RunotVastattu 15v

..o`*`YSTÄVÄ´*´o..

♥♥♥♥•○o0o○•♥♥♥♥ ♥ Eikö olekin ♥ helppo ♥ tehdä ♥ toinen ♥ Onnelliseksi ♥ Antaa ♥ vain ♥ hieman ♥ aikaa - ♥ Ja pikkuisen ♥ Sydäntä ♥ ♥♥♥♥•○o0o○•♥♥♥♥ http://www.youtube.com/watch?v=EtGF2m102Wg ~♥~ HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ RUNO…
RunotVastattu 15v

*¨¨*VALONVARTIJA*¨¨*

♥¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ♥♥ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤♥ Pienet hetket ovat välillä kuin säikähtäneet eläimet Elämänmetsä on täynnä niitä Hiljaisia ja arkoja iäksi menetettyjä hetkiä Joita ei silmä näe Joitten sykettä korva ei kuule Kynttilän liek…
RunotVastattu 15v

``¤´´ -VALOISAA- ``¤´´

♥~(| ¤ |) ~♥~ (| ¤ |) ~♥~ (| ¤ |)~♥ Luulitko että kaikki kukat eivät enää kukkisi Ettei vesi enää virtaisi Että polut katoaisi ikiajoiksi Että eksyisit Pilvi lipuu kuun edestä Katso - ~ Minun rakkaani ~ Kuinka valoisaa …
RunotVastattu 15v

*KAHDEKSAN PUNAISTA ÄMPÄRIÄ*

♥•|_|••|_|••|_|••|_|••|_|••|_|••|_|••|_|•♥ Siinä ne nyt on - Kahdeksan tyhjää 10 litran ämpäriä Ja juuri ajoissa Punaisia väriltään Tietysti Mitäpäs muuta 80 litraa kyyneleitä/per elämä Voi huokaus Mut siis - Nou hätä -…
RunotVastattu 15v

(O)~TÄMÄN AURINGON ALLA~(O)

http://h.imagehost.org/0820/2010_05_16_tam.jpg ♥•.•○¤0☼0¤○•.•¨♥♥¨•.•○¤0☼0¤○•.•♥ Minä istutan hennon tammenalun Niin hauras on se vielä Minä silitän sen hentoja oksia hyräillen että se tietää tulevista lämpimistä tuulist…
RunotVastattu 15v

~*~``LUMIPERHOSET´´~*~

♥``¤~•~¤´´oOo`*•○¤•¤♥♥¤•¤○•*´oOo``¤~•~¤´´♥ Hiljainen aamutuuli tervehtää aikaista vierasta polulla - On vielä hämärä Sataa hauraita lumiperhosia Kuin salaa ne olkapäällä matkustaa Monet jäljet yöllä syntyneet Piilossa o…
RunotVastattu 15v

♥*´´○_○``*♥♥*´´○_○``*♥♥*´´○_○``*♥ Ei tule hautajaisia vaan kukkiva puutarha Eilisen jykevä perusta ja siinä muistojen hohtava linna Aika rahisee jalkojen alla On se tuulena poskipäillä ja huomisen pursi - miten kauniina…
KirjallisuusVastattu 15v

*¨¨PIMEIN PÄIVĨ¨*

♥•o((Q))o•♥♥•o((Q))o•♥♥•o((Q))o•♥ Kuin kaunis peitto sinisyys lepää talvihetkessä Se peittää hyytävän kylmyydenkin Tänään ei aurinko nouse On vuoden pimein päivä Jokin pudottaa lunta oksalta Ketään ei näy Hangenpinnassa…
RunotVastattu 15v

..::.*OMA MAAILMA*.::..

♥•..:*:..•♥•..:*:..•♥•..:*:..•♥•..:*:..•♥ Lumihiutaleet - Pienet enkelit Ympärilläin Niin hiljaa - Hiljaa katsetta hyväilee Ajatus - Näin muuttaa muotoaan - Maailma Nyt polku kimaltaa Talvi - Metsän uumenissa paukahtaa …
RunotVastattu 15v

_.¤._MINUN VUORO_.¤._

♥•*¤*•oOo•*¤*•oOo•*¤*•oOo•*¤*•♥ Sielun solinat ja herkät kilahdukset Hyräilyt Kuiskeet ja hymyt Herkät sanat Huokauksetkin Pienet pyynnöt Keveät lentävät lentosuukot Äänet ja niitten painot Sanat ja niitten värähtelyt K…
RunotVastattu 15v

