RakkausrunotVastattu 18v

¨¨TAIKAYÖ¨¨

♥♥♫♪♫♫♥♥♫♪☼♪♫♥♥♫♫♪♫♥♥ ¨¨Vihreät lehdet ¨¨ja niitten tuoksu ¨¨Kielot ja ruusut ¨¨ja niitten loisto ¨¨Pihapolku niitty ja haka ¨¨sen luona oma rakas ¨¨Yötöntä yötä ¨¨käki kukkuu ¨¨Käsi kädessä kuljetaan ¨¨kukaan ei nuku ¨…
RakkausrunotVastattu 18v

TAIVAANHEVONEN

♥~○○~♥♥~○○~♥ Taivaalla pilvi Kuin villihevonen Minä makasin nurmella ja tahdoin niin sen jalon ratsun selkään Tahdoin koskettaa jaloillani sen kauniita kylkiä Lisätä vauhtia - Sinisellä taivaalla Tuulissa tuntea itseni …
RakkausrunotVastattu 18v

ÖINEN SUUDELMA

♥.•○•._0_.•♥♥•._0_.•○•.♥ Öinen sade tanssittaa niityn kukkia ja heiniä Näin - kuin salaa kissankellot pukeutuvat helmin ja timantein Ja minä nukun - Nukun ja uneen kuulen kuin huokauksen ennen suudelmaa - Huulillein - T…
RakkausrunotVastattu 18v

SYLIINI MUN

♥ ¤´☼`¤ ♥ ¤´☼`¤ ♥ ¤´☼`¤ ♥ Vaikka kesä aukoo vasta silmiään minä odotan viljan kasvavan Haluan nähdä kultaiset tähkät tuulessa Kauniina merenä keinuvan Hennosti koskettaa - Tuntea - Käteni alla silkkiä Tahdon nähdä kuink…
RakkausrunotVastattu 18v

JOSKUS...AINA

♥○•○•○•○•○•○•○•○•○•○♥ Joskus - on hyvä sana Aina - on vielä parempi Ikävä painaa siis - joskus Kun sydän puhuu - siis aina Aamukahvi ja sadepisarat - joskus Parempi olisi kanssasi - Aina Näin ajattelen - Aina joskus ♥○•…
RakkausrunotVastattu 18v

KUISKATUT SANAT

♥♥ - Nämä sanat - Tunne ne - Rakkaani - Huulillasi kuin sormenpääni Aamun utuisessa heräävässä valossa Koskettaa ja kuiskaa Vain sinä ja minä - Rakkaani - Tunnethan - huulieni hipaisun Suljetuin silmin luethan - Sanat -…
RakkausrunotVastattu 18v

TÄSSÄ KESÄAAMUSSA

♥○o○0○o○O0O○o○0○o○♥ Ja minä kysyn - Mikä talvi Kun aurinko piirtää lyhimmät varjot jos niitäkään Kun linnut eivät nuku silmäntäyttäkään Yötä ei päivästä erota Niin kuin ei voi erottaa kahta sydäntäkään Jotka toisiaan ka…
RakkausrunotVastattu 18v

HUOMENNA

♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥ Niin ne kietoo taas unten lohtuun Pienet sydämen hoitajat Kuin seireenit ne laulaa eikä minun tarvitse häveten kyyneleitäni pyyhkiä Silmiä painaa Minua niin väsyttää Huomenna - Huomenna minä hymyilen…
RakkausrunotVastattu 18v

NAPPASIN

♥¨¨"o"o"o"¨¨¤♥¤¨¨"o"o"o"¨¨♥ Katso - Minä hyppään ja nappaan sinun hymysi ilmasta Tuosta auringonsäteen vierestä Vaikka kaukaa sen lähetit Sen taivaalta tavoitin Ja sen laitan - tähän näin Viereen hymyni minun Aivan ovat…
RakkausrunotVastattu 18v

SIUNAUS JA KIROUS

♥o0♥0o0♥0o0♥0o0♥0o0♥0o0♥0o♥o0♥0o♥ Se nainen sai koko istunnon pöytäkirjan mahtumaan tulitikkuaskin taakse Kummallisia koukeroita kuin salakirjoitusta Arkeologisista kaivauksista löydettyä muinaista kirjoitusta se raapus…
RakkausrunotVastattu 18v

