RakkausrunotVastattu 17v

-oOo- TOIVOMUSLÄHDE -oOo-

♥ª`◙╚?lø’♪,▲╬ ╝♀@♫.◘→ :*«├Ï”╠¤ıç±Ï■§ª♥ . Edessä suopursut ja metsätähdet - mene - metsän uumenissa löydät lähteen Taika kimaltelee pinnalla veden kuvan rakkaan ehkä jo tänään siinä näet Väreet tuulen tuskin kalvolla kir…
RakkausrunotVastattu 17v

-¤,,HYPPY ELÄMÄÄN,,¤-

♥ºoOoº♥♥ºººoOoººº♥♥ºoOoº♥ . Kaikista ohikiitävistä hetkistä juuri sinun tahdon tarttua Lentää ja uneksia - Sydämeni kyllyydestä Ja kun illoin painan pääni se olkoon sylisi lämpimään Hetkeen siis näin tartun Vahvoin sorm…
RakkausrunotVastattu 17v

¨¨YKSI ÄÄNI¨¨

♥*¤*¤*¤* ¨¨o¤o¨¨ *¤*¤*¤*♥ . - Rakkaani - Pelko kourii sisintäsi Mustat tuulet hiuksesi sotkee etkä kuule satakieltä enää Ajattelet että kokonaisuus ratkaisee ja näin sinä hukut ilman minuutta ja sisintä - Kuka sinua sil…
RakkausrunotVastattu 17v

´*`ILKIKURISET MIETTEET

♥╚╔╚╔╚╔╚╔╚╔╚╔╚╔╚╔♥ . Kesäisen ruohon tuoksu Unen ja valveen rajalle raukean Mieleni mietteet kuin ilkikuriset kilvan karkaa - Enkä estele Näin on hyvä olla . Unen ja haaveen sylissä hymyilen - Rakkaani - Tiedäthän . ♥╚╔…
RakkausrunotVastattu 17v

´´*´*VAISTON VARASSA

♥oo♥oo♥oo♥oo♥oo♥ . Niin kuin vastasyntynyt hapuilee äitinsä rintaa periksi antamattomalla vaistollaan Samalla pettämättömällä tahdolla minäkin kuljen sinua kohden Kivisiä polkuja pimeitä solia Uskon ja epäuskon välissä …
RakkausrunotVastattu 17v

´¤´KUUMANA KESÄPÄIVÄNÄ..`¤`

♥~•~•*º•º•º*•~~oOo~~•*º•º•º*•~•~♥ - Rakkaani - Kuumana kesäpäivänä maatessasi apilaniityn sylissä kärpästen surratessa ladonseinässä Kesäpäivänä - kun tunnet yhtä hepokattien ja verkkaan keinuvien heinäkorsien kanssa Ku…
RakkausrunotVastattu 17v

))*SINUUN KIETOUTUA TAHDOIN*((

♥ )) ¤ (( *´´:``*)) ¤ (( ♥ Sinä laskit kuin lukki verkkojasi Ja minä näin vain auringon ja ne kauniit pisarat langoissa hentoisissa Minä seurasin välkettä Lumouduin - Sydämin sykkivin mielin huumantuvin - Enkä tahtonut …
RakkausrunotVastattu 17v

``*. PYSÄHDY KOHDALLENI.*´´

♥-•-)¤*¤(-•♥♥•-)¤*¤(-•-♥ Kulje ohitseni kuin tuuli Kosketa olkapäitäni Kuiskaa korvaani Puhalla hiuksiini Piiloudu ja anna minun etsiä sinut Ja löytää Pysähdy kohdalleni Jää väreiksi ilolleni Niin että missä kuljenkaan …
RakkausrunotVastattu 17v

~¤~~SYDÄMEN HENTO ÄÄNI~~¤~

http://kuva1.kuvablogi.com/iso/img1347864.jpg ♥•-•o0o0o0o•-•o0o0o•♥♥•o0o0o•-•o0o0o0o•-•♥ Hento se oli - Sydämen ääni Kesäisessä aamussa syntynyt Pajulinnun kutsussa heräili ja hengähti Pikkukultasiiven tuulissa liiteli …
RakkausrunotVastattu 17v

~**''ÖINEN YSTÄVÄNI''**~

♥•◘◘¤o¤◘◘•~♥♥~•◘◘¤o¤◘◘•♥ Voi sinua pientä yölintua Minulleko laulat Kovin on alavireinen äänesi sointi sirkuttaja pieni Siis minulle laulat oksankeikuttaja Mieleni rajoja äänelläsi herätteletkö Sydämeni ikävää ylläpidät…
RakkausrunotVastattu 17v

``~``~ RAKKAUDENTUULI~´´~´´

♥•~○~•Ï♥Ï~~•oo•~~Ï♥♥Ï~~•oo•~~Ï♥ϕ~○~•♥ Niin kuin tuuli silittää krookuksen terälehtiä niin hellästi minä kosketan sinua - Rakkaani - Yö tulee ja menee ja aamulla kerrot minulle unista joita näit Kerrot kuiskauksista joi…
RakkausrunotVastattu 17v

```ON SIIS KEVÄT´´´,,,

♥`)¤)¤)¤)¤``♥♥´´¤(¤(¤(¤(´♥ Jokin kädestä vie Pitää kiinni ja siihen luotan Nousee odotus - ja kulkee rinnalla Sydän sykkii löytämisen onnea Rohkeana ja epävarmana Pienenä ja suurena kulkee toiveen salainen matka On kuin…
RakkausrunotVastattu 17v

UNELMIEN VALKOINEN LINTU

♥::•○•○:•:♥♥:•:○•○•::♥ Unelmien suuri valkoinen lintu kaartoi kauas Sen siiveniskut minä mieleeni talletin Miten pieni kosketus siihen vaadittiinkaan että sinut kadotin Ja niin kuin vene kevätjäihin kahlittuna hiljaisel…
RakkausrunotVastattu 17v

**IKKUNAN LUONA**

♥○O○[_♥♥_]○O○[♥♥]○O○[_♥♥_]○O○♥ Kaarnaiset oksat vaiti Myrsky on mennyt menojaan jatkaa jossain matkaansa muualla nyt mesoaa Ikkunasta katson - Minäkin - niin kuin joku muukin - Jossakin Odottaen kuuta nousevaa ja tummaa…
RakkausrunotVastattu 17v

o’’JOTAIN TÄRKEÄÄ’’o

♥ *oOo* ♥´´``♥ *oOo* ♥´´``♥ *oOo* ♥ Syvällä unelmien ja pelkojen uumenissa, Siellä perimmäisillä sulkakynän vedoissa askeleeni yksinäiset kulkee Kivisillä rannoilla usvaisilla öisillä niityillä - Sydäntäni minä vain ets…
RakkausrunotVastattu 17v

~AAMU NOUSEE ~ UNET VÄISTYY~

♥~~o¤o~~Q~~o¤o~~♥♥~~o¤o~~Q~~o¤o~~♥ - Rakkaani - Minä olen vain uni - Uni suurien salaisuuksien metsästä Olen ikävä ja kuiskaus kämmenissäsi jotka kasvoillesi pimeässä painat Minä olen öinen levottomuus otsallasi Ja viil…
KirjallisuusVastattu 17v

VANHOJEN AJATUSTEN HAUTUUMAA

♥♥♥.o•••o.◄----►.o•••o.♥♥♥ Hedelmättömiä puita vanhojen ajatusten hautuumaan vierellä Helmani eilisen pölystä harmaat Jälkiä edessäni - Olen kulkenut tästä useasti Miten saisin puut kukkimaan uudestaan Tomun ruohoksi mu…
RakkausrunotVastattu 17v

o..KULTAISIA HELMIÄ ANNAT..o

♥¤¤-o-~~-o-♫-o-O-´☼`-O-o-♫-o-~~-o-¤¤♥ Annan kultaisten helmien pudota vieriä keveinä kuin kyyhkyn kyyneleet - Onnesta helisten - Rakkaani - Anna tulen kipunoitten lentää tuulissa pehmeissä kauniissa - salatuissa pyörtei…

**,,KOHTAISIT MINUTKIN**

♥♥ OoOoOoOoOoOoOoOoOooooo••♥♥••oooooOoOoOoOoOoOoOoOoO ♥♥ Karuselli pyörii ja minä jään vierestä katsomaan kuinka sinä istut ja naurat Pidät kiinni kauniista nauravasta puuhevosesta Keinut ylös ja alas ja posetiivimusiik…