¨¨*:.MIKÄ RIITTÄÄ.:*¨¨

♥()¤¤()¤¤().*``:♥♥:´´*.()¤¤()¤¤()♥ Rikkailla pitäisi olla monta maapalloa elää Ahnailla rajattomat avaruudet kokea Minulle riittäisi pieni kämmen missä olla Hiljaa oloa - Siinä katseesi lämmössä väräjäisin onnesta Siinä…
RunotVastattu 15v

¨AVOIMIN SILMIN¨

♥*:.)•¯•(_.:*♥♥*:._)•¯•(.:*♥ Näin unta sinusta keväästä ja tunteesta tästä ~ Rakkaani ~ Tule lähemmäs minua Ole läsnä Kultapölyä satoi unessa ja nauroin ~ Rakkaani ~ Sidoit minut yöllä tuhansin lemmenpauloin Tyhjä kohta…
RunotVastattu 15v

`**´ENNEN UNTA`**´

♥o◘♥◘♥◘o♥♥o◘♥◘♥◘o♥ Varoen ~ minun Rakkaani ~ Käännä kasvosi minun päin Niin että poskeni nukka tuntee ~ hymysi Tässä pimeässä huoneessa ~ Rakkaani ~ Näin täydeksi haluan sydämeni Ja vielä hetken ~ Teet helpoksi astua un…

*¤* JUPITER JA Q *¤*

♥o•*¨¨*•*¨¨*•*¨¨*•oo0oo•*¨¨*•*¨¨*•*¨¨*•o♥ Idässä Jupiter ja Kuu Ja taivas pilvetön Hetken merien päällä tuhannet sillat ja silloilla rakastuneet valssia tanssii Ja tähdet - ne tulevat salaa Silmiin syttyvät ~ Rakkaani ~…
RunotVastattu 15v

)o( ENKELEIDEN KUVIA )o(

♥¸♥¸♥¸¸♥¸¸♥¸¸♥♥¸¸♥¸¸♥¸¸♥¸♥¸♥ Tämä aika - Avaa kämmeneni Kehottaa irti päästämään - Jälleen kerran Ja uudestaan ja vielä Tämä aika - nostaa sormen Sulkee sanojen oven - mutta unohtaa sydämensykkeen Ääneti leikkaan enkele…
RunotVastattu 16v

````SARASTUS´´´´

♥*´´¤``*♥*´´¤``*♥♥*´´¤``*♥*´´¤``*♥ Unienteitä valaisee nyt aamu Tänään herään herkästi linnunlauluun Jalkani ne suutelevat vihreää nurmennukkaa ja onni palautuu mieleen Kaikki unikot sulautuu tuulen liikkeeseen - Niitty…
RunotVastattu 15v

¤TASSUNJÄLKI SYDÄMESSĤ

♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥♥ ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥ Sydämeni lähelle tulit -ja jäit- Tämän elämän tovin elettiin - lähekkäin - Vaan syksyn tuuli puhalsi suruniltaan -johdatti- Nyt - Tassut vikkelät ovat pysähtyneet Katse kirkas pois silmäluom…
RunotVastattu 16v

~~o..PIENI ÄÄNI..o~~

♥•´´•.•``o´´•~`♥♥´~•``o´´•.•´´•♥ Pieni ääni Pieni sana Pieni huokaus Luottaa - Avata kämmenet Kertoa - Sinua varten sieluni avasin - Sinua varten Sinua niin odotin Tunnustaa - Vaikka matkaisin ympäri maailman Tuhat kert…
RunotVastattu 16v

``*TÄYTYY ODOTTAA*´´

♥o♥­­▼♥o•■o■♥♥■o■•o♥▼♥o♥ Hiljaista hetkeä - Aikaa Sydänkin on niin hiljaa Se saa minut pysähtymään ja vain kuuntelemaan Kuin odottamaan - Jotain ~ Sielun läpi menevää Minun - - Täytyy odottaa ♥o♥­­▼♥o•■o■♥♥■o■•o♥▼♥o♥ ht…
RunotVastattu 16v

¤**NOSTIT MINUA**¤

♥o*o°°o*o°¤°♥♥°¤°o*o°°o*o♥ En uskonut - Että voisin piirtää taivaankanteen yhtään tähteä Mutta niin vain kurottauduin ja maalasin Niin - Minä yletyin Kun sinä nostit minua ♥o*o°°o*o°¤°♥♥°¤°o*o°°o*o♥ http://fc05.devianta…