♥¨o◘o♥ Päivät kuin poutapilvet Ja korte Ja kaisla Ja aurinko ~ Niin helposti saat silmäni ~ kyyneliin ♥o◘o¨♥♥¨o◘o♥ http://www.youtube.com/watch?v=UWz5zFF80zY
RunotVastattu 14v

*...JÄÄHÄN MINULLE...*

♥║פ­×o­­×oפ×║♥♥║­­×¤×o×oפ×║♥ Jäähän minulle ~ autiot rannat ja lukemattomat auringonlaskut Hiuksiini syksynlehdet ja harteilleni lumitähdet Jäähän minulle ~ kuunkierrot ja huuhkajan huhuilu - Öihin Jäähän minulle ~ M…
RunotVastattu 15v

~ Siellä se ~

♥¨o¨♫¨o¨♫♥♥♫¨o¨♫¨o¨♥ Sydän on asettunut lepämään Keinuvalle oksalle Tuoksuvalle Linnunlaulun viereen Hymyilemään ~ Siellä se ~ Missäs muualla ♥¨o¨♫¨o¨♫♥♥♫¨o¨♫¨o¨♥ http://www.youtube.com/watch?v=V80nSU2O24o&feature=relat…
RunotVastattu 16v

>--MIKSI PITÄISI--

♥•::::•¤•::::•¤•::::•¤•::♥♥::•¤•::::•¤•::::•¤•::::•♥ Sehän oli vain kosketus - Ihmisvilinässä Et sinä välittänyt jäädä katsomaan mikä kättäsi hipaisi Sinulle vaihtui vihreä eikä muulla ollut väliä Miksi pitäisi Ruuhkass…
RunotVastattu 16v

o-- KEVYESTI --o

♥-0¤0¤0-♥♥-0¤*0*¤0-♥♥-0¤0¤0-♥ Talitintti hyppelee oksalta oksalle Kevyesti - Kevyesti Niin se liikkuu puunrungolla varmoin ottein Ja tässä minä sitä iheilen Istun ja ihailen Minä - jolla on raskas mieli ja raskaat jalat…
RunotVastattu 16v

¤-)--PUNAISTA--(-¤

♥•¤¤~~¨~~¨~..o¤♥¤o..~¨~~¨~~¤¤ •♥ Juoman punaisen Verenmakuisen Huulille nostan Kurkkuani poltan Nostan maljan kuulle Hopeiselle hymysuulle Eloton oot sinäkin Kylmä sisus niinpä niin Juoma läikähtää Ruusun päälle jää Mon…
RunotVastattu 16v

¨¤¨VARIKOLLA¨¤¨

♥••■■■­•o♥♥o•■■■••♥ Minä istun puron vierelle ja kuuntelen sen solinaa Ei kaikki äänet riko sisintäni On yksi ääni joka korjaa kaiken ~ jo rikki menneen Se ääni on - Hiljaisuus ♥••■■■­•o♥♥o•■■■••♥ http://www.sll.fi/etel…
RunotVastattu 16v

::-)-SINÄ KOSKETAT-(-::

♥•¡¡¡¡ÏÏÏÏÏÏÏÏ¡¡¡¡▄¡¡¡¡ÏÏÏÏ•♥♥•ÏÏÏÏ¡¡¡¡▄¡¡¡¡ÏÏÏÏÏÏÏÏ¡¡¡¡•♥ Miten epävarmalta askeleet tuntuukaan Kun käännytään Kun hiljaa katsotaan Miten käsi nousee - peloissaan Usvaa peittävää kun silmät nähdä vain saa Tavoittaako s…
RunotVastattu 16v

..o0* JOTAKIN JÄI *0o..

♥ ╝♥♥╚♥╝♥♥╚♥♥╝♥♥╚♥╝♥♥╚ ♥ Minä melkein jo unohdin Kaukana heräsin - kun pakenin Pysähdyin Taaksein katsoin ja - Ymmärsin Valo loi sen esiin kuin seitin hennon ja kertoi yhteyden Palasin alkuun Löysin sen ~ Rakkauden ~ Ku…
RunotVastattu 16v

¤*''YHDESSÄ HETKESSÄ''*¤

♥~~o☼o~~♥♥~~o☼o~~♥♥~~o☼o~~♥ Kesä - kuin yhdessä hetkessä Silmut Lehdet Muuttolinnut Soidinlaulut Ja niittyjen suloista kastetta nilkkoihin asti Juosta - juosta läpi kesäisen metsän On kiire Kiire Poskilla puna keskiyöna…
RunotVastattu 16v

@-)--AAMUSSA-

♥¨¨~~.*¨¨♥♥¨¨*.~~¨¨♥ Solisevat vedet ja pehmeät tuulet Auringon lämpö koivunrungoissa ja paisuvissa silmuissa Täysi - Hiljainen aamunhetki Ja - Hymy ♥¨¨~~.*¨¨♥♥¨¨*.~~¨¨♥ http://luontokuva.org/media/kuvaajat/profiilit/65…
RunotVastattu 16v

~~// PEITTELYÄ//~~

♥◄‼►♥♥◄‼►♥♥◄‼►♥♥◄‼►♥♥◄‼►♥♥◄‼►♥ Nainen kulki ohitseni Sieraimiini tunkeutui hajuvedentuoksu Minulle tuli mieleen kirpputorit - Ahtaassa, täyteen ahdatuissa loosseissa vanhoissa muovisissa jäätelörasioissa kumollaan oleva…
RunotVastattu 16v

``+´´MINÄ YNNÄ SINÄ``+´´

♥...´´*.o.*``.♥♥.´´*.o.*``...♥ Kaksi askelta väreilevään lämpöön Kaksi askelta uuteen maailmaan Ihanaan Kaksi askelta tuntemattomaan Kaksi kosketusta Kaksi huokausta Kaksi rakkautta Kaksi yhteen sulautuu - Syntyy yksi v…
RunotVastattu 16v

*¨*¨*KAIPAAVASTI*¨*¨*

♥¤¤´´♥``¤o♥o¤´´♥``¤¤♥ ~ Rakkaani ~ Anna huuliesi kuin tuuli koskettaa Kadota ja palata Ja kuin lintu laskeutua ja kaipaavasti kaipaavaa suudella ~ Rakkaani ~ Vain yksi suudelma Anna huulieni sinulle vastata Kertoa - Rak…
RunotVastattu 16v

~~*MERENRANNALLA*~~

♥•~..¤*´´▒^•^▒``*¤..~•♥ Ahtojäät nousseet Rantaa puristaa Ei kuulu ääntäkään Ranta ei valita Kinokset rasahtelee Näkymätön muutos ympärillä hiiviskelee Kauempana ryteikkö jäähän vielä kahlittu Muutaman korren on talvi n…