RakkausrunotVastattu 19v

SYLIISI TAHTOISIN

§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§ Juuri nyt minä haluasin juosta syliisi Ilman kysymyksiä puristaisit rintaasi vasten Olisi vain yksi sydämenlyönti ja tunne ~ juuri sinua kaipasin §§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§
RakkausrunotVastattu 19v

HÖPÖ HÖPÖ !

oooooooooooooooooooooooooooooooooooo ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Tänään minä en jaksa olla totinen torvensoittaja Minusta ei kertakaikkiaan ole aikuiseksi tänään Parempi olisi että ei kukaan soittaisi Ei etenkään ku…

MINUN MATKANI

""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""" Huomasitko - epävarman askeleeni Sen sinua kohti otin Matkani aloitin Minutko vastaan otat Toisenkin askeleen Tämä matka - minusta sinuun yksin sen teen Avoimin sieluin - as…
RakkausrunotVastattu 19v

RAKKAUDETON

###################### ################### Suljettuja sieluja Pimeyden varjoja toisten läpi kulkevia Valoa kaihtavia itkuja Tyhjissä luolissa ulisemassa jotain - itsekkään tietämättä Ei varjot elä auringossa Siis mitä h…
RakkausrunotVastattu 19v

''VIERAS''

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Ikävä istuu viereesi Laskee käden kädellesi ja kertoo kuinka sinua kaipaan Hiljaa se kertoo että ilman sinua lämpimät tuulet eivät hyväile sydäntäni ~ Rakkaani ~ Pyydä…
RakkausrunotVastattu 19v

LUETTU SYDÄN

****************************** Hyllyt täynnä hämärän jälkiä Seinällä vaeltavat varjot Ikkunasta lankeavan puun lehdet suhisevat mykkinä raidallisella matolla Surun punaiset kukat kuihtuvat ruukuissaan - hiljaisuus Varka…
RakkausrunotVastattu 19v

EN TUNNE SINUA

# # # # # # # # # # # # # .:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:. Minä en tunne sinua enkä haluakkaan tuntea Jos haluat auttaa minua Tanssi kanssani Anna kuuman hengityksesi virrata kaulallani Katso minua silmiin Etkö näe - T…
RakkausrunotVastattu 19v

ÄLÄ KYSY

oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo Upota sormesi hiuksiini Voimalla vaadi Älä anna minulle tietä paeta Älä kysy - älä odota Pakoita minut vastaamaan kaikella intohimolla Sieluissamme tuli ei anna rauhaa ennen kuin kosk…
RakkausrunotVastattu 19v

SINUT TAHTOISIN

"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""" " " " " " " " " " " " " " " " " " " " " Minä tahtoisin sinut viereeni Käsieni alle silitettäväksi Silmin suljetuin hymyileväksi Tahtoisin matkustaa kasvojesi kartalla Sormella he…
RakkausrunotVastattu 19v

TUULENI - RAKKAANI

~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ Valkoisena kyyhkynä rakkaus odottaa tuulta joka nostaa kauniit siivet Lentoon - tulenpalavaa taivasta vasten Hiljainen kuiskaus oksilla - Olet lähelläni Yö on odotusta ja toivoa Lupauksia ja k…
RakkausrunotVastattu 19v

KOSKETIT

¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ Hämmennyn En tiedä mitä ajatella - Sanojesi pehmeys - kauneus Liikutat suuria tuulia Nostat perhosen - Myrskyn Tässä hetkessä - Valkoisella hiekalla Sinun kanssasi ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤
RakkausrunotVastattu 19v

LÖYDÄTKÖ

UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ Talojen ikkunoista heijastuu toisten talojen ikkunat Toiset valkoiset pilvet ja toiset siniset taivaat Auringon sokaiseva välähdys sulkee silmät ja painaa p…
RakkausrunotVastattu 19v

MARIONETTI

O = = = = = = = = = = = = = = O Ei minusta ollut sinun marionetiksi Kyllä minä yritin - niin kuin silloin alussa yritetään kun rakastaa - näkemättä Suurissa tunteissa jalat eivät kosketa maata Marjonetti vain hyppii ja …
RakkausrunotVastattu 19v

SINÄ OLET

OOOOOOOOOOOOOOOOO * * * * * * * * * * * Kuunsäteet - Lämpöinen hohde - Joko silmäsi sulki Hopeiset verhot varoen siirrän Kuiskaan huulilles; Minun elämäni * * * * * * * * * * * OOOOOOOOOOOOOOOOO
RakkausrunotVastattu 19v

SYDÄMEN OMA TANSSI

§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§ Muukalainen - sinä pyörität niin että kaikki kirkot ja museot ja sateiset kadut ovat yhtä Pidät minua että silmistäni vuotaavat vedet minä nauran ja sinä puristat minua itseäsi vasten ja to…
RakkausrunotVastattu 19v

YHDESSÄ

wwwwwwwwwwwwwwwwwwww wwwwwwwwwwwwwwwwwwww On aikaa puhua On aikaa olla hiljaa Kuunnella nuotiopuiden räsähtelyä ja tuulin huminaa muuten niin hiljaisissa - lumisissa puissa Kaikki tiivistyy tähän hetkeen Miten voisin ha…
RakkausrunotVastattu 19v

MELKEIN TUHKIMO

# # # # # # # # # # # # # # # # # # Magda ei tiennyt mikä päivä oli Kello oli lyönyt monta kertaa kaksitoista eikä hän ollut mennyt kotiinsa Asiat olivat vain seurannut toisiaan Uusi unelma - vanhaa särkynyttä Toivo oli…
RakkausrunotVastattu 19v

VIELÄ NÄHDÄÄN

öööööööööööööööööööööööööööö *********************** Rakkaus otti matkalaukkunsa käveli tienreunaan ja nosti peukalonsa ylös Aamuauringossa se näytti hyvältä Ja huusinkin sen perään; Älä tule takasin! Minä poltan tämän …
RakkausrunotVastattu 19v

MAAILMAN LAIDALTA

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Kaukana aallonmurtaja Vesi pärskyen iskee muuriin Majakan öinen silmä pyyhkii laivojen mustaa tietä Valokoset linnut ja meren lempeä kohahdus Taskut täynnä simpukanku…