KUIN ELOKUVISSA

♥´*`♥´¤`♥´*`♥´¤`♥´*`♥´¤`♥ Etkö voisi joskus olla vääntämättä sitä Platonia tai Sokratesta Puhu joskuskin kuin Uuno että - 'Haluaisikos kaunis neitokainen lähteä ajelulle' Tai - Koppaisit syliin ja sanoisit kuin Pekka Pu…
RakkausrunotVastattu 18v

PIENI LINTUNEN

♥..:'´*`':.♥♥.:'´*`':..♥ Öinen tuuli toi jostain mangolian tuoksun Pääskynen lensi ääneti räystään alle omaan pesäänsä Sen toisen kanssa Minä salaa pyyhin kyyneleeni Näin - pieni lintunen - minulle ikävän teit ♥..:'´*`'…
RakkausrunotVastattu 18v

EN MENE MINNEKÄÄN

♥•oO00Oo•♥•oO♥♥Oo•♥•oO00Oo•♥ Säikkynä juokset Kuin arka kauris pimeyden turviin Sammaleetko peittävät juoksevat askeleesi ja puut suojaa pelkosi rintaasi raastavan pakosi Minä kosketan kädellä mäntyjen ja kuusien kaarna…
RakkausrunotVastattu 18v

LUVATON RETKI

♥¨¨:¨¨:¨¨:¨¨:¨::♥♥::¨:¨¨:¨¨:¨¨:¨¨♥ Luvattako Muru loikkii..mmm.. yli maitten - yli metsien poikki Kun kaikki nukkuu ja voi hyvin hiippailee tunne syvääkin syvin Ei kukaan huomaa ei aavista lain kutoo verkkoa rakkaus näi…
RakkausrunotVastattu 18v

JÄLKEEN PÄIVÄN

~♥~.:'*':.~♥~.:'*':.~♥~ Päivän lämpö viipyy vielä ovien suussa ja ikkunan pielissä Villiviinin oksat kahataa laulurastaan painosta ja yökiitäjä katoaa Minun käteni koskettaa viilenevää maata sen pehmeää ruohoa Vielä läm…
RakkausrunotVastattu 18v

UUDEN ALKU

♥♥´'`☼´'`´'`♥♥´'`´'`☼´'`♥♥ Miehen huulet olivat kauniit Ne olivat pehmeät - pehmeää vastaan Ne olivat kuumat - kuumaa vastaan Ja minä olin kuin pieni lapsi enkä ajatellut huomista Kuinka olisin voinut Huomista ei ollut …
RakkausrunotVastattu 18v

VALMIS ?_ MATKA!

♥"":o:"":o:"♥♥":o:"":o:""♥ Elämä on mielenkiintoinen matka Matka matkojen joukossa Luulen - että kaikista kivuliani Sellainen pakollinen extreme kokemus sielulle - Trippi - Kaiken tasapaksun hyvyyden vastapainoksi Niin …
RakkausrunotVastattu 18v

SINUA ODOTAN

♥o¤¤o¤Q¤o¤¤o¤¤♥ Pihan punertavat kivet Tuolien valkoiset kaaret Saniaisten hiljainen pehmeä tanssi lakkaa juuri illan saapuessa Päivän muisto Ja minulle jää vain odotus ♥o¤¤o¤Q¤o¤¤o¤¤♥
RakkausrunotVastattu 18v

SIINÄ VALOSSA

♥Q♥Q♥Q♥Q♥Q♥Q♥Q♥Q♥ ~Rakkaani~ Sulkisit silmäsi että kipu sisälläni hellittäisi edes nämä yön viimeiset tunnit Kuu on kiertänyt jo melkein aamuun ja minä haluaisin levätä hetken - - Ajassa - Siinä valossa joka ei vaadi ~R…
RakkausrunotVastattu 18v

HÄN HERÄÄ

♥oOo♥oOo♥oOo♥oOo♥oOo♥ Kultalinnun keveydellä Hellyyden ehdoilla Pakottamatta - Vain antamalla Rakkauden säihkyvä hiljainen tuli Unessa - vain unessa ja sitten pois Hän herää kultaa ripsissään ♥oOo♥oOo♥oOo♥oOo♥oOo